hai assalammualaikum

Happy Birthday Althea Korea - Happy Birthday To Althea Korea yang kedua. Tahniah kepada Althea sebab dah dua tahun dalam industri kecantikan shoping online. Nad suka sangat shoping dekat Althea, bukan sahaja dapat box yang comel, malah harganya yang murah dan dari Korea. Kebanyakan barang makeup nad semuanya dari Althea. Lengkap dah barang makeup kita..hehehe..Suka betul..Barang semua berkualiti, tau.


Hadiah Sempena Birthday Althea

Berita gembira untuk korang sempena birthday Althea ni. Althea juga nak kongsi kegembiraan bersama korang semua sambut birthday Althea dengan bagi korang macam-macam hadiah..woww best kan..Ada macam-macam korang akan dapat sempena birthday Althea korea Julai ni..antaranya
- birthday sale
- free product giveaway
- Althea Birthday Limited Edition Box + DIY Bday Kit
- Contest to win prizes


Happy Birthday Althea Korea Yang Kedua

Dikesempatan ini, nad nak wish semoga Althea Korea terus success dan sentiasa gembirakan kami para wanita dengan barangan makeup dan skincare yang awesomee..yihuu..I love Althea Korea. Lago bertambah gembira bila nad dapat hadiah daripada Althea. Sesuatu yang mengujakan bila birthday nad 18 Julai haritu, sama bulan dengan Althea, dan nad dapat hadiah daripada Althea. Terima kasih Althea, sebab selalu buat nad tersenyum, bila dapat voucher dan nad boleh pilih barang apa yang nad suka. Barang makeup dan skincare Althea memang best. Korang akan rambang mata bila tengok..hehehe.

Korang nak tengok apa yang nad pilih dekat Althea. Hah!!, ni nad nak kongsi dengan korang semua. Selalunya, nad akan pilih barang yang belum ada dalam senarai mkeup nad..hehehe..Jadi, tak rasa membazir bila beli. Barang yang nad beli ialah eyelash, nail care, mini berry cherry lip balm, sebum mineral powder, panda dream white hand cream dan sikat rambut.


My eyelash curler nad pilih sebab nad belum ada lagi. Nak lentikkan bulu mata ni, sebelum pakai maskara, pakai la eyelash ni. Biar melentikkau..hehehe.



Barang kedua, nail care set. Nad memang tengah cari barang untuk cantikkan kuku ni. Kuku nad pun bukan lawa. Nampak pulak nail care set. Cute je..hahaa. Jadinya kita ambikla. Benda kecik tu boleh ditukar yang mana kota nak. Nail care set ni guna nateri je.



Untuk bibir, nad pilih cherry lip balm. Bentuknya yang cute, pakai kat bibir, lagi cute. Lembap je bibir. Bersinar je bibir kita ni ha..hehehe.. Ni Fariza nampak,memang dia bawak lari ni. Bau pun wangi, bau cherry gitu.


Barang untuk muka, nad pilih sebum mineral powder. Haritu ada kawan cadangkan pakai sebum mineral powder dari innisfree ni sebab best. Nad baca feedback pun semua kata best. Jadinya kita ambil la. Sebum ni guna dekat bawah mata, bila kita selalu tengok tutorial, diaorang guna tranculent powder. Hah, nad pun nak cuba pakai la kan...hehehe.



Barang seterusnya ialah untuk tangan jadi putih..hehhee. Pandas dream white hand cream. Nad tak cuba lagi pakai, jadi tak tau tangan jadi putih ke tak..hehhee. Nanti nad pakai ye. Kalau berkesan, bagus ni. Boleh beli lagi. Putih tangan kita tau..hehehe. Bekas dia pun comel. Panda gitu..ada dua jenis barang panda nad ada, satu krim tangan ni, satu lagi maskara. Maskara tu nad ada cerita dekat SINI. Korang boleh baca.


Barang terakhir nad pilih ialah sikat rambut..hehhe. Mesti pelik kan, sikat rambut pun beli dekat Althea. Hey..kau jangan tak tau, sikat rambut ni besar, lembut pulak tu bila sikat rambut kita yang kasar ni. Tak sakit kepala bila sikat. Sikat rambut anak kita pun dia suka je. Dah la besar, murah pulak tu. Dalam RM6 je. Tengok orang lain beli macam best je. Jadi kita pun nak cuba.


Ni barang percuma sempena Althea birthday. Macam-macam dapat. Nad suka..nad suka..


Terima kasih Althea untuk kesemua barang ni. Korang tunggu apa lagi, takkan nak tengok nad punya je, takkan nad seronok sorang-sorang, korang pun mesti la join sekali sempena birthday Althea ni juga. Cepat- cepat shoping barangan Althea, sebab banyak hadiah menarik menanti korang sempen birthday Althea. Promosi ni berlangsung sehingg 31 Julai ni tau..

Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari
Website: www.althea.kr
Facebook: Althea Korea
Instagram: Althea Korea
SHARE 6 comments

Add your comment

  1. banyak nya sample. liz xsempat lagi nak buka box

    ReplyDelete
  2. Comelnya barang² dia, teruja tengok.
    Happy Birthday Althea!

    ReplyDelete
  3. kotak pun comel..!! hahaha.. x pernah lagi beli barang kat Althea.. maybe one day..

    ReplyDelete
  4. barang2 kat althea semua best

    ReplyDelete
  5. Halo,
    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Henrietta Fernando, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan kepada sesiapa yang memerlukan sebarang bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. Hubungi kami hari ini untuk memohon dan mendapatkan Pinjaman segera. E-mel Kami: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2