hai assalammualaikum

Chicken Cheesy Bites Pizza Hut - Entry sebelum ni, nad ada cerita nad pergi ke Mytown jalan berdua dengan Fariza sementara tunggu daddy habis kerja. Sambil cuci mata, pergi ikea nak deco rumah. Lepas tu jalan Mytown lagi membuang masa..hahaha. Lama juga, la kitaorang ronda-ronda dalam tu. Lepas tu mr mafia call, dia dah habis buat kerja. Jadi jumpala dekat tingkat paling bawahata, pergi grocery. Selesai beli barang, kitaorang lapar giler. Jadinya mr mafia cadang makan Pizza Hut. Nad pulak tiba-tiba teringin nak makan,. Dah lama pun tak makan, pizza ni. Fariza pulak pertama kali makan pizza. Jadi terjahlah Pizza Hut.

Chicken Cheesy Bites Pizza Hut So Yummy Dan Crunchy

Kalau bab order Pizza Hut memang susah sikit, sebab kena ikut mr mafia, dia suka pizza pedas..Kadang sampai gaduh..hahaha. Gaduh manja kau. Pilih set pun pening, kejap ini kejap itu. Haritu pilih set untuk dua orang, tambah dengan spageti bolognaise. Set dua orang tu untuk pizza, side dish/appetizer, mushroom soup dan air. Pastu nad tambah spageti. Harga bawah RM50.00 semuanya.

Untuk pizza,memang dalam set tu tunjuk pizza baru iaitu pizza Chicken Cheese Bites. Memang nak cuba, yela asyik pizza sama je order kan. Takut mr mafia tak suka, pizza chicken cheese bites ni sebab ada cheese. Mr mafia suka pedas. Tapi dia kata tak kisah, order jela. Kita pun order. Kita pun takut gak sebenarnya, takut tak sedap, rugi pilih..hahaha. Tapi nak rasa jugak.

CHICKEN CHEESY BITES PIZZA HUT
Chicken Cheesy Bites

CHICKEN CHEESY BITES PIZZA HUT
Kandungan Chicken Cheese Bites

Hah!! Ni la dia Pizza Chicken Cheese Bites. Dia punya pepperoni ayam, daging slice tu, bebola ayam dengan cheese. Adalah sos tomato sikit. Nasib sedap oii. Rasalah ayam. Yang bahagian hujung tu, rangup sangat, disalut dengan keju cheddar. Sedap betul. Dalamnya cheese. Tapi takdela banyak sangat cheese sebab bila tarik, tak panjang pun cheesenya..hahahha. Tapi serius sedap, crunchy lagi. Tak sia-sia pilih.

CHICKEN CHEESY BITES PIZZA HUT
Cheese panajng tu je dapat tarik

Mr mafia dah lapar. Tak sabar nak makan.

CHICKEN CHEESY BITES PIZZA HUT
Srup, srup dia hirup musharoom soup

Mushroom soup yang sedap dihirup. Sedap dia makan. Lagi suka daddy suapkan.

CHICKEN CHEESY BITES PIZZA HUT
Spageti Blognaise Beef

CHICKEN CHEESY BITES PIZZA HUT
Amboi sedapnya dia makan

Spageti Bolognaise yang diinginkan dah sampai. Fariza suka spageti ni. Separuh dia makan. Dengan bebola daging tu..sabar je. Takpela, dah dia berselera nak makan. Kang mommy makan satu pinggan terlebih kenyang.

CHICKEN CHEESY BITES PIZZA HUT
Chicken Gai -jor Rolls

Last side dish atau appetizer. Hah!! ramai cakap jarang makan ni. Ni pun nad pertama kali makan. Dia macam bebola ayam. Tapi sebeanrnya ayam digoreng dengan kulit tauhu. Sedap betul. Ni nad ganti dengan garlic bread. Selalu amik garlic bread, tapi kali ni nak tukar amikla bebola ni. Terbaikla. Fariza pun suka, cakap sedap-sedap. Enjoy dia makan tau..hehehe.

CHICKEN CHEESY BITES PIZZA HUT
Tropical Passion Tea Dan Strawberry Citrus Tea

CHICKEN CHEESY BITES PIZZA HUT
Yummy sangat air dia..segar tekak

Air pulak, air yang memang ada dalam dalam set tu. Dua-dua air sedap. Nama ada dalam gambar.


Video kitaorang sedap makan Pizza Hut..hehehhe..tengok la ye, lagi-lagi gelagat anak yang selera betul makan.

Ok, dah habis makan. Lepas nI masak dekat rumah pulak. Nak makan luar kenala tunggu beberapa minggu lagi..hahhaha. Terima kasih mr mafia belanja. Lepas nI mintak lobster la pulak. Lama dia janji cakap nak belanja Lobster..hahaha.


SHARE 4 comments

Add your comment

  1. Sedapnya sis ❤❤
    Jemput http://mellyacrayola.blogspot.my/2017/09/first-beauty-box-giveaway-by-us-with.html

    ReplyDelete
  2. dah lama tak makan pizza hut.. teringin pulak lepas tgk gambar

    ReplyDelete
  3. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2