hai assalammualaikum

Azam 2017 Harap Tercapai



Setiap tahun ada azam, walaupun tak tercapai azam yang dikehendaki, bolehla bawak azam tu ke tahun seterusnya..heehe..yela kadang ada benda kita dah cuba buat tapi tak mampu, bawakla ke peringkat seterusnya supaya kita tak mudah putus asa nak capai azam tu.

Azam kali ni kalau boleh nak bercuti oiii..Tak dapat luar negara, dalam negara pun boleh. Dah lama nak tengok keindahan alam ni..gitu ayat kau. Otak boleh tepu kalau tengok benda sama je. Banyak tempat nak pergi, pantai, tempat sejuk, tempat romantik. Ada banyak tempat  dah dalam senarai. Jadinya kena la bersiap sedia supaya azam tu tercapai. Fariza pun makin membesar. Biarlah dia lihat dunia. Kalau ada sponsor alhamdulillah, kalau takda kenek simpan duit dalam tabung khas untuk melancong.

Lagi azam semoga terus berjaya dalam dunia blogging ni. Alhamdulillah rezeki makin datang dengan berblog. Dah berusaha sebaik mungkin untuk memajukan blog, maju dalam penulisan. Semakin berusaha meningkatkan traffic blog. Setiap hari belajar, belajar dan belajar. Semoga blog jadi pendapatan yang mampu mengubah hidupku. Kepada owner produk atau sesiapa yang nak beriklan dengan blog kita dialukan. Sempat lagi promote.

Azam lagi..memnag nak sangat..masuk majalah, suratkhabar..hahahhaa..ni memnag berangan lebih tapi mana tau dapat kan. Masuk tv dah, harap-harap tahun ni masuk suratkhabar, majalah, atau apa-apala..kihkih..

Simpan duit pun salah satu azam. Simpan duit untuk masa depan yang kita tak tau. Dengan ekonomi tak.menentu..uishh, nad tengok tahun ni ramai mak pak terkjut dengan yuran sekolah, perbelanjaan anak-anak. Tu salah satu nak menyimpan untuk Fariza. Bukan setakat Fariza kot adik-adik Fariza..hah kau..jauh nor nad fikir..hahahaa..

Azam setiap tahun, sentiasa berdoa diberi ketenangan, kehidupan yang baik, dan dimurahkan rezeki kami sekeluarga. Aminnnn...
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

1 comments so far,Add yours