March 2011
haha..first time masuk contest..
suke2 je..sje nak test..hehe..
miszrockers try msuk contest khumaera ismail..cute girl..hehe..


inilah khumaera ismail..penganjur yg wat contest ni..sy terlambat sikt masuk contest ni..hehe..bz2..
yg bwh ni..gmbr sy with my selendg...=)



npe sy suke pkai selendg..sebb kemas..dan cantik..aq rs selesa je bile pakai
x rs nak ke depan bile mkn..x rs gerak2..steady je kat kpl..hehehe..
walaupun belit nak pkai nyer..last2 jd elok gak kan..hehe
yg wrne merah tu skarf sebenrnya..die hanye di pkai di kepal n then lilitkan ngn selendg tu..
amcm cun x..time ni nak p dinner..hehe..selendg aq ni selendg biase je..
nak bli selendg len nnt2 erk..hehe...

aq nak tag spe erk..huhu..aq tag..
iniLAh sebbnYA...
jenG2...huhuhu..kes CUTI_CUTI CINTA

hehe..brU je TgK Td..ngn mEmbEr..mEnenGkn FiKirAn SebenTr..huhu..WAlupun cItr Ni DAh lm..Tp Aq bru Tgk..yeLa..stUdy beb..ehhe..adE ms Bru Tgk citer..nAk DOWnloAd lg...kecian Kn aq..beSt Oo cIteR ni..Xjiwg sGt..ade LA klAKr jugK..bg Aq la..
best Sebb peLAKonnyA faRid kAmilL..sweetnYer die..ehhe..nora DAnish yG coMEL..Selain itu, pelakon lain yang turut membintangi filem Cuti-Cuti Cinta ini adalah ahli kumpulan The Fabulous Cats (Cat Farish, Adeep, Wangi & Zizie AF7), Zed Zaidi dan juga Zaibo.
ciTer Ni KiSh Ank oRg KAya P bERcUti,,Ank oRg KAya tu nmnYA EVA..bnyAk songEh..
nak DiJAdIKn Citer..NORA dANiSh tELh p BercutI di MOrib..keS mAJuk nGn fiANce Die..
BANyak SongEh DIe ni....PEkrja2 hoteL x maMpu nAk lyn Die..hanye Omarudy Yang layn die..hehe..pAstu MCM NE eVA lEh suKe ngn OMArudy sejak DieoRg teRsaDar di PULau 
disebbkAn bot yg dinAIki rOsk..


iNilah DIe..teRsandar Di pulau..hehe..berMALam sAtu mALam..
Mase ni LEh plAk men Tampar menmpar..haha...
n MAlm nI gAk si OMArUDy mengATAkan ..
"cinta yang dicari pasti akan pergi..cinta sejati cinta yang kekal abadi"..
renuNg2kan..dan seLamat beraMal..hehe..
akhirnYa mereKa pun bercInta..hehe

nah apalgi..tgk spe yg lum tgk..citer komedi ok..=)



hai assalammualaikum

 

Andainya lelaki tahu.
Apabila seorang perempuan jatuh cinta,lelaki itu tidak semestinya punya segalanya tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.   

Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata, itu bukan bermakna dia lemah, tetapi dia sedang mencari kekuatan untuk terus tabah menyintai lelaki itu.   

Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan marah, memang dia tidak mampu mengawal perasaannya tapi percayalah, itulah maknanya dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu. Lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh. Tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang, semakin pula banyak pertelingkahan yang berlaku.   

Andainya lelaki tahu..
Apabila perempuan bercakap banyak, dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas, tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.   

Andainya lelaki tahu..
Apabila perempuan berkata dia mahu anda berubah, itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya, tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik, bukan untuk dirinya, tetapi untuk masa depan anda.   

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda, bukan bermakna dia tidak sayang..tetapi dia terlalu sayangkan anda dan masih mengangap anda anak kecil yang masih memerlukan sepenuh perhatian. Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya, anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi. Naluri keibuannya sangat kuat. Dia hanya mahukan yang terbaik untuk anda.   

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan merajuk, jangan kata dia mengada-ngada. Dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit atau hadiah sedozen, tetapi cukup dengan perhatian yang boleh buat perempuan rasa dihargai.   

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan jarang mengatakan ‘i love u’, itu tidak bermaksud dia tidak menyintai tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya, bukan hanya hadir dari kata-kata tetapi juga melalui bahasa tubuhnya.    

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan kata dia rindu sama kamu, dia benar-benar maksudkannya. Apabila berjauhan, bayanganmu akan sentiasa bermain di mata.   

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu, jangan percaya kata-katanya kerana dia hanya mahu menguji kamu. Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya. Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya. Selagi dia dengan kamu, percayalah, walaupun perempuan menganggap masih ramai lagi yang lebih baik di matanya tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik.   

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan menjadi degil, dia bukan bermaksud untuk menjadi degil tapi dia mahu melihat sejauh mana lelaki itu mampu bersabar dengan kerenahnya. Percayalah, hati perempuan itu sangat lembut. Andai kena caranya, jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.   

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan berkata, “tolong tinggalkan saya!”, dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya. Dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja. Apabila dia kembali tenang, percayalah dia akan mencari anda semula. Itu tandanya dia benar-benar menyintai anda. Perempuan sukar untuk mengawal perasaan. Dia terlalu emosional. Tapi dialah yang paling menyayangi anda dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.   

Andai lelaki tahu..
Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu dengan perbezaan yang tersendiri. Tetapi sekiranya mereka saling memahami, mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan . Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali. Di sebalik air matanya, tersimpan seribu satu kekuatan yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya. Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah tapi dia punya kekuatan tersendiri yang bisa menggoncang dunia dan mungkin bisa pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya.   Jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyongkong anda dan membuatkan hidup anda lebih sempurna. Dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu yang terbaik untuk anak2 anda  




andainya dia tahu..
bahawa aq sangat mencintai dia hingga akhir hayatku..u are alwys in my mind..










 hai assalammualaikum

"Abang ni, pakai tu elok-elok la sikit," kata Liza lembut sambil membetulkan pakaian Usin. Usin tersenyum memandang isterinya."Cantik isteri abang hari ni," Usin mencubit pipi Liza lembut. 

"Ayah, ayah, cepat la yah," Farah dan Adi meluru masuk ke bilik kerana dah tak sabar-sabar nak bertolak pulang ke kampung. "Yelah, yelah, ayah dah siap ni." Liza hanya tersenyum melihat suaminya itu melayan karenah anak-anak mereka yang comel dan manja. "Abang, dah lama kita tak balik kampung macam ni, ye?" "Iyelah, maklumlah abang ni sibuk dengan urusan perniagaan. Baru kali ni abang ada peluang untuk cuti panjang." Usin berkata kepada isterinya tercinta. 

 Perjalanan daripada KL ke Tangkak mengambil masa lebih kurang empat jam. Farah dan Adi dah pun terlelap kat kerusi belakang. Begitu juga dengan isterinya, Liza. "Tak sabar rasanya nak tiba kat kampung," Usin berkata dalam hati. Sedikit demi sedikit Usin menekan minyak keretanya. Semakin lama keretanya semakin laju dan Usin semakin seronok. Usin dah tak sabar untuk segera sampai ke kampungnya. Pedal minyak ditekannya lagi dan Honda Civicnya mula memecut.Usin cilok kiri, cilok kanan. Habis semua kenderaan dipotongnya. Bangga betul Usin masa tu. Terlupa dia sekejap pada anak dan isterinya yang sedang tidur. 

"Eh abang, kenapa bawa laju sangat ni?" tiba-tiba Liza terjaga dari tidurnya."Tak ada apa la sayang, rileks...cepat sikit kita sampai kampung nanti." "Sabar bang, sabar. Biar lambat tak apa....jangan laju sangat bang,20 Liza takut." Liza cuba memujuk Usin supaya memperlahankan kenderaannya. "Rileks Liza?tak ada apa-apa," Usin terus memotong bas ekspres di depannya tanpa was-was. "Haaa..kan, tengok. Tak ada apa-apa kan?" kata Usin setelah berjaya memotong bas ekspres tadi. "Sudah la tu bang." "Ha... tu ada satu lagi bas ekspres. Liza tengok abang motong dia aaa...." Usin terus masuk gear 3, pedal minyak ditekannya hingga jejak ke lantai. Usin terus membelok ke kanan untuk memotong dan ....di depannya tersergam sebuah lori balak yang besar dan gagah dan..... BANG!! 

"Usin....bangun Sin," sayup-sayup terdengar suara emaknya. Usin membuka matanya. Dia terlihat emaknya di situ. "Mana Liza mak? Macammana dengan Liza mak? Farah, Adi....mana anak-anak saya mak?" Bertubi-tubi Usin menyoal emaknya. Usin tak dapat menahan kesedihannya lagi. Usin menangis semahu-mahunya di depan emaknya. 

 Emaknya memandang Usin tepat-tepat. "Macamana dengan isteri Usin mak, Liza?" Usin masih terus menangis. PANGGG!! Kepala Usin yang botak itu ditampar oleh emaknya dengan tiba-tiba. Usin terdiam. Kenapa emaknya buat dia macam tu? "Banyak la engkau punya isteri! Keja pun pemalas ada hati nak berbini. Tu la, tidur lagi senja-senja macam ni! Dah! Bangun pegi sembahyang!" emaknya terus merungut sambil berlalu keluar.... ...Dan Usin tersengih keseorangan. Rasa macam nak masuk dalam tin biskut! Malu beb!! Sekian. 

Moral: Pandulah dengan berhati-hati walaupun di dalam mimpi
apa korang nampk kat gmbr tu...tedy bear..hehe..mmgla..meja..plg pentg aq..haha..
sebnrnyer nak tunjuk wrne ape kah itu...????..=p..wrne BIRULA...hehe..uish ni bukn kish blue 18xxx..yg sensored tu..ni pasl AQ SUKE WRNE BIRU..hehhe...

aq suke sgt22 wrne biru...wrne die cntik..lg2 kalo wrne mcm langit..laut....
aq ni nk katA ganas takdela gans sgt..hehe..kurang keperempuanan..tgkla katil aq tu dh mcm kanak2 je..wrne biru..botol air aq kat ats meja tu biru gak..ehe..klo boleh bilik aq pun nak cat wrne biru..tp apakan daya..ni hostel..universiti punya..bukn hak persendirian..ehhe..

kalo dh kwin..aq pun nk wrne biru..haha..punye la giler2 kat wrne biru..
tp bj2 aq xde wrne biru..sush nak cr bj tshirt biru..yg bnyk itam..coklat ngn putih..kwn2 aq sume ckp "taula suke wrne biru..xyhla gila2 sgt"..aq pun blasla.."biorla..wekkk..."..haha...ala aq suke biru pun xdela nyusahkn org kn..=)..

aq ni anti kaler pink..tpi kdg2 terpkse pkai pink...sebb bju tu tbe2 de kat almari aq..hahaha..seanti2 pun xdela anti sgt...hehe..nak tgk aq pkai bj pink..


haaa taadaa..ok x..haha..bju ni stu je aq de wrne pink..
tu pun pdnkan ngn wrne itam..hehe,...

ok l..wa cauu dulu..cau sin ci..=p
hehe..miszrockers bru selesai bc novel..best sgt novel tu..
may miszrockers je sorg yg lum bc novel ni..yela miszrockers x  lyn sgt novel..
melainkn citer tu pasl suami istri atau mcm novel yg td miszrockers bcla..hehe..
so skrg miszrockers pent..sebb penin wat sasgmnt yg bakal dihantar 30 ni..adoii..
tu pasai bc novel pas wt asgmnt..novel ni bestt..kish dua pasgn mcm anjing ngn kucing kalo jmpe..hehe..tp akhirnyer bercinta n berkahwin..
syokk..spesis girl tu mcm miszrockers..tu pasai nm blog miszrockers..hehe..

pastu buka blog..hahaha..ni la aq..kalo on9 x pnt..kalo bab2 study..hampeh..
tp still cool..sempoi..hehe..ok mau tdo sebntr..kehkehkeh..daaa...nite2..jmpe dlm mimpi ya...


sape ckp coke n sundae xleh bercampur..leh je..sedp..smpai menjilat jari..ehhee..
dah makn pasti nak lgi..smpai terbwk2 mimpi...
best....=)
gileR KEntang...mn x NyerNyer....ciTer Hantu KAk LimAh bLik KAmpuNg
eh silAp..Hantu KAk Limah bLik RumAh..SdaH dijangkiTi oLeh SelURih duniA..heheh..
ho La..hAri2 Dok Ckp.."kiTA baKo je"..
Lg sonOk SpE sEtjU ANgkAt tgN mcM Sy..(berpUsing2 Tgn mcm USop)..haha..
Yg beSTnyr..leCture miSZrocKERS pun Join SKALi..tU bestnyEer MASUk kELS die...hehe..
lg STu AYt pEMES..."aq OrG jawo..kALo ENggak Pnuh Ilmu dI dada Xkn smpaI ke terUsan sUez.."..haha..

CiTer hanTu maLAysIA Skrg Leh Tahan..
KAlo dE sEram..Sermm SGt..
kAlo kelAKor..keLAkor Sgt2....
MrilaH sokoNg iNdUStri MALAysiA...hehe...


eee bncinyer harini...
dh tau keje kat situ..lyn jele customer ni...
dahl x senyum...pandang pun x..
x blajar komunikasi ke..eye contact tu penting...
nak miszrockers ajrkn gak ke...
sekali aq lempang..bg 5 jari aq ni bru tau..
mcm ne la leh diamik keje...
ckp elok2 pun x...
pdan muke aq wat snyuman aq yg x berpa nak mesra gak...
nsb aq senyum..meh aq gnti tempt kau...senget punyer org...

pastu plk ade plk org slh no la plk..
smpai nak kenl2..aq lempg kang..
dah aq ckp xnk..dahla...
arini aq xde mood..eee....nsb de blog..
lehla aq blogwalking..ilg stress..huhu....

blogwalking lggg.........
AdOiii..tOlgLA...ape Brg WAt Muke Gitu..eeee...JgN wAt LeH x..BAjEt Hensem...tPi mmg heNsem.Cute Plk tu..iSh x Phm2..Gediks..GiGiT kang bRu TAu....aiyAKkkk..KAN DAh cKp Jgn Wat..nPe wT gAk..wAt aq GerAm Je...EhEh DegIlnYerrrr...DUsh22...WAchAA..haiiYAkk...hambih kAu..eee
APeLA miszRoCkers MemBebel Ni..Mn x nyEr..ade MAnusia ni WAT mUke x leh BLAh..kOrg NAk tgkk..KorG tgk MSti GERM gAK...mEH2...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
v
v
v

Ni LA oRGanyer...eeee..GErAm...ngAse nK giGt je..

tgk tu muke..senyum2 sinis plak..adoii...
konon wat muke blur..lempg kang..haha
hepyy plk die..=p
wat muke mnje..aiyakkk

hahhaa..taman permainan die..meh2 join kacau atuk je wat kje

alala..comel x sy...huhu


inilah muhammad nasrullah...hehe..
my cute nasrul...
suke senyum tu..rindu kat de..
makcik blik buln 5..tggu ye syg..
cik diah cubit pipi tu..cium puas2...=p
hai assalammualaikum

Siapakah orang yang sibuk?
Orang yang sibuk adalah orang yang tidak mengambil berat akan waktu solatnya seolah-olah ia mempunyai kerajaan seperti kerajaan Nabi Sulaiman a.s

Siapakah orang yang manis senyumanya?
 Orang yang mempunyai senyuman yang manis adalah orang yang ditimpa musibah lalu dia kata "Inna lillahi wainna illaihi rajiuun." Lalu sambilberkata,"Ya Rabbi Aku redha dengan ketentuanMu ini", sambil mengukir senyuman.

Siapakah orang yang kaya? 
Orang yang kaya adalah orang yang bersyukur dengan apa yang ada dan tidak lupa akan kenikmatan dunia yang sementara ini.

Siapakah orang yang miskin? 
Orang yang miskin adalah orang tidak puas dengan nikmat yang ada sentiasa menumpuk-numpukkan harta.

Siapakah orang yang rugi? 
Orang yang rugi adalah orang yang sudah sampai usia pertengahan namun masih berat untuk melakukan ibadat dan amal-amal kebaikan...

Siapakah orang yang paling cantik? 
Orang yang paling cantik adalah orang yang mempunyai akhlak yang baik.

Siapakah orang yang mempunyai rumah yang paling luas?
 Orang yang mempunyai rumah yang paling luas adalah orang yang mati membawa amal-amal kebaikan di mana kuburnya akan di perluaskan saujana mata memandang.

Siapakah orang yang mempunyai rumah yang sempit lagi dihimpit? 
Orang yang mempunyai rumah yang sempit adalah orang yang mati tidak membawa amal-amal kebaikkan lalu kuburnya menghimpitnya...

Siapakah orang yang mempunyai akal? 
Orang yang mempunyai akal adalah orang-orang yang menghuni syurga kelak kerana telah mengunakan akal sewaktu di dunia untuk menghindari siksa neraka..

Siapakah org yg KEDEKUT ?
 Orang yg kedekut ialah org yg membiar tanpa mepmbaca pos iini begitu sahaja, malah dia tidak menyampaikan pula pada org lain.





hai assalammualaikum



Meh sini baca Rahsia Kasih Sayang Bulan Julai

--- amat suke didampingi pasagn
--- sukar dimengerti oleh pasagan
--- sentiasa menjaga maruah diri dan psangan serta perhubungan
--- amat mudah dipujuk dan berterus terg
--- amat menghargai kesetiaan pasangan
--- mengambil bert dan mengasihi pasgan
--- mudah terluka dan lambat tuk pulih..
--- suka merajuk dan dipujuk..
--- suka mendengar dan x suka membantah
--- suka menilai dan menjg hubgn..
--- cemburu terhadap pasgn

--- PASAGAN IDEAL LAHIR BULAN 4,6,7...=)..

ni lah rahsia kash syg bulan julai yg mmg btul ngn sifat aq yg manja ni..hehe....tp nak cy sertus pertus xleh gak kan..just tuk suka2..hehe..i like it..<3..spe2 yg lahir bulan julai..bc la ye..hehe..meh2 bc..
adush..miszrockers duk sibuk blogwalking..
x sedr miszrockers ade asgmnt kene watkan..
pe lg..kelam kabut la diwatnyer..
adoii kene wat journal...
ade bnyk asgmnt kene anta 30/3 ni..
adoii..mampusla miszrockers..

xpe..miszrockers leh handle sumenyer..hehe..
rockers n cool..hahaha..
still leh snyum n sbr..kuikukuik..
kwn2 dh2 jgn blogwlking je..
jom tolg miszrockers wat asgmnt...heee..

ok..miszrockers chaooo dulu..tata..nite2..
sok jumpe lg..hehe..lallalalla....


amboii bnyknyer kojer...bgush miszrockers..truskn usha anda..hhehe..
bertimbun koje ye miszrockers..
sempt lg berfb..hahaha...hampeh tul..

yoo what's up..hehe..sory gans sikt..assalammualaikum kwn2..hehe..selmt mlm..tp lum nk tdo..sy nak citer somthg..luahan sy..huhu..korg tau kan gitar tu pe..ala yg org men tu..zrengg..zrenggg buntinyer..hehe..

ermm..aq suke men gitar..bestt oo kalo dpt men..tp sygg aq x reti men..xde tenaga pengajr..sedh kn..mesti dasyt kan dgr perempuan ank men gitar..kalo dpt men..time2 stress kite leh zrengg...haha..wat bising di malam hari..sje gnti ayam berkokok..
ayam pun dh pent berkokok..hahaa..

pergh kalo dpt men..sgl lagu aq leh wat..kan333...bnyknyer kan..ermm aq ni kalo dh suke sesuatu..nak sgt..tp msti kene dipendmkn kejep..mn x nyer..xdok mmbr yg reti men..
yg ade tu ade..tp x rapat..yg rapat tu ade..tp jarg jmpe..haahha..sedhkan..xpo2..sgl yg sy mint psti sy akn usahakan...mn tau nnt sy pndai men..sy nynyikan tuk korg..ok x..hehe..

tolg la doakn impian sy tercapai..nak mnjd GITARIS..hehe..

gempak x..haha..cntikk oo..wrne biru..i like..nak mcm ni satuu...
hai assalammualaikum

apakah yang wanita inginkan dalam hidupnya..


Genggam erat jariku,
Sematkan di dalam hatimu..
Moga cinta makin mekar...
Mengharumkan hidupmu..." ;-)

"Wanita sebenarnya menginginkan seorang yang romantik.
Ingat...romantik bukanya gatal atau miang..
lelaki yang romantik adalah pandai mengambil hati dan bijak menggunakan kata-kata...
Suka mengambil berat dan penyayang kata-kata." ;-)


Ingat.. “handsome”, “cute”, dan seumpamanya itu pada seseorang lelaki sepatutnya...
BUKAN menjadi antara ciri-ciri utama lelaki idaman wanita...
Ia sepatutnya hanya menjadi ciri-ciri “bonus” lelaki idaman wanita." ;-)

"Wanita sememangnya menginginkan dirinya dicintai dan dihargai...
Apatah lagi, mengharapkan sebuah percintaan yang tiada titik noktahnya...
Lebih-lebih lagi daripada insan tersayang...
Mereka ingin menjadi wanita pertama di dalam hidup kamu dan bukannya, berada di tangga kedua atau berikutnya. " ;-)



haii kwn2..wat ape...tgh blogwalking erk..hehe..
sama la mcm sy..tgh blogwalking..suke tgk blog org len..
lawa2 sumenyer..pandai diaorg edit...
x mcm aq punyer..gelap je..gans..haha..
tp aq x kish..mmg aq nak blog aq mcm ni...

td aq duk blogwalking..tgk sorg punyer blog tu..
chantikk sgt..=)
aq pun jd follower die..hehe..
tgk citer die menarikk sgt..

aq ckp dlm hati..xpe..biarla org nak ckp blog aq x lawa..
aq x kish pe diaorg ckp..yg pentg aq hepy ngn blog aq n citer aq..hehe
aq wat blog nak citer pasl khidupan aq..hehe..
mmg sifat aq gans..x suke wrne mcm perempuan2..wrne lembut2..
tp citer yg nak aq paparkn biarlah menarik..tu sje
bg aq citer yg aq nk smpaikan menarik dan pembc suke bc..hehe..

saya bru wat blog sebnrnyer..hehe..=p..saya suke kwn ngn spe2..
tadi aq lepak ngn member2...
buka la fb msg2..
tup2 kwn aq sorg ckp.."ish smpai ati buang"..
aq ngn mmber plik la..buang ape??
rupe2nyer buang member kat friends list fb..

kenl dh lm..
jmpe dh penh....
tp knp perlu buang...????
musykil kan..ermm tu la manusia..
x tau sebb pe..nak kate tersilp ckp xde..elok je lyn..
org ckp kwn biar seribu..bercinta biar stu..

lgpun die ni suke berkwn...
ermm..xpela..jwpnnyer hanye ade pd kwn yg buang die tu..
dah org xnk kwn..xkn nk pksa...kan333..hehe..
sy ckp mcm ni sebb pnh terjd kat sy gak..
xpela..ramai lg kwn kn kat dunia ni...
die ade sebb sndri nk buang kite sebg kawn..

p/s..sy bukan mcm tu..mehla kwn ngn sy..sy suke berkwn..hehe..



hah..peace no war..huhuhu...korg nmpak tak ape yg aq nmpk..bju tu la..ala..bju kitaorg pkai tu..hehe..bju malaysia..chantik tak..cun tak..amcm gaya aq..hehe..
diambil scr candid..ok tak..=)

nak dijadikan cerita..mcm ne aq bli bju ni..ms tu dpt massage daripada cik bitah..kate nad nak pergi padang besar tak..aq ape lg nak la..sebb motif aq nak cari seluar slack untuk pergi ke kels..dh smpai pdg besr ..turunla pergi ke kedai..aq tgk kwn2 aq..cik ezi..cik bitah..cik pizah ngn cik pah..duk sibuk belek2 bju jersey..aq pun follow jele..smpai satu kedai..msukla..tgk diaorg cube bju jersey ni..aq pun ikut2 tgk la..ahha..pe lg berkenan di hati sebb wrne "BIRU"..haha..so bli la kami semua..seluar aq pun aq bli la..

then esoknyer kitaorg rncg pkai bju ni  time nak jogging kat tracknahh..sedondon..team malaysia dh sampaii..kuikukuii..pe lg berjogging smbil bergambar...bju kami..tadaaa..
:
:
:
:
:
:
:
V
            
  
peace....pent jogging..
      
ermmm..nyumm2...ni la cereal cream...bijirin chocolate..hehe
minumam aq setiap pagi..sebgai alas perut..sedpp..aq bru cube thn leps..tu pun cik nisa yg bg..mse tu cik nisa nak minum malam..aq terbau sedpp sgt..pastu die tunjuk bungkusn ni n bg aq stu..aq pun rs..sedpp giler sebb chocalate..sedpp sgt..

pstu skrg aq bli tuk aq minum pg..mengenygkan dan menyelerakan..amat mudh disediakan..haha.mn taknya nyer buka bungkusan dan tuang dan letk air pans..hehe..sedia diminumm..Minuman berkhasiat dan mengenyangkan diwaktu pagi..baik untuk mereka yang ingin mengamalkan diet.

anda tryla..sedpp..nyum22...hehe..



Td Pg De GoToNg RoYoNg Blok...
pUnYerLa PEnt..
tgH2 KemS nMpk bukU uJAng..HAHa..
daH LaMa X bC Buku UJAng..
pe LAgi Aq bcLa..HiLG StRess Aq...MeH bC..


SUSU SEGAR
sam: kenapa kamu cakap minum susu segar boleh bawak maut?
dol: sebb semalam semasa aq tegh minum, lembu tu terjg aq. nasib bek x mati

2RINGGIT
sam: apasal ko marah kat tokey kedai 2 ringgit tu?
dol: sebb die tipu aq. aq beli 3 barang, die mintk 6 ringgit..kata kedai 2 ringgit

MATI LEMAS
sam: kau kata binatang peliharaan kau mati lemas, mana ko tau die mati lemas
dol: sebb aq bela ikan emas, aq jumpa die dalam air

HANTU
sam: semalam aq nmpak hantu
dol: uih, kau terkejut tak?
sam: taklah, hantu tu yang terkjut tgk aq..
dol: mana kau tau?
sam: aq tgk muka die pucat semcm je..

AIDS
sam: aq ade AIDS? mana ada
dol: aq bc 1 dari 10 org kat negara ni ade AIDS..aq bdh tnye 9 org, semua xde AIDS..ko org ke-10..x pyh jwb..aq dh tau

PEROMPAK
sam: dah dua kali perompak yang sm datg merompak kedai kita
dol: tilah..aq dah ckp kat kau, jgn pasg signboard "Sila Datang Lagi"

NiLAh CiTE SaM nGn Dol...disambunGkan JD SAMDOL..haha..
Selmt membC..DAn bERGELAk..