hai assalammualaikum

Susu Kambing Hayra Untuk Kesihatan Dan Kecantikan - Sepanjang bulan puasa ni, nad amalkan minum susu kambing setiap kali bersahur dan berbuka untuk dapatkan tenaga. Lagi nad sekarang masih breasfeeding anak, jadi kena la ambil minuman yang boleh buat badan kita bertenaga selain ambil makanan berat. Seperti kita tau, susu kambing kan bagus untuk ibu yang menyusu. Bukan ibu je dapat khasiat, malah anak pun dapat. Tapi kali ni, nad minum susu kambing yang bukan sahaja beri kesihatan tubuh badan malah kecantikan. Hah!!, terkejut!!..hehee.

Susu kambing Hayra

Susu Kambing Hayra Campuran Kurma dan Tomato

Ni la Susu Kambing pilihan nad, Susu Kambing Hayra yang nad minum. Nampak tak ada gambar tomato. Kenapa nad cakap susu kambing ni untuk kecantikan? Hah!!, Susu Kambing Hayra ni lain dari yang lain. Selalu kita dengar susu kambing dicampur dengan kurma dan makanan sunnah lain, tapi susu kambing Hayra merupakan susu kambing pertama yang nad minum mempunyai campuran ekstrak kurma dan ekstrak tomato. Yaa tomato!!..kita tau kan tomato ni memang banyak khasiatnya untuk kulit kita, untuk kecantikan. Sebab tu, Susu Kambing Hayra kalau di ambil akan dapat mencantikkan wajah kita. Jarang kan kita nampak susu kambing dengan tomato. Kelebihan dua dalam 1, bukan sahaja untuk kesihatan malah kecantikan.

Minuman untuk berbuka dan bersahur

Mesti korang tertanya, kalau ada campur tomato, mesti warna air akan jadi warna merah atau pink ke. Eh!!, takdala, warna dia tetap putih. Tapi rasa dia, sedap betul..rasa vanila..serius, nad tak tipu. Sebab tu nad suka minum Susu Kambing Hayra ni. jangan risau, Susu Kambing Hayra ni takde pun bau hamis ke ape, bau wangi adalah..heehhe. Susu kambing Hayra ni bebas bahan chemical dan gula tambahan.

Kekal bertenaga dengan susu kambing Hayra

Khasiat Susu Kambing Hayra

Produk pertama di Malaysia yang menggunakan
- Susu Kambing Asli
- Ekstrak Tomato
- Ekstrak Kurma

Khasiat Susu Kambing
- menguatkan tulang dan gigi
- membantu merawat pelbagai penyakit kulit
- baik untuk kesihatan keseluruhan
- baik untuk gastrik
- baik untuk kesihatan dalaman
- kulit lebih berseri dan halus
- mencantikkan kulit dan merawat sel kulit mati
- memulihkan tenaga dan awet muda
- sesuai untuk ibu hamil
- sesuai untuk ibu menyusu
- sesuai untuk seisi keluarga

Khasiat Tomato
- mengandungi Vitamin A dan Vitamin C
- mengecilkan pori-pori di muka
- menghaluskan kulit
- memutihkan kulit
- mengatasi kulit berminyak
- menggebukan kulit
- mencerahkan kulit

Khasit Kurma
- menguatkan daya ingatan
- mengatasi masalah sembelit
- merawat asma dan kahak
- mengatasi ekzema

Cara penyediaannya pun senang.
- Campurkan 1 sachet ke dalam 200ml air suam atau panas
- Minum sebelum sarapan atau sebelum tidur
- Boleh di ambil 1-2 sachet sehari.

Minuman Susu Kambing Hayra ni boleh diambil oleh semua peringkat umur.
- Bayi (6 bln keatas) & Kanak-Kanak
- Ibu Mengandung
- Ibu Menyusu
- Warga Tua
- Penderita Penyakit
- Ahli sukan
- Pelajar & Pekerja
- Wanita yang Pentingkan Kecantikan
- Sesuai Untuk Seisi Keluarga

Susu kegemaran nad sekarang..cubalah

Susu Kambing kaya dengan kalsium, pottasium, phosphurus dan trytophan dimana keempat-empat elemen ni mampu menguatkan tulang dan pembangunan anak-anak serta gigi yang kuat. Ia juga dapat meningkatkan dan menguatkan paru-paru imun dan bertindak sebagai anti arthritis ( keradangan sendi) dan juga mengimbangi paras gula dalam darah. Eloklah amalkan minum susu kambing Hayra ni sekarang. Untuk dapatkan tenaga sepenuhnya sepanjang hari. sambil sihat sambil cantik gituw..hehhe..

Untuk maklumat lanjut:
Contact: 019-918 8525
Facebook: https://www.facebook.com/susukambinghayra/
Instagramhttps://www.instagram.com/susukambinghayra_hq/
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours

  1. Susu Kambing Hayra ni memang terbaik.. Wangi.. Tak rasa minum susu kambing pun..

    ReplyDelete
  2. terlalu banyak lambakan susu kambing.tak tau nak minum yang mana..rasa nak try minum hayra ni

    ReplyDelete
  3. alamak.. berbau tak susu ni nad ? akak nak telan susu kambingn ih payah sket sebab ada yang jenis berbau terok..

    ReplyDelete
  4. Baguslah ada ekstrak tomato tu, pasti kulit boleh cantik bila minum.

    ReplyDelete