hai assalammualaikum

Lagi beberapa hari nak puasa, lepas tu raya. Raya pulak mestilah nak cantik, putih dan lembut je muka. Bila datang beraya, orang tegur, "wah cantikknya muka awak, pakai apa "..hah gitu kan..Tersenyum lebar kita bila orang tegur kita cantik kan...hehee..Hah!!, nak cantik, nak wajah yang mempersona, guna Voqq Skincare..hanya dua benda sahaja mampu jadikan kulit korang cantik tau..



Voqq Skincare Dari Ekstrak Tomato Dan Oat

Voqq Skincare diekstrak daripada tomato dan oats. Nad suka giler makan tomato, sebab nak cantik punya pasal. Korang mesti tau kan, tomato bukan sahaja sedap dan menjadi antara bahan penting masakan, malah tomato boleh memberi zat secukupnya kepada kulit. Sinonim dalam bab cantik, tomato dikatakan sangat luar biasa 'menghapuskan' masalah kulit wajah. Paling mujarab tomato dijadikan ramuan utama dalam penghasilan minuman kecantikan dan masker. Oatmeal pula, selain dapat menyihatkan organ tubuh, dipercayai dapat mengatasi jerawat pada mereka yang memiliki kulit sensitif, kulit jenis kering, kulit jenis berminyak dan sebagainya. Tak sangka kan, makanan boleh mencantikkan wajah kita.

Kedua-dua bahan ni telah dicampur dengan beberapa bahan lain yang 100% natural tanpa bahan kimia lain, yang dapat membantu mengembalikan wajah yang mempersona dan cerah sempurna. Voqq Skincare telah diiktiraf dan mendapat kelulusan daripada KKM ( NOT170404302K ). Jadi tak perlu was-was nak guna. Nad sendiri telah mencubanya. Memang best..lembut je muka.

Voqq Skincare mempunyai dua produk, iaitu Voqq Facial Wash dan Voqq Anti Aging Cream. Kedua-dua produk tersebut kalau dipakai bersama secara konsisten mampu hilangkan lingkaran gelap di bawah mata, kecutkan jerawat, jeragat jadi pudar, kecilkan liang roma, kulit wajah lebih lembap dan tona kulit sekata.

Kelebihan Voqq Skincare Facial Wash Dan Anti Aging Cream

Dalam skincare, yang paling penting mestila pencuci muka kan. Voqq Facial Wash merupakan produk mencantikkan kulit yang terbaik dengan sumber nutrisi lycopene yang membantu dalam pemulihan kulit. Penggunaan yang berterusan mampu mengurangkan kerosakan kulit akibat sinaran radiasi matahari.


Kelebihan Voqq Facial Wash:
Diekstrak dari tomato yang kaya dengan sumber lycopene, yang membantu kondisi kulit untuk kekal muda dan anjal seperti kulit bayi. Malah lycopene membantu melindungi kulit daripada sinaran UV.
Membantu melambatkan proses penuaan dan kedutan pada wajah.
Membantu mencerah dan menyerikan kulit kusam.
Dapat menyejukkan kulit dan menyerap lebihan minyak pada wajah
Di adun bersama oat untuk membantu menormalkan pH kulit sehingga dapat meredakan gatal atau rasa tidak nyaman pada kulit.
Membantu menyerap kelebihan minyak, menghilangkan bakteria pada wajah, serta membantu pengelupasan kulit mati.
Merupakan pelembab yang dapat menenangkan kulit sensitif dan kering, membantu menjaga kelembapan kulit, sekaligus memiliki efek anti-oksidan.


Selalu kalau nad cuci muka, setiap pagi, tengahari dan sebelum tidur. Basuh muka dengan air, lepas tu buat urutan perlahan-lahan ke seluruh muka dan leher. Kemudian bilas. Rasa segar muka dengan Voqq Facial Wash ni. Bau pun sedap je. Wangi betul.


Produk kedua ialah krim untuk siang dan malam. Voqq Anti Aging Cream merupakan produk mencantikkan rumusan botani semulajadi untuk menghaluskan kulit serta menghilangkan jeragat dan jerawat. Mampu melindungi kulit daripada cahaya matahari.

Kelebihan Voqq Anti Aging Cream
Membantu membebaskan kulit anda dari 10 bahan tambahan yang boleh menyebabkan kekeringan dan kekejangan  kulit seperti Surfaktan, silikon, paraben, denatured alkohol, minyak mineral, pigmen tiruan, bahan mentah haiwan, benzophenone, TEA, sulfat)
Krim Voqq yang dibentuk seperti natto mengambil dua kali jumlah masa untuk dicampurkan berbanding krim biasa, ini membolehkan ianya  membezakan rupa dan menghasilkan texture seperti natto.
Voqq aadalah krim formula buatan tangan yang bebas daripada surfaktan dan silikon, membolehkan ianya menyerap dengan lebih baik ke dalam kulit berbanding dengan krim-krim lain.
Proses Penguraian semula jadi menggunakan minyak dan mentega untuk mengelakkan  keregangan dan mengekalkan kelembapan dan kelembutan krim.
Mampu menyerap ke dalam kulit dengan lebih baik dan meningkatkan kesan kulit putih dalam masa yang begitu singkat.
Semasa penghasilan Voqq  teknologi vakum digunakan untuk menyedut  udara yang boleh bercampur masuk ke dalam krim semasa proses pembuatan untuk lebih menghasilkan tekstur seperti natto.


Untuk krim Voqq Anti Aging ni dia punya warna kuning coklat macam tu..  memang ok sangat. Muka pun tak berminyak. Calit sikit dan letak seluruh wajah.


Nak cantik kan raya nanti. Nak kelihatan anggun, berseri dan flawless sangattt!!Apa kata cuba pakai Voqq Skincare Facial Wash n Anti Aging Cream ni..100% natural diperbuat dari ekstrak Tomato dan Oat. Mesti menyerlah raya nanti. Berminat nak dapatkan produk ni, korang boleh rujuk info dibawah:
Hotline : 019-612 8164
FB : https://www.facebook.com/voqqskincarehq/
IG : https://www.instagram.com/voqqskincarehq/
Wesite : www.voqqskincare.com.my

#voqqskincare
#kembalipersona
#antiageing
#100%natural

SHARE 13 comments

Add your comment

  1. best bila pakai produk ygkita ketahui miliki ekstrak semulajadi ni kan =) tmbh gorgoues la nnti mjelang raya =D

    ReplyDelete
  2. Akak pun dah cuba...mmg best lah wangi je...lagi satu lepas cuci muka fresh sgt yeyyyy

    ReplyDelete
  3. Susah la nak cari yang sesuai dengan muka Nany ni Nad. Haishh..Dulu lama dah, ada buat skin test. Dia tengok kulit kita lepas tuh dia cakap jenis kulit kita ni camana. Tak tahu nak caya ke tidak. HAHAH!

    ReplyDelete
  4. saya pun pakai. best wooo tk berminyakkk and tk melekit

    ReplyDelete
  5. tomato memang selalu tenyeh kat muka dan makanmentah untk kulit tai oat u first time dengar menarik tu

    ReplyDelete
  6. Dulu masa arwah mak ada mmg selalu letak tomato ni dkt muka

    ReplyDelete
  7. yanei dah guna.. memang best produk VOQQ SKINCARE..

    yanieyusuf.com

    ReplyDelete
  8. Beraya dengan kulit cantik & mudalah nanti...

    ReplyDelete
  9. Produk muka dgn ekstrak tomato... tak pernah lagi jumpa..macam best jer.

    ReplyDelete
  10. tak pernah lagi tengok produk muka berasaskan tomato ni...best ke eh

    ReplyDelete
  11. Tomato + oats... Menarik ni..!! Boleh try nanti

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2