hai assalammualaikum

Persembahan Artis Kalam Sup Di Kenduri Kawin

Teringat waktu pertama kali jumpa Kalam ni, masa pertama kali dating berjumpa dengan mr mafia. Korang nak tau, perjumpaan pertama kali di Midvalley, yang tegur nad, si Kalam ni la. Bukan mr mafia. Ingatkan Kalam ni mr mafia, tapi lepas tu dia tunjuk mr mafia sebenar..hahhaa..adoii suami kita waktu tu pemalu habis. Ada ke patut, dia yang nak jumpa kita, orang lain tegur..hhhaha..Dari pertemuan tula, kita terpinga-pinga juga, siapa dia ni. Lama-lama baru terfikir, oh dia ni ke penyanyi kumpulan SUP tu..ok..hahha..

Dia la saksi kitaorang bercinta sampaila kitaorang kawin. Tapi sayang masa kitaorang kawin dia tak datang..huhuhu..Lepas tu sampai ada anak. Kalam ni kerap datang rumah sebab kerja sama dengan mr mafia. Fariza pun dah biasa dengan uncle Kalam ni. Tapi ade mood dia, masih malu-malu gitu dengan uncle Kalam, kalau mood ok, dia bantai kacau uncle Kalam dia buat kerja. Kalam ni dah macam bapak angkat Fariza. Dari kecik sampaila budak ni besar.

Nad pernah cerita  rupanya..nah baca ni, http://miszrockers.blogspot.my/2016/02/bila-uncle-kalam-layan-fariza-puteri.html?m=1

Haritu, Kalam bekerja dengan mr mafia, ambil video perkahwinan sepupu. Nad memang tak bagitau sepupu, yang Kalam ni akan ambil video, tapi dia tau juga..hahha. Malas nak kepoh-kepoh, yang penting video kawin jalan. Tapi tak sangka, Kalam dikenali dekat kenduri kawin sepupu tu. Nad rasa, masa tu takda siapa tau, sampaila dj bagitau artis akan buat persembahan iaitu Kalam dari kumpulan SUP. Gitula gamaknya..


Masa dekat kenduri kawin sepupu, Kalam buat aksi silat dia. Biasalah, sebelum duduk bersanding akan ada persembahan silat. Seronok bila ada silat-silat ni. Kalam ni memang ada belajar silat, sebab pernah bawak mr mafia pergi belajar silat. Ada gambar dia nad tengok. Sekali dia buka langkah.gitu kau..baru sikit..belum langkah besar..heheh


Lepas tu Dj mintak dia nyanyi. Nad pun tak pernah dengar dia nyanyi, dekat kenduri kawin tu la pertama kali dengar Kalam nyanyi..haaha. Masih sedap lagi nyanyian dia. Suara dia pun sedap lagi..Dia nyanyikan lagu dia sendiri la..Habis semua orang kat situ terpegun..eh yeke..hahahhaa..


Video persembahan silat dan nyanyian dari Kalam.




Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

28 comments so far,Add yours

  1. Ni link kawin tu...ade video sekali.. http://miszrockers.blogspot.my/2017/01/tahniah-sepupu-sepermainan-selamat.html?m=1

    Dekat youtube kita ade

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kadih nadia.
      Ini baru dikatakan blogger sejati.
      Love it.

      Delete
  2. Adakah anda memerlukan pinjaman? Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Cik Irene Fernandez, pemberi pinjaman pinjaman peribadi adalah untuk membuka peluang kewangan untuk sesiapa yang memerlukan bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan perniagaan dengan terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami.

    Hubungi kami hari ini melalui e-mel: (irenegironfernandez@gmail.com)

    ReplyDelete
  3. Hello Semua orang
    syarikat IRENE FERNANDEZ Pinjaman kembali di sini dan kini memberi pinjaman untuk semua jenis aktiviti pada tahun 2017 dan pinjaman ini untuk memulakan tahun baru. Anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Anda memerlukan penyatuan atau gadai janji pinjaman?
    Kami berada di sini untuk memberi semua masalah kewangan anda, kami meminjam wang kepada orang yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil-bil, dan untuk melabur dalam perniagaan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. julat pinjaman kami dari 20,000 Ringgit 50, 000,000.00, Ringgit juga kita meminjam dalam dolar, Rupiah dan mana-mana mata wang lain pilihan anda.

    Hubungi kami hari ini melalui e-mel; (irenegironfernandez@gmail.com) untuk memohon.

    ReplyDelete
  4. Hello, Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau perempuan? Adakah anda dalam mana-mana
    tekanan saya membiayai atau memerlukan dana untuk memulakan anda sendiri
    perniagaan? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk menyelesaikan hutang anda atau membayar
    bil-bil anda? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan mempunyai
    kesukaran mendapatkan pinjaman daripada bank-bank tempatan dan lain-lain
    institusi kewangan? Saya ingin memaklumkan kepada anda bahawa tawaran pinjaman
    pada kadar faedah yang rendah 2%, jika anda berminat untuk mendapatkan
    pinjaman daripada kami, sila hubungi kami melalui e-mel: (AUGSTINEJUNIO@GMAIL.COM)

    ReplyDelete
  5. Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Kami menawarkan pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada mana-mana jumlah yang diperlukan, di mana-mana destinasi, untuk perniagaan, syarikat, firma dan matlamat peribadi dalam terma difahami jelas dan syarat kini melalui e-mel kami: (susannahstearns@gmail.com)

    ReplyDelete
  6. Adakah anda memerlukan pinjaman? telah bank menafikan anda pinjaman, kami berada di sini untuk membantu anda dari segi kewangan, untuk mendapatkan pinjaman segera anda apa-apa amaun di mana-mana destinasi. kebahagiaan anda adalah keutamaan kami. kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut sila hubungi kami melalui e-mel (legitloanfirm322@gmail.com)

    ReplyDelete
  7. (MERIT HOPE LOAN FIRM SYARIKAT)
     
    Hello saya sedang Puan, kejayaan lfeoma, pemberi pinjaman pinjaman sah dan boleh dipercayai untuk pinjaman
    dalam terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami pada kadar faedah 2%. daripada
    USD $ 12,000 kepada $ 8000000, euro dan pound sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
    pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil-bil. jika awak
    perlu loana yang
       yang anda perlu lakukan adalah untuk anda untuk menghubungi saya secara langsung
    In: (merithope6@gmail.com)
    Tuhan merahmati kamu.
    Yang ikhlas,
    Puan: merit Hope
    E-mel: (merithope6@gmail.com)

    Nota: Semua jawapan hendaklah dihantar kepada: (merithope6@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Adakah anda fikir untuk mendapatkan pinjaman? Anda serius yang memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (CindyMoore8182@gmail.com)

    ReplyDelete
  9. Hello, ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Encik Fedrick POWER, pemberi pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk membayar hutang anda atau membiayai projek anda? Adakah ia telah ditolak oleh bank-bank dan agensi kewangan yang lain? Cuma perlu, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami menawarkan pinjaman cepat dan boleh dipercayai pada kadar faedah 2% kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat tanpa mengira kewarganegaraan pelanggan. terma-terma dan syarat-syarat kami dan jelas dan sangat mudah difahami. Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin. Hantarkan e-mel kepada:
      (Fedrickpowerloanfirm926@gmail.com)

    ReplyDelete
  10. Kami menawarkan penyelesaian yang tepat untuk keperluan kewangan anda. Kami memisahkan diri kita dengan para peminjam yang lain kerana kami percaya dalam perkhidmatan pelanggan, dan kita ditinggalkan Sehingga anda mencapai keputusan yang dikehendaki. Secara umum kami menawarkan pinjaman gadai janji, pinjaman untuk kereta, pinjaman hotel, pinjaman komersial, pinjaman pembinaan, pinjaman perniagaan, pinjaman perniagaan dan pinjaman yang tidak baik, dan lain-lain E-mel: georgbush1990@gmail.com

    George Bush

    ReplyDelete
  11. Kami bersedia untuk membantu orang yang memerlukan pinjaman pada kadar faedah yang rendah.

    Saya Karen Mark, wang pemberi pinjaman swasta, adakah anda dalam hutang? Anda memerlukan rangsangan kewangan? Saya telah didaftarkan dan diluluskan syarikat pinjaman oleh kerajaan Amerika untuk mengawal institusi kewangan. Saya memberi pinjaman kepada tempatan dan antarabangsa untuk semua mereka yang memerlukan pinjaman, dan boleh membayar balik pinjaman, pada kadar 2%. Saya memberi pinjaman melalui pemindahan akaun atau cek bank. Ia tidak memerlukan banyak daripada kertas kerja. Anda boleh menghubungi kami melalui E-mel: karenmarkfinancialloancompany@gmail.com
    Kami akan memberikan anda kami yang terbaik.

    ReplyDelete
  12. TESTIMONI CARA Saya DITERIMA PINJAMAN MY

    Hello semua orang, saya tahu bahawa yang tidak sopan bagi saya untuk menghantar kira-kira saya
    pengalaman yang sangat baik dengan agensi pinjaman ini dalam talian tetapi saya merasakan bahawa mereka
    terbaik untuk membiarkan orang lain tahu di mana dan bagaimana anda mendapat kejayaan kewangan anda
    dari terutamanya apabila kita mempunyai banyak seluruh agensi-agensi pinjaman yang palsu dalam talian
    menyamar menjadi legit, saya jennifer dengan nama, awal tahun ini, saya telah menghadapi
    krisis kewangan, .my perniagaan susut bahawa saya terpaksa menjual kereta saya dan tanah saya jadi saya boleh
    membayar pekerja saya dan mengimbangi bil saya sehingga satu hari, i adalah semakan sibuk
    Iklan dalam talian dan saya mendapati syarikat dan saya memutuskan untuk cuba jika kejayaan akan
    keluar dari kesusahan-Ku, i tidak mempercayai ia kerana saya telah
    diberitahu oleh kawan-kawan saya bahawa semua pemberi pinjaman pinjaman dalam talian adalah penipuan, saya mengambil keputusan untuk mengambil
    langkah berani dan saya diberitahu oleh syarikat yang i akan menerima pinjaman saya di 24
    jam dengan kadar faedah 2%, ia semua suka impian untuk saya seperti dalam 12-24 jam akan datang, saya telah menerima
    pinjaman saya daripada Encik PATRICK hari ini i am seorang lelaki kerana akhirnya impian saya menjadi melalui, i mengimbangi saya
    bil, meningkat ladang dan kepalaku telah disimpan di atas air i amat gembira dan
    i Nasihat semua orang di antara kamu yang kewangan lemas kenalan
    (PATRICKLOANS15@GMAIL.COM) Patrick
    Pinjaman Ltd, adalah sebuah syarikat pinjaman yang diperakui dan dipercayai dan anda akan memberi keterangan.
     Semua terima kasih kepada Encik Patrick
    PINJAMAN LTD sekali lagi menghubungi melalui e-mel ini (patrickloans15@gmail.com)

    ReplyDelete
  13. Hello,

    Di sini datang pinjaman yang berpatutan yang akan mengubah hidup anda menjadi lebih baik, saya Mrs Brian Chamber, pinjaman pemberi pinjaman yang diluluskan, yang diiktiraf dan didaftarkan di bawah organisasi pemberi pinjaman pinjaman perpaduan, menawarkan pinjaman kepada individu, syarikat swasta dan orang-orang yang memerlukan bantuan kewangan dalam rendah kadar faedah sebanyak 2%.

    Saya Puan Brian, akan membuat yang terbaik daripada perkhidmatan kami kepada semua pemohon yang sah. Anda tidak akan kecewa oleh saya dalam urus niaga ini kerana anda tidak dilahirkan untuk menjadi kalah. hubungi kami hari ini melalui E-mel: brianchamberloancompany@gmail.com
    Perkhidmatan kami termasuk:

    * Pinjaman peribadi
    * Dept pinjaman penyatuan
    * Pinjaman Perniagaan
    * Pinjaman pendidikan
    * Janji Broken
    * Pinjaman Dijamin
    * Pinjaman tidak bercagar
    * Pinjaman Mortgage
    * Pembayaran pinjaman
    * Pinjaman pelajar
    * Pinjaman Commercial
    * Pinjaman Auto
    * Pinjaman Pelaburan
    * Pinjaman Pembangunan
    * Hasil Loan
    * Pinjaman Pembinaan

    Sila mengisi permohonan pinjaman borang dibawah dan kembalikan kepada kami untuk kepada kami melayani anda lebih baik melalui e-mel:
    brianchamberloancompany@gmail.com

    BORANG PERMOHONAN:

    1) Nama Penuh:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) Seks:
    5) Status Perkahwinan
    6) Work:
    7) Nombor telefon:
    8) Seterusnya Kin:
    9) Pendapatan Bulanan:
    10) Jumlah Pinjaman Perlu:
    11) Tempoh pinjaman:
    12) Tujuan pinjaman:
    13) Tarikh lahir:

    ReplyDelete
  14. Hello semua,
    Nama saya Marcia Retnawati bandar Batan Miroto Semarang di Indonesia, saya mahu menggunakan medium ini untuk menasihati semua orang untuk memudahkan berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, jadi banyak pemberi pinjaman pinjaman di sini adalah semua penipu dan mereka hanya di sini untuk menipu anda daripada wang anda, saya memohon pinjaman kira-kira 100 juta daripada seorang wanita di Malaysia dan saya kehilangan kira-kira 6 juta tanpa mengambil pinjaman, mereka meminta lagi dan lagi untuk kos, saya membayar hampir 6 juta masih saya tidak mendapat pinjaman,

    Allah kemuliaan, saya bertemu dengan seorang rakan yang baru sahaja digunakan untuk pinjaman, dan dia mendapat pinjaman tanpa sebarang tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada Puan Alicia Radu, dan saya memohon untuk 500 juta, saya fikir ia adalah jenaka dan penipuan, tetapi saya mendapat pinjaman saya dalam masa kurang daripada 24 jam hanya 2% tanpa cagaran. Saya amat gembira kerana saya telah diselamatkan daripada mendapat miskin.

    jadi saya menasihati semua penduduk di sini yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi
    Puan Alicia Radu, melalui e-mel: aliciaradu260@gmail.com

    Anda masih boleh hubungi saya jika anda memerlukan sebarang maklumat lanjut melalui e-mel: Marciaretnawati450@gmail.com

    sekali lagi mengucapkan terima kasih kepada anda semua kerana membaca kesaksian saya dan Allah terus memberkati kita semua dan memberi kita kehidupan yang panjang dan kemakmuran

    ReplyDelete
  15. Hello, ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Magret JAMES yang bereputasi pinjaman pemberi pinjaman swasta telah membuka peluang ekonomi untuk semua orang-orang yang memerlukan bantuan kewangan. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau adakah anda memerlukan pinjaman rumah untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? Cuma perlu kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami memperoleh 2% kadar faedah pinjaman untuk individu, syarikat dan perbadanan dengan cara yang jelas dan mudah difahami Cara, terma dan syarat. Tidak ada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin. E-mel: (MAGRETJAMES321@GMAIL.COM)

    ReplyDelete
  16. Hello am Puan, mara vick, pemberi pinjaman pinjaman sah dan boleh dipercayai untuk pinjaman
    dalam terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami pada kadar faedah 2%. daripada
    USD $ 12,000 kepada $ 8,000,000, euro dan pound sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
    pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil-bil. jika awak
    memerlukan pinjaman yang anda perlu lakukan adalah untuk anda untuk menghubungi saya secara langsung
    Dalam: (vickmara3@gmail.com)
    Tuhan merahmati kamu.
    Yang benar,
    Mrs: vick mara
    E-mel: (vickmara3@gmail.com)

    Nota: Semua jawapan hendaklah dihantar kepada: (vickmara3@gmail.com)

    ReplyDelete
  17. Perhatian Kepada Orang Awam,

    Adakah anda memerlukan pinjaman? jika ya Kami menawarkan pinjaman pada kadar faedah yang rendah sebanyak 3% dan dengan tidak ada pemeriksaan kredit, kami menawarkan pinjaman peribadi, pinjaman penyatuan hutang, modal teroka, pinjaman perniagaan, pinjaman pendidikan, pinjaman rumah atau "pinjaman bagi apa-apa sebab. Walau bagaimanapun, kaedah kami, menawarkan peluang untuk menyatakan jumlah pinjaman yang diperlukan dan juga tempoh yang anda mampu, e-mel anda: elenanino0007@gmail.com

    Ini memberikan peluang yang sebenar untuk mendapatkan dana yang anda perlukan anda! jika kenalan berminat melalui e-mel: elenanino0007@gmail.com

    Selamat sejahtera
    Puan Elena
    Email: elenanino0007@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Perhatian Kepada Orang Awam,

    Adakah anda memerlukan pinjaman? jika ya Kami menawarkan pinjaman pada kadar faedah yang rendah sebanyak 3% dan dengan tidak ada pemeriksaan kredit, kami menawarkan pinjaman peribadi, pinjaman penyatuan hutang, modal teroka, pinjaman perniagaan, pinjaman pendidikan, pinjaman rumah atau "pinjaman bagi apa-apa sebab. Walau bagaimanapun, kaedah kami, menawarkan peluang untuk menyatakan jumlah pinjaman yang diperlukan dan juga tempoh yang anda mampu, e-mel anda: elenanino0007@gmail.com

    Ini memberikan peluang yang sebenar untuk mendapatkan dana yang anda perlukan anda! jika kenalan berminat melalui e-mel: elenanino0007@gmail.com

    Selamat sejahtera
    Puan Elena
    Email: elenanino0007@gmail.com

    ReplyDelete
  19. DO YOU WANT A PERSONAL/BUSINESS/INVESTMENT LOAN? LOAN IS HERE FOR YOU

    We have provided over $1 Billion in business loans to over 15,000 business owners just like you. We use our own designated risk technology to provide you with the right business loan so you can grow your business. Our services are fast and reliable, loans are approved within 72 hours of successful application. We offer loans from a minimum range of $10,000 to a maximum of $20 million.

    We Offer:
    * Business Loan
    * Personal Loans or Signature Loans
    * Arrangements to Borrow from $10,000.00 up to $20,000,000
    * Choose between 1 to 10 years repayment period.
    * Choose between monthly and annual repayment plan.
    * Flexible loan terms and conditions applied.
    * Interest rates as low as 1%.

    We are certified and your privacy is 100% safe with us. Worry no more about your loans or finances.

    Contact us today via:
    fina.serds@gmail.com

    Get your instant loan approval

    ReplyDelete

  20. Tuan Nyonya
    Terutama di seluruh dunia, Anda perlu pinjaman uang antar individu untuk mengatasi kesulitan keuangan akhirnya memecahkan kebuntuan diprovokasi oleh bank, oleh penolakan file aplikasi pinjaman Anda. Kami adalah jaringan ahli keuangan swasta mampu membuat pinjaman untuk jumlah yang Anda butuhkan dan dengan kondisi yang membuat hidup Anda lebih mudah. Kami dapat membantu Anda dalam bidang berikut:
    Keuangan *
    * Home Loan
    * Investasi Pinjaman
    * Auto Pinjaman
    * Konsolidasi hutang
    * Line of Credit
    * Kedua Mortgage
    * Akuisisi kreditan
    Anda terjebak, Bank dilarang dan Anda tidak mendapatkan manfaat dari bank atau Anda lebih baik memiliki sebuah proyek dan membutuhkan pembiayaan, kredit buruk atau membutuhkan uang untuk membayar tagihan, uang untuk berinvestasi pada bisnis. Sementara kami siap melayani anda untuk aplikasi pinjaman pribadi Anda dari € 500 sampai € 10 juta untuk masing-masing tertentu dapat membayar tingkat bunga 1,5%. Kami berada dalam posisi untuk memenuhi peminjam kami dalam waktu 12 jam sejak diterimanya permohonan mereka.
    Silahkan hubungi kami untuk lebih jelasnya;
    dangotegrouploandepartment@gmail.com
    dangotegrouploan.wordpress.com

    ReplyDelete
  21. ADAKAH ANDA MEMERLUKAN PINJAMAN A? EMAIL: LARRYELLISONFINANCE@GMAIL.COM

    Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau perempuan? Adakah anda memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk menyelesaikan hutang anda atau membayar bil-bil anda atau memulakan perniagaan yang bagus? Adakah anda memerlukan dana untuk membiayai projek anda? E-mel: ( larryellisonfinance@gmail.com ) Kami Menawarkan perkhidmatan pinjaman jaminan apa-apa amaun dan mana-mana bahagian dunia untuk (Individu, Syarikat, Realtor dan Pertubuhan Perbadanan) pada kadar faedah yang luar biasa kami 2%. Untuk permohonan dan maklumat lanjut menghantar dihantar ke alamat e-mel berikut: larryellisonfinance@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Hai semua,

    Saya seorang pemberi pinjaman pinjaman mencatat swasta, saya menawarkan pinjaman pada kadar 2% ia adalah sebuah syarikat yang sah dengan
    kehormatan dan perbezaan kami bersedia untuk membantu anda dalam apa-apa masalah kewangan
    bahawa anda, kami menawarkan semua jenis pinjaman jadi jika anda berminat dalam tawaran pinjaman ini sila hubungi kami di e-mel kami: rolandfredrickloaninsuranceplc@hotmail.com
    Juga menyediakan data di bawah supaya kami boleh meneruskan pinjaman dengan segera.

    Nama:
    Jumlah yang diperlukan:
    jangka masa:
    country:
    Tujuan pinjaman:
    Pendapatan bulanan:
    Nombor telefon:

    Hubungi kami dengan data yang disebutkan di atas ke email kami: rolandfredrickloaninsuranceplc@hotmail.com

    Mr Roland Fredrick

    ReplyDelete