hai assalammualaikum

Sepupu Sepermainan, Azlinah Selamat Jadi Isteri Kepada Razif



Dari kecik sampaila ke besar, dari hingusan sampai cantik, dia je yang selalu berborak, bergosip, cerita itu ini..hahha..sebabnya rumahnya depan rumah mak ayah kite je..hehhe. Rumah orang kampung, memang selalu dekat-dekat kan. Lagipun masa kecik-kecik, nad di jaga dengan mak lina ni. Masa kita kawin pun dia banyak tolong kita, masa dia pulak kita turn kita tolong dia. Alhamdulillah, selamat dah jadi isteri orang. Akhirnya jumpa jodoh dia..hehehe.


Walaupun masa dah besar jarang jumpa, tapi lepas habis belajar, masing-masing menganggur, pastu ajak dia cari kerja sama-sama, akhirnya dapatla kitaorang berdua kerja sama. Sampai berhenti kerja pun sama..hahhaa. Nad berhenti sebab nak kawin, lina berhenti ada sebab dia. Macam tu la ceritanya.

Kita punya sepupu sepapat

Sekarang masing-masing dah jadi isteri orang, tak bolehla nad nak menyibuk lagi keluar dengan dia..hahhaa..sebelum ni dia single takpela, sekarang dah ada suami, kena heret suami sekali la.





Dulu Lina ni lain, sekarang dah cantik dah. Kalah kita oiii..Tema baju pengantin warna ungu, macam kain songket, cantik sangat. Kita nak ucapla, Selamat Pengantin Baru, semoga bahagia hingga ke jannah. Jadi iateri solehah, aemoga dapat anak secepat mungkin.hahhaa. Kot lepas dia pregnant, nad tetiba pregnnat kan..hahaha..cukup Fariza dua tahun lebih..hahaha.

Kemeriahan Majlis Perkahwinan Azlina dan Razif.


Video pengantin sepupu

Acara baling gula-gula.




Karaoke




Bila adik ipar dan artis dah lama tak beraksi, sekali mengeluarkan suara yang mantap..hahaha

Photobooth





Amboi anak buah aku seorang ni..next pulak kan. Habiskan belajar dulu..hahaha..

Selfie



Selamat pengantin baru kepada Azlinah dan Razif. Semoga perkahwinan diberkati. Semoga rumahtangga aman dan bahagia. Harap si suami jaga isteri baik-baik na. Semoga dapat anak cepat-cepat. Bolehla aku menyusul untuk tambah kedua..hahahaha..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours

  1. macam mak fariza lak posing lebih hahahaha...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dah selesai... Tahniah ... Semoga kekal selamanya ...

    ReplyDelete
  3. cantik baju pengantin 😍 tahniah 😉

    ReplyDelete
  4. waahh, meriah! seronok tengok gambar kenduri kahwin ni.

    ReplyDelete