hai assalammualaikum

Selamat Ulangtahun Johnson's Yang ke 125 - wah tak sangka Johnson's dah menjangkau ke 125 tahun. Produk Johnsons memang dah dikenali ramai. Produk yang sangat bagus dan mempunyai pelbagai jenis yang telah dikeluarkan. Ada barang mandian, bedak, losyen dan macam-macam lagi.

Nad sendiri pernah menggunakan produk Johnson's untuk diri sendiri. Bila ada anak, Johnson's pun menjadi sebahagian produk yang nad guna sebab ia sangat lembut pada baby. Produk Johnson's ni best, sebab baunya yang wangi dan memang sesuai untuk sesiapa pakai tak kira dari orang dewasa sampai ke besar. Lagi satu, produk dia takkan merosakkan kulit kita malah melembutkan dan memberi ketenangan bila pakai.



Happy 125 Anniversary Johnson's

Nad sendiri benar-benar percaya Johnson's adalah produk Terbaik untuk Bayi, Terbaik untuk Kita. Kalau kita tengok , ramai generasi ibu telah menggunakan produk Johnson untuk menjaga kulit bayi mereka. Ya, kulit halus seperti bayi selalu menjadi tumpuan inovasi Johnsons. Sebab tu, orang dewasa sendiri pakai Johnsons sebab nak dapat kulit lembut dan halus seperti bayi..hehhe..


Sehingga 2018, 125 tahun Johnson memberikan penjagaan untuk bayi dan kita yang lebih tua ni. Nad sendiri teruja sebab dapat join sekali dalam menyambut ulangtahun Johnsons yang ke 125 tahun. Banyaknya produk yang nad dapat daripada Johnson's siap dengan belon lagi. Cantik sangat. Sayang nak buka rasanya..hehehe. Harijadi pun tak pernah dapat macam ni..hehhe. Belon tu siap ada nama kita tau..huhu..Oh belon, janganla kau kempis..hahaha.


Produk Johnson's tu untuk anak-anak, Fariza dan Farhanah. Tapi mommy nak pakai pun boleh kan..hehee. Tahniah Johnson's sebab dah 125 tahun bersama kami. Semoga terus maju dan berjaya dan mengeluarkan banyak lagi produk yang bagus untuk bayi dan kita semua.



Salah satu barang, memang untuk mommy ialah tin vintage tu..haaha. Anak-anak tak boleh usik ye. Comel kan tin vintage ni, siap ada nama kita lagi. Tin vintage ni limited edition tau, korang nak tak!!!..korang pun boleh dapat juga. Mudah je caranya..

Korang join contest Johnsons sempena menyambut anniversary mereka yang ke 125. Mudah je..
- Ambil gambar dan share gambar korang ( or your family member ) bersama produk Johnsons.
- Jangan lupa short caption dan hastag @johnsonsbabymy dan hastag #johnsons125years ..

Nak tau lebih lanjut boleh layari instagram @johnsonsbabymy atau ke facebook www.facebook.com/johnsonsbabyMy..

tin ni limited edition..boleh cuba you alls..

#Johnsons #Johnsonsbabymy #Johnsons125years #kbba9
#ceriterasigadisbiru #miszrockersblogspot  #bloggermalaysia #blogger #vsco #mediainfluencer #modelbaby #babycute #parenting #parentingblogger


SHARE 0 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2