hai assalammualaikum

Dah bertahun rasanya tak pergi pusat karaoke. Bila ada kawan ajak pergi karaoke, pergh bukan main laju kita cakap " nak "..hahaha..Gian nak pegang mikrofon, gian nak menyumbangkan suara ni, walaupun tak sedap, ada nad kisah..hahaa. Pulak tu, pusat karaoke yang dicadangkan berdekatan dengan rumah dekat kampung. Mana lagi, kalau bukan Pusat Karaoke Terbaik Di K Song Family KTV Klang Parade. 

Alang-alang waktu tu dekat Klang, kita join la sekali nak berkaraoke kan. Pusat Karaoke ni berada di tingkat 5, tingkat paling atas berdekatan dengan wayang GSC Cinema.

Pusat Karaoke Terbaik Di Ksong Family KTV Klang Parade






Harga K Song Family KTV Klang Parade

Harga dekat K Song Family KTV Klang Parade berbeza mengikut bilik, ada standard, medium dan large. Lagi besar ada bilik VIP sehingga VVIP. Harga juga berbeza mengikut hari biasa dan hari minggu dan waktu. 

Korang boleh tengok gambar di atas. Untuk membership memang banyak kelebihannya...ada macam-macam promosi ada, korang baca sampai habis ye..

Enjoy Karaoke Di Ksong Family KTV Klang Parade


Nak berkaraoke, mana best sorang atau dua orang je kan, lagi best bawak ramai-ramai. Baru happening, enjoy beb..Malam tu geng blogger menghavockan pusat karaoke K Song Family KTV ni..Nak bawak budak, tak salah pun, sebab pusat karaoke untuk keluarga kan..Diaorang pun turut enjoy tengok kitaorang nyanyi ni ha..


Bila dah ramai ni, mestilah nak cari bilik yang selesa dan luas kan. Ni dia bilik kitaorang. Besar weii bilik dia..luas seluas-luasnya. .Macam ni punya bilik, memang nak melompat, nak menari, nak menyanyi dengan jalan sana sini boleh jee..hahaha..Bilik macam ni pun boleh muat lebih dari 20 orang. Memang sesuai korang bawak keluarga atau rakan-rakan berkaraoke dekat bilik macam ni. Nak buat party pun boleh. 

Bilik ni siap ada toilet, jadi takyahlah nak keluar masuk bilik semata nak ke toilet..huhuhu. Lagi bestnya skrin tv ada tiga biji. Mikrofon pun ada tiga, meroyan jap nampak mikrofon..hahaha.. dan monitor nak pilih lagu ada dua..hah!!.tak payah nak berebut-berebut bagai. Nadla paling teruja..hahahhaa..



Air lemonade


Kalau korang lapar atau haus, jangan risau, dekat sini ada jual snack, makanan dan minuman ringan, Ada nuggets, kentang goreng, hot dogs, snacks dan air lemonade. Air Lemonade ni akan dapat free kalau korang ambil 3 jam untuk large room and above. Jadi, masa nyanyi takdelah rasa lapar dan haus. Makin aktif adela..hehhee..Fariza mana dia layan orang nyanyi bila nampak makanan depan mata..hahaa..




Nak lagu apa, lagu lama, lagu terbaru, lagu english, chinese , semua ada. Malam tu, nad nyanyi lagu Faradhiya dan Perawan atau Janda..hahhaa..weii..seronok betull..siap menari semua bagai..hahhaa..Fariza tak, pernah tengok mommynya nyanyi..terpegun dia ade tu lain macam..hahaha




Bila nyanyi Perawan atau janda, sekali kawan chinese kita you allss..nyanyi sekali kau..hebat tak hebat si wendy ni ha..hahaha..kau jangan pandang sebelah mata je ok..Sound sistemnya bagi nad tersangat ok. Sedap je dengar. sebab tu nyanyi tanpa sedar dah lewat malam..hahaa..gila la..

Promosi K Song Family KTV Klang Parade


Kat sini bestnya sebab tak ramai orang. Hah korang boleh la ajak kawan-kawan lepaskan tension dekat sini. Lagi satu banyak pulak promosi yang dia buat. sana sini promosi..hehee..Promosi Ladies Night setiap hari selasa dan Khamis kecuali public holiday dari pukul 7 malam sehingga 3 pagi. 



Khas untuk mereka yang ada membership card.  Birthday party 50% off untuk bilik vvip. Midnight Promotion! Setiap Isnin hingga Khamis, jam 12 pagi hinga 3 pagi korang boleh dapat 20% OFF. Lagievery 3rd week of the month pun ada Member Day 20% OFF! Fuh berbaloi kalau korang ada membership card..

Apa lagi, karaoke la dekat sini

K Song Family KTV Klang Parade!
Lot 5F.20-23, Level 5, 
Klang Parade,
Jalan Meru, Klang.
Waktu Operasi: 
10 pagi hingga 3 pagi setiap hari.
Tel: 03 3359 6303
Instagram: @KSongKlangParade

SHARE 6 comments

Add your comment

  1. dah lama tk pergi karaok haishhh masih busy kemas rumah pai skrg tk siap lagi hahaaha

    ReplyDelete
  2. luas ny !!! da mcm ruma ! =D best ny ! slesa tmpt kan =D

    ReplyDelete
  3. Amboi enjoy sakan laa korang, bestnya!

    ReplyDelete
  4. Hi, pls follow me, follow you back, thanks

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  5. Lama rasanya tak karoks ni ... wife ada ajak hari tu kat hotel tapi tak jadi sbb mahal.

    Blog House Husband - Kerja Dari Rumah

    ReplyDelete
  6. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2