hai assalammualaikum

Susun Atur : Pengering Pinggan Mangkuk Ikea - Sejak nad menjadi isteri kepada en jejaka mafia, ikea la tempat wajib yang perlu pergi untuk membeli barang-barang perkakasan dan aksesori rumah seperti perabot. Ikea telah menjadi pilihan jejaka mafia sejak dulu lagi. Jadi nak takank nad kene la follow dia, bagi dia barang dekat ikea sangat bagus dan tahan lama. Banyak jugakla barang dia dah beli dekat Ikea. 


Sebelum ni nad ada buat entry kitaorang pergi Ikea. Seperti biasa nak mencari perkakasan dapur. Ini pun sebab pilihan jejaka mafia, nad pun tak terfikir nak buat macam ni. Bila difikir balik memang sesuai la alat ni diletak dekat dapur. Apa alatnya agaknya erk???? 

Korang tengok sinki aku. ade dua kan. satu untuk membasuh dan satu untuk meletak tempat pengeringan pinggan mangkuk, cawan dan sudu dekat rumah aku ni. Dulu lepas cuci pinggan mangkuk je terus masuk dalam sinki lagi satu. Bagi aku rasa tak sesuai pulak sebab takut kotor sinki tu dan satu lagi lambat kering sebab kita tindih-tindih pinggan mangkuk tu. Ape perasaan korang bila tengok?..Rasa rimas kan..Rasa bersepah je tengok benda tu macam tu. Nak letak terus dekat rak pinggan mangkuk tak boleh sebab masih basah.

Jadi penyelesaiannya, jejaka mafia memilih untuk membeli tempat pengeringan pinggan mangkuk tu. Nad letak benda ni dekat sinki tu. Warna putih dan mempunyai lubang-lubang supaya air yang berada dekat pinggan mangkuk tu jatuh ke dalam sinki. Satu lagi boleh letak asing-asing dan takde tindih-dtindih..kering pun cepat. Lepas beli ni, dapur nampak lebih kemas dan teratur. Benda ni kalau kotor boleh dibasuh..Ringan dan tak berat.. Harga RM 7.90.. Ni la benda pertama aku ubah..hahaa..okla kan..

apa lagi nad nak ubah..tunggu lagi dalam susun atur di blog nad..tunggu..


SHARE 10 comments

Add your comment

  1. untung dapat suami yang boleh berkongsi pendapat :)

    ReplyDelete
  2. tak pernah menjejakkan kaki ke ikea ni...

    Entri Terkini MINDAKABUR : Google Chrome Berupaya Memainkan Video dan Audio


    ReplyDelete
  3. Ena kalau pergi ikea memang jadi rambang mata. Esok dah kahwin, dah ada rumah sendiri, memang habis ena borong kt ikea tu.

    ReplyDelete
  4. untunglah pengantin baru ni

    ReplyDelete
  5. ikea memang banyak pilihan kan ^_^

    ReplyDelete
  6. ikea memang banyak pilihan kan ^_^

    ReplyDelete
  7. nnti nak try gak gi ikea,, tapi tak tahu la bila,, mm

    ReplyDelete
  8. julia dah beli rak ni utk mama julia...mmg mudah basuh dan menyenangkan kita...love ikea

    ReplyDelete
  9. Halo,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Henrietta Fernando, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan kepada sesiapa yang memerlukan sebarang bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. Hubungi kami hari ini melalui e-mel untuk memohon dan mendapatkan pinjaman segera: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  10. Selamat siang

    ini adalah dasar dana global, kami memberikan pinjaman per pendanaan proyek tahunan 100% dengan pinjaman aman dan tidak aman yang tersedia kami dijamin dalam memberikan layanan keuangan untuk banyak klien kami dengan paket pinjaman fleksibel kami pinjaman dapat diproses dan dana ditransfer ke peminjam dalam waktu sesingkat mungkin kita beroperasi di bawah persyaratan yang jelas dan mudah dipahami dan kami menawarkan pinjaman kepada semua jenis untuk tertarik klien perusahaan perusahaan dan semua jenis organisasi bisnis, individu swasta dan investor real estate hanya menghubungi kami dengan nama di bawah Jika Anda sedang melihat bagaimana mendapatkan pinjaman hubungi kami kami dapat membantu Anda keluar EMAIL: globalfundfoundation9@gmail.com
    BBM: D8633B93

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2