hai asslammualaikum...

nak join segemn member irwan ni...nak support member...jom la korang join sekali..nak join klik kat banner bawah ni erk..=)


entry pling best..hehehe..
pasl anak kembar..ehhe..spe yang xnk ank kembar kan..semua orang nak..sebb ape..sebb nak tgk diaorng pkai baju wrne sme..if sme jantina la..klo lain jantina ikutla aslkn bju tu pattern sme..hahhaa..pastu tgk die mmbesar same2..makn sme2..pastu klo dapat mesti pikir mcm ne nk bezakn yang ni si polan..yang tu si polan..hahaa..kdg2 x cam kan kalo muka dh seiras..tapi kalo dah nmnyer mak ayh..xkn x cam ank sndri kot kan...hehee..pastu nnt msti semua orang tnyer nak tips mcm ne dpt ank kembar...hahaha...mcm tu la nad selalu pikir..gedikss kan..hehe..nk lebih lanjut p tekan ANAK KEMBAR

mangsa terhormat : DIDIEY
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

4 comments so far,Add yours

  1. alamak! di tag...hikhik.tq :) insyaALLAH kalau syarat2 xbyk,boleh join..

    psst~didiey pown teringin nk ank kembar

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum, hai terima kasih sebab join.. Btw anda telah di list kan sebagai peserta Simple Segmen : Entry Terbaik 2012..

    Update peserta dan penambahan hadiah..
    http://www.irwanalessatyme.com/2012/12/simple-segmen-entry-terbaik-2012.html

    Jemput baca sekali semua peserta yang lain ok??

    Anda mungkin pemenangnya.. :)

    ReplyDelete
  3. didiey..semua org suke ank kembr..tp ade gak yang lhir ank kmbr sebb ank luar nikah diaorg buang..sedihh

    ReplyDelete