hai assalammualaikum

Duda Terlajak Laris Akhir : Akhirnya Inas Menerima Zack - Nad ni bukan layan sangat cerita ni..skip, skip jugakla..Mula tengok awal, pastu terlepas part dia diceraikan..pastu tengok balik time berJumpa dengan anis, lepas tu terjumpa inas balik yang dah cantik..sekarang tengok penutupnya..hahaha..Tapi taula jalan ceritanya sikit-sikit walaupun skip.


Selepas 8 tahun berlalu, ibu Zack mahukan Zack berkahwin semula dan memiliki keluarga sendiri. Setelah beberapa kali Zack putus tunang, ibu Zack mulai putus asa. Kakak Zack cuba memperkenalkan Idayu. Idayu telah lama menyukai Zack. Zack sekadar merelakan dirinya ditunangkan dengan Idayu.

Selapas itu muncul pula Anis Nabihah. Melihatkan Anis, Zack teringatkan Pehah. Zack mula merapati Anis namun tindakannya itu membuatkan Idayu cemburu. Ketika membawa rasa kecewa, Idayu terlibat dalam satu kemalangan jalan raya dan telah meninggal dunia.

Suatu hari Zack sakit gigi dan telah pergi mendapat rawatan di sebuah klinik pergigian. Di situ dia telah bertemu dengan seorang doktor gigi bernama Inas. Doktor gigi itu berpurdah. Zack merasakan ada sesuatu yang pelik pada diri Inas. Dan dalam masa yang sama dia turut menyukai Inas.


Inas tu la Pehah..Pehah yang telah bertukar cantik..huhuhu..Cantik sampai Zack tak cam. Bila dah tau itu Pehah, mula datang suka sangat..Cubalah bayangkan kau dah lama tak jumpa, dan perempuan tu lawa giler, kemas, cantik..mesti memang tak cam erk..hahahaa..kalau nad..ermm..ermm..jap fikir jap..hahahhaa..Lepas tu memaksa-memaksa suruh suka Zack balik..huhuhu..kalau nad memang tak layan dah..hahaha..




Masa perkahwinan Zack dengan Anis, tup-tup Zack tak boleh nak lafaz..Berlaku sedikit emosi..Akhirnya Inas menerima Zack..gituu..Yela, kadang kena bagi peluang kedua..Masing-masing dah matang kan. Jadi perangai pun dah berubah. Ikut la..kalau nad mungkin lupakan orang tu..hahaha..Tak kisahla jadi abang ipar pun atau adik ipar..biar berjumpa selalu..hati kalau tak suka..lantak kau la nak buat apa..huhuhu...


Dan akhirnya si Anis berkahwin dengan Aeril Zafri dan bahagia..hahahhaa



SHARE 3 comments

Add your comment

  1. Sedap gak layan cite ni. Hehe

    ReplyDelete
  2. Part last kan...TD masa kat ward tertengok..x FHM Sgt jln cite ao abaikan aje..huhu

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2