hai assalammualaikum

Seronoknyaa nad dapat produk skincare terbaru dari Tony Moly..excited sangat masa dapat. Lagipun, jenama Tony Moly memang dah lama di pasaran dan dipercayai. Tony Moly merupakan produk kecantikan dari korea yang merangkumi penjagaan badan, penjagaan wajah dan makeup.


Untuk pengetahuan korang, Tony Moly telah melancarkan  TONY MOLY New Arrival Products & E-store Opening di www.tonymoly.com.my pada 31.3.2017. Jadi, korang yang menggunakan produk Tony Moly, dah boleh dapatkan produk diaorang di website mereka..cepat-cepat buka website tu, sebab ada produk terbaru dari Tony Moly antaranya yang nad terima ni iaitu Floria Skin Care Set with Argan Oil.


Floria Skin Care Set With Argan Oil

Floria Skin Care Set ni merupakan produk terbaru dari Tony Moly yang datang dari Korea. Ia merangkumi Toner dan Cream muka.  terdapat saiz besar dan saiz kecik trial punya. Yang trial tu sesuai kalau nak pergi travel dan di bawa ke mana sahaja.



i) Tony Moly Floria Nutra Energy Toner 145ml
ii) Tony Moly Floria Nutra Energy Emulsion 145ml
iii) Tony Moly Floria Nutra Energy Toner ( Trial/Travel) 20ml
iv) Tony Moly Floria Nutra Energy Emulsion (Trial/Travel) 20ml

Floris Skin Care Set ni sesuai untuk kulit yang kering dan sensitif, macam kulit nad la. Memang sangat sensitif. Kurang tidur, silap makan, akan datangla masalah dekat muka terutama jerawat. Jadi nad pun sapu toner dan Emulsion cream dekat muka untuk mengekalkan kelembapan kulit muka dan melembutkan kulit. Setakat ni, nad pakai, ia sesuai dengan kulit nad.


Tony Moly Floria Nutra Energy Toner merupakan hydrating toner yang memberi tenaga kepada kulit.Ia juga mengandungi hazel yang merawat kulit sensitif.Ia bertindak sebagai nutrasi kepada kulit wajah yang kelesuan.


Tony Moly Floria Nutra Energy Emulsion pula bertindak sebagai pelembab. Membekalkan nutrisi dan kelembapan dan menggantikan sel kulit mati kepada kulit yang lebih sihat.

Kelebihan produk Floria Skin Care ni dia mengandungi Argan Oil, yang mana kita tau, argan oil ni banyak khasiatnya. Selain tu, bahan yang ada ialah bahan-bahan semulajadi seperti witch hazel,safflower water, resurrection plant, eternal P, phyto oligo dan naturally-derived oil complex. Kesemua bahan ni mempunyai kebaikan masing-masing untuk membantu dan melindungi kulit muka kita.

Jadi korang yang kulit sensitif dan kering tu, cubala pakai Floria Skin Care ni. Mudah je nak pakai, selepas membersihkan wajah sapukan toner pada wajah dan leher.Kemudian, sapukan pula Emulsion rata ke bahagian wajah dan muka. Hanya dua benda ni sahaja mampu membantu masalah kulit.


Percuma Voucher RM20 

Korang nak juga shoping, ni ada berita gembira..untuk 10 orang terawal. Guna code voucher #NadiaVTonyMoly , akan dapat RM20 cash voucher on each purchase item

Cash your redemption T&C
- one email per voucher code
- first come first serve
- with no min purchase condition
- validity until 15 April




Cepat-cepat, dah nak 15 Aprl dah oiii...sebelum terlambat..sekarang website Tony Moly tengah ada diskaun. Penghantaran percuma dengan pembelian RM60 ke-atas serta hadiah-hadiah percuma untuk dimiliki. Boleh layari


Ade set Pokemon yang kiut miut ni..rambang mata nad tengokk...

SHARE 7 comments

Add your comment

  1. Wowww ada voucher la...nak usya jap

    ReplyDelete
  2. wahh, besnye, macam menarik je =)

    ReplyDelete
  3. lisa ada... tak sempat nak try lagii

    ReplyDelete
  4. first time dengar jenama TonyMoly nie, nampak macam menarik je...
    Jom Singgah Blog Kak Y

    ReplyDelete
  5. best guna produk dari tony moly ni..nnti nk tambah lagi laa koleksi..hihi

    ReplyDelete
  6. Halo

    Assalamu`alaikum `Selamat Datang di ANNISA AHMAD LOAN COMPANY

    Apakah Anda seorang investor, Pemilik Bisnis, Pengusaha, Kontraktor, Petani, Memulai e.t.c? Mungkin Anda membutuhkan dana yang baik dan aman untuk membeli properti, memperbaiki / membalikkan, memperbaiki layanan / bangunan Anda mencari tempat yang dapat menjamin Anda meminjamkan salah satu dari jumlah yang Anda butuhkan untuk menghubungi e-mail: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} adalah Disini untuk membantu mereka yang membutuhkan tujuan arsip keuangan mereka, kami berinvestasi di properti, proyek / bisnis dan juga memberikan 100% penawaran untuk semua jenis pinjaman berbunga rendah. Tarif, kepada orang-orang yang tertarik dari negara manapun dengan tingkat kredit apakah Anda ditolak oleh bank lain atau kreditur? Kami dapat menawarkan pinjaman yang Anda butuhkan dengan harga yang terjangkau sehingga pekerja bisnis, pria dan wanita, pekerja kantor, pengangkut, inilah kesempatan Anda untuk berinvestasi atas apa yang telah Anda rencanakan di sini adalah pinjaman untuk Anda dan investasikan dengannya, kami juga membutuhkan Layanan dari Pialang yang bisa merujuk orang yang membutuhkan bantuan keuangan dan kami membayar setiap bulan untuk layanan Anda menghubungi kami melalui e-mail di bawah ini jika Anda tertarik dengan pinjaman atau persyaratan. Investor
    Email: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} Anda juga bisa menghubungi kami dengan cara BBM pin (DB5121C1) kejujuran kepercayaan dalam pelayanan kami
    Assalamu`alaikum wr wb,

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2