hai assalammualaikum


Kalau sebut Jeram di Kuala Selangor mesti tempat yang paling popular ialah di Aroma Ikan bakar. Disinilah nad bawak mak menyambut harijadinya dan membuat mak gembira. Apa yang ada dekat Jeram jom kita lihat.

Dekat sini ada pelbagai jenis makanan laut yang boleh korang lihat. Dan dekat papan tu telah tersedia dengan harga bagi setiap makanan laut. Harga tu boleh dijadikan panduan dekat korang supaya tidak terlebih amik sebab takut terlebih bayar..hehe...dekat papan tu jugak ada tertulis menu masakan dimana kalau korang tak boleh pikir nak masak apa. korang boleh tengok dekat papan tu..tapi papan menu tu nad tak amik gambar..lupe..Selesai pilih ko boleh bagi dekat pelayan disitu untuk masakkan makanan laut korang..

Aroma Ikan bakar memang mempunyai tempat yang banyak untuk mereka yang bawak keluarga besar macam aku ni. Sebelum tu korang kene booking dulu takut bila korang datang secara tiba-tiba tempat takda. Dah kang kempunan nak makan kat sini..


Dekat Aroma ni ada tempat special yang korang boleh pilih. Satu kerusi biasa macam gambar atas, dan satu lagi di Bamboo. Kalau nak dapat kat sini korang kene tempah masa korang datang sebab tempat ni terhad, Sapa cepat dia dapat, Sapa datang dulu dia dapat. Tempat ni tak boleh booking awal. Tambahan RM20 untuk makan di sini. Nad aritu nak makan dekat buluh ni tapi terlewat sebab tengok matahari terbenam dekat Pantai Remis. So dudukla dekat kerusi.


Nampak makananya..memang menyelerakan kan..hehhe..Perkhidmatan dan layanan dekat sini sangat baik. Layanan mesra oleh pelayan dan cepat dan tangkas. Makanan diorder siap dalam beberapa minit sahaja..


Sesiapa nak tempah awal boleh call nombor yang tertera di kad ini ok..selamat mencuba.

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

17 comments so far,Add yours

  1. wah boleh try ni makanan laut segar2

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum...nadia,

    pehhh.. tpt makan nie best kan.. kalau kat jb senibong restoran atas air atau restoran ZZ ada angklung...

    mselim3

    pls: selamat menjamu selera..

    ReplyDelete
  3. Macam nak try je.. Selalu dpt dgr2 khabar angin je tth tmpt ni..

    ReplyDelete
  4. Best makan bersama orang tersayang. Meraih betoiii :-)

    Jemput ke entry Aiman : HILANG SUDAH!

    ReplyDelete
  5. dah lama tak makan kat situ...tapi memang terkenang masakan dia. seafood fresh..memang sodapp...

    ReplyDelete
  6. salam kenal..
    serius.. memng best mkan kat jeram ni :)

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum..nad :)

    fuhh..sekali makan penuh meja...hahaha..:D

    ReplyDelete
  8. Wahhhh best2.... teringin juga anak tekak ni :)

    ReplyDelete
  9. laluan nak balik kampung tu.. nampak sedap. Bleh la singgah kejap bebila nanti.

    ReplyDelete
  10. laluan nak balik kampung tu.. nampak sedap. Bleh la singgah kejap bebila nanti.

    ReplyDelete
  11. tengok singboard ikan bakaq pun dah rasa lapaq dah ni

    ReplyDelete
  12. Wow! Penuhnya meja! Tapi saya tak duduk kat area nie...

    ReplyDelete
  13. xsilap ramai jgk blogger tulis aroma ikan bakar ni.. meriahnya tempat...suka tgk..menu2 yg thidang pun...slurppp :D

    ReplyDelete
  14. nad dh buat muja terliur,, uwaa

    ReplyDelete
  15. Hal yang tidak pernah terbayankan kini menjadi kenyataan dengan keluargaku,,,untuk AKI.NAWE kami ucapkan banyak terimakasih karna berkat bantuannya ALHAMDULILLAH keluarga kami bisa lepas dari hutang dan masalah,karna nomor “GHOIB”untuk pasang togel,hasil ritual KI NAWE meman benar2 merubah nasib kami hanya sekejap,dan disitulah aku berkesempatan kumpulkan uang untuk buka usaha kembali,karna baik rumah sudah disita,,warung makan jg sudah bangkrut,,tapi itu semua aku masih tetap bertahan hidup dengan anak istriku,,walau cuma kontrak tapi aku tetap bersabar dan akhirnya KI NAWE lah yang bisa merubah nasib kami..KI NAWE orang paling bersejarah kepada keluarga saya…!!! Kepada teman2 yang di lilit hutang dan ingin merubah nasib baik dari pada sekaran HBG: 085=218=379=259=AKI NAWE, Atau kunjungi situs PESUGIHAN DANA GAIB
    dengan penuh harapan INSYAH ALLAH pasti tercapai dan sudah terbukti.


    ReplyDelete