hai assalammualaikum

Terserempak Artis - Makan dekat Restoran Sakura Kristal memang tidak mengecewakan..Rasa nak pergi lagi je..hahaa..boleh garu kepala jejaka mafia tengok duit mengalir..kihkihkih..Sebenarnya masa nad makan dekat Restoran Sakura Kristal ni, nad ada terjumpa satu artis yang pernah terkenal dahulu. Sekarang macam tak pernah nampak dia dalam tv. Beliau merupakan bekas kumpulan KU2 berganding bersama arwah Bob Kuman dan lagu yang popular masa dahulu ialah "Nicky Dan Rozie".

Masa nad tengah tunggu makanan sampai, sekali artis ni masuk, dan nad terpandang. Nad ni bab artis memang kenal muka tapi lupa nama..haha..lepas tu bisik dengan jejaka mafia, 
nad ; bang tu penyanyi tu kan.. 
jejaka mafia: mana
nad: sebelah kita ni ha..
jejaka mafia: pandang dia..lepas tu nak tau ape dia buat..dia angkat tangan dekat artis tu, then dia cakap "ingat aku lagi tak bro"..
Artis: ehh..ingat la..sam kann...
jejaka mafia: hah ingat pun kau..takpe-takpe jamu selera dulu..
nad: lor kawan abang ke..haishhh..kebanyakan jejaka mafia ni kawan dengan artis, tapi die tak penh cerita..dan nad pulak bukan nak tanya ..hahhaha
jejaka mafia: :) (senyum je)
terus layankan makanan yang dah sampai..dia dah selesai makan, dia pun pergi dekat artis tu..borak-borakla..biasalah dah lama tak jumpa..


Lepas tu memasing nak balik..dah kenyang dah kan...sambil-sambil tu ambik la gambar satu..tu pun jejaka mafia yang suruh..nad ni segan kalau dengan artis..haha..jadi hangkutla isteri dia ni..Inila artis tersebut. Kumin nama dia kalau tak silap bersama isteri di Restoran Sakura Kristal.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

7 comments so far,Add yours

  1. assalamualaikum nad...yer la nad x tanya hubby tu mcm mana la dia nak cite kenal artis tu...

    ReplyDelete
  2. tak lama lagi awak pun boleh jadi retis dalam kalangan blogger. haha :)

    ReplyDelete
  3. kumin , sis ingat artis ni . ingatkan dia dgn arwah kuman tu kembar sbb muka sama tapi bkn rupanya ...

    ReplyDelete
  4. Hmmm terserempak tak pernah lagi, tapi mencari untuk jumpa tu pernah... :)

    ReplyDelete
  5. heheh..rupanya jejaka mafia berkawan ngan artis ka...

    ReplyDelete