hai assalammualaikum

Produk Cosmoderm Memang Best - Cosmoderm produk keluaran Malaysia telah mengukuhkan kedudukannya sebagai jenama yang dipercayai yang komited untuk menyediakan produk-produk penjagaan diri Halal untuk kulit dan badan dengan bahan-bahan yang diperolehi dari Alam. Produk Cosmoderm yang berasaskan tumbuhan-bahan aktif - bunga, buah-buahan dan herba dengan didokumenkan dan terbukti manfaat untuk kulit kita. Bahan-bahan yang digunakan bukan sahaja halal, malah memberi kesan dalam menyelesaikan masalah kulit yang disasarkan serta mengekalkan kulit yang hebat-cari di mana-mana umur.

Produk cosmoderm sesuai untuk seisi keluarga dari bayi sampailah dewasa. Untuk remaja yang mempunyai masalah muka dan suami isteri untuk merapatkan keintiman semasa bersama. Bagus kan.. Satu produk untuk semua. 

 Rangkaian produk Cosmoderm adalah: 
- Vitamin E dengan Minyak Rosehip - untuk kulit normal 
- Minyak Tea Tree - untuk kulit berminyak & cacat    
- Co-enzim Q10 - untuk kulit sensitif dan matang 
- Cahaya dan terang - untuk mencerahkan kulit
- Invisible Peel - untuk pembaharuan kulit
 - Penjagaan Badan - untuk badan yang lebih cantik

Tiga produk cosmoderm yang nad guna


Manjakani Hygiene Wash
Barang wajib yang perlu ada..haha..aummm..sebenarnya sebelum kawian lagi kite perlu jaga tempat ehem-ehem kita tu. Bila dah bersuami, suami lagi suka..hohohoho..Suaminya untuk suami ok..makin rapat..kasi rapat..hahha..Bila nad pakai manjakani hygiene wash ni, rasa sejuk je, segar je..hahhaa..Macam ada angin masuk dalam..Bau die pun sedap. Hanya picit sikit je, dah buih banyak..memang best

Manjakani Hygiene Wash
- Peratusan manjakani tertinggi di pasaran
- Mengetat & menegangkan dinding faraj
- Mencerah kawasan intim & kulit celah peha
- Anti bacteria
- Memberi rasa segar dan nyaman
- Mengurangkan keputihan
- Meredakan irritasi & kegatalan
- Manjakani – mengetat otot rahim & otot vagina
- Kacip Fatimah – mengekalkan system peranakan & merawat keputihan
- Sirih – menyembuh luka & nyah bau        

Vitamin E Cream 1000

Muka nad ni jenis cepat kering, jadi nad guna vitamin E 1000 untuk melembapkan kulit. Kalau dekat aircond pun tetap lembap. Takde kering-kerin dah. Vitamin E ni bukan saja untuk muka malah untuk badan. Vitamin E juga boleh digunakan dekat bayi untuk parut ke atau apa sahaja.

Vitamin E Cream 1000 IU  
- Pelembab muka
- Untuk kulit normal & kering
- Merawat & melembutkan kulit
- Dwi tindakan
- Anti penuaan
- Menganjalkan kulit
- Merawat parut muka & badan
- Sesuai untuk muka & badan


Tea Tree Oil Magic Lotion  

Satu lagi X-Tra Tea Tree Oil Magic Lotion. Setiap malam nad akan sapu lotion ni dekat badan. Bau dia pun sedap. Badan sentiasa nyaman dan segar je. Banyak fungsi lotion badan ni.

Tea Tree Oil Magic Lotion  
- Anti bau
- Anti bacteria
- Anti Nyamuk
- Mengurangkan kegatalan akibat serangga & bakteria
- Melegakan iritasi
- Sesuai untuk ekzema
- Sebagai pengganti deodoran
- Sesuai digunakan di cuaca panas & sejuk


Barang Cosmoderm boleh didapati di farmasi yang berdekatan dengan anda

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

11 comments so far,Add yours

  1. fungsi2 yg menarik.. :D dh popular jenama ni... nk cuba tp skg tlalu byk produk tgh pakai.. next2.. bila produk2 len dh hbs guna insyaallah leh cuba pulak :D

    ReplyDelete
  2. mcm best je produk nie....tp takut ade kesan sampingan....

    ReplyDelete
  3. manjakani memang bagus untuk masalah keputihan dan penjagaan bahagian intim..

    ReplyDelete
  4. Tq dear for ur post. :)

    Salam eimza. So far alhamdulillah semuanya positive feedback.

    Zaza zehra nnt cuba ya produk Cosmoderm. rugi kalau xcuba. org kata belum cuba belum tahu. hihi

    ReplyDelete
  5. Wah wahh, pengguna Cosmoderm yee? Dulu Nad pernah guna sekejap jee seminggu kot pastu tukar tukar

    ReplyDelete
  6. tak pernah guna pun. berapa harganya?

    ReplyDelete
  7. tak pernah guna pun. berapa harganya?

    ReplyDelete