hai assalammualaikum

Peluang Menangi Hadiah Produa Axia Sempena Kempen FPX & WIN - Siapa suka shopping online, kita geng..ehhee. Nad memang gemar shoping online, sebab mudah dan senang. Setakat ni Alhamdulillah, selama shoping online takde masalah. Salah satu shoping online yang nad gemar ialah Lazada. Kalau korang nak tau, ada satu kempen kerjasama antara Lazada dengan FPX dan Molpay Sempena Online Revolution yang bermula pada 11.11 dan akan berakhir pada 12.12 nanti di mana korang boleh memenangi hadiah bernilai 75K yang berupa kereta Perodua Axia, iPhone 8 Plus serta Samsung S8 dan beberapa gajet lain dengan hanya membeli dan menang. Menarik tak..hah!!, mudah je caranya nak menang hadiah ni semua. Baca entry nad sampai habis ye.



Kalau korang nak tau, Molpay iaitu salah satu platform pembayaran yang memudahkan penjual menggunakannya dalam menerima bayaran daripada pelbagai jenis bank di Malaysia berkerjasama dengan FPX dan Lazada telah mengadakan pertandingan dengan hadiah yang menarik dengan hanya menggunakan FPX sebagai pembayaran secara online semasa shoping di Lazada. Kempen ini berlangsung dari 6 November hingga 3 Disember 2017.

Macam nad, bila shopping online, nad suka bayar dengan menggunakan online banking. Ia mudah dan selamat. Lagi satu semuanya berjalan dengan lancar . Siap bayar dan tunggu barang. Hah!!, beli dan menang. Shopping dan membayar menggunakan Online Banking atau FPX, korang diberi ganjaran apabila shopping di Lazada sekurang-kurangnya RM30, dan paling tinggi RM100.


Cara-cara menyertai Kempen FPX & WIN
- 4 langkah mudah. Pastikan semua post adalah public.
1. Shopping di Lazada melalui laman web Lazada atau apps.
2. Pilih Online Banking (FPX) untuk pembayaran.
3. Ambil gambar FPX dalam cara yang paling kreatif & upload di Facebook/Instagram.
4. Nyatakan kenapa FPX adalah pilihan pembayaran anda (masukkan order number & #FPXMOLPayLazada)

Masih tak paham, meh nad tunjukkan caranya.


Macam biasa, lepas membeli di lazada ( www.lazada.com.my ), mestilah masuk dalam ADD TO CART (symbol troli tu). Tengah mengandung ni carilah barang baby ye..hehe. Keluar seperti dekat gambar. Lepas tu tekan Proceed to check out.


Step kedua, keluar berkenaan shipping. Pasal nama, alamat mana nak dihantar. Macam nad dah biasa beli dekat Lazada, jadi dah siap-siap tertera alamat, nombor telefon semua tu. Tekan je continue.


Lepas tu keluar berkenaan payment.  Kempen ni berkenaan FPX kan, jadi tekan online banking ( FPX ). Lepas tu pilih bank mana yang korang nak. Ada 5 bank iaitu CIMB cliks, Public Bank, Ambank , Maybank dan RHB. Macam nad pilih Maybank. Lepas tu tekan Place Your Order.

Gambar kreatif, sekreatif yang boleh

Dah selesai pembelian, ada langkah seterusnya pulak iaitu korang perlu mengambil gambar dengan cara yang kreatif dan nyatakan kenapa FPX adalah pilihan pembayaran anda (masukkan order number & #FPXMOLPayLazada). Post anda mestilah public.


Untuk Grand Prize iaitu Hadiah berupa Perodua Axia, Muat naik resit / bukti pembayaran anda (jpg) yang menunjukkan pembelian minimum RM100 dari Lazada.P / S: Jangan lupa untuk memuat naik foto kreatif anda FPX di Facebook / Insta untuk menjadi eligble untuk turut serta Perlu mengisi boring di https://www.molpay.com/fpxmolpaylazada/ seperti dalam gambar tu.

Syarat-syarat Kempen FPX & Win!
- Ada banyak cara nak menang, baca dengan teliti ye.

A) To participate in Daily prize & Weekend Special Campaign
- MINIMUM RM30 mesti dibelanjakan semasa membeli-belah di www.lazada.com.my atau aplikasi Lazada menggunakan saluran Online Banking (FPX) SAHAJA dalam tempoh kempen.
- Peserta MESTI memuat naik foto kreatif mereka di Facebook / Instagram dan caption mengapa FPX adalah pembayaran pilihan mereka.
- Peserta MESTI memasukkan nombor pesanan dalam caption.
- Peserta MESTI memuatkan pos mereka pada hari pembelian untuk layak menyertai peraduan ini. -  - Mereka yang memuat naik lewat dari hari pembelian mereka tidak akan dilayan.
- MESTI menggunakan hashtag #FPXMOLPayLazada dan post adalah PUBLIC.
- Hanya sah untuk pembelian dari 6 November hingga 3 Disember 2017.

B) To participate in Grand Prize Campaign
- MINIMUM RM100 mesti dibelanjakan semasa membeli-belah di www.lazada.com.my atau aplikasi Lazada menggunakan saluran Perbankan Dalam Talian (FPX) SAHAJA dalam tempoh kempen.
- Peserta MESTI memuat naik foto kreatif mereka di Facebook / Instagram dan kapsyen mengapa FPX adalah pembayaran pilihan mereka
- Peserta MESTI memasukkan nombor pesanan dalam kapsyen.
- Peserta MESTI memuatkan pos mereka pada hari pembelian untuk layak menyertai peraduan ini. -  - Mereka yang memuat naik lewat dari hari pembelian mereka tidak akan dilayan.
- Contestant MESTI hashtag #FPXMOLPayLazada dan pos MEMILIKI menjadi AWAM.
- Peserta PERLU menghantar borang penyertaan hadiah kepada MOLPay. Borang penyertaan lebih -dengan MINIMUM perbelanjaan RM100 dalam tempoh kempen yang dinyatakan akan mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk menang.
- Hanya terpakai untuk pembelian dari 6 November hingga 3 Disember 2017.


Video kempen FPX & WIN

Mudah bukan.  Jadi korang yang gemar shoping online jangan lepaskan peluang.  Mudah je, beli di laman web www.lazada.com.my dan bayar menggunakan FPX online banking lepas tu  upload di media sosial pada hari sama pembelian. Kempen ini berlangsung dari 6 November hingga 3 Disember 2017.Untuk maklumat lanjut, layari lamanweb << https://www.molpay.com/fpxmolpaylazada >>
SHARE 9 comments

Add your comment

  1. alaa lambat kak nad bgtau .Lisa mmg sllu buat gitu .. tp tak tau lak ada peraduann huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh shoping lagi...sampai 12.12..hehehe

      Delete
    2. wah.. nak join laa.. tapi klu masuk website lazada kang rambang mata lak.. bocor poket teman. huhuhu

      Delete
  2. hi jemput join n meriahkan segmen GA kt sni

    http://www.raydahalhabsyi.com/2017/11/comeback-giveaway-by-raydah-alhabsyi.html

    ReplyDelete
  3. Nk join jugak... suke soping2 ni

    ReplyDelete
  4. Best ni kalau menang perodua Axia tu...huhuhu

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2