hai assalammualaikum

Hahahaha..bila teringat balik nak gelak je..tengah menaip pun nak gelak je..bila cakap isteri taknak percaya, dah kena baru rasa menyesal..kahkahkah..sakit tak kena gigit daddy!!!...mommy gelak jela..hahaha..

Ceritanya, anak perempuan kita Fariza ni, dah pandai mula menggigit tau..masa tumbuh gigi punya excited, comel je kan, bila dah banyak gigi dan pandai gigit..adoiii..tak tertahan rasanya..hahahah..


Mula umur dia setahun 5 bulan dah gigit. Sebelum ni masih baik lagi. Kejadian bila tiba-tiba dia ambil tangan nad, dan gigit..arghhh!!..menjerit kita tau tak..ya ampun..sakitnyaa..dahla gigit tanpa bagi isyarat, tanpa belas kasihan..gigit sukati dia jela. Sekarang gigi dia dah ada 8 batang. 4 batang atas, 4 lagi dekat bawah.

Bila cakap mr mafia, dia tak percaya. Dan suatu hari, anak main dalam bilik kerja dia. Fariza makan plastik. Mr mafia nak ambil dari mulut dia. Dia ambil, cari plastik tu dalam mulut anak, dan habuannya ngappp!!!..ngeeee!!..dan daddy arghhhhhhhhhhh!!!!..ni jerit sakit yang amat..bukan jerit sedap ye..hahahaha..

Nad ada dekat situ, nad gelak sekuat hati..hahahahahhahaha...weii tak tahan nengoknya bila anak gigit jari daddynya..hahaha..dan nampak muka mr mafia menahan kesakitan..kihkihkih..sabar ye bang..anak tengah sel otak berkembang..

Tapi nasib baik dia tak gigit masa susu. Sebab pernah dia nak gigit, tapi nad picit hidung dia tak boleh bernafas..lama-lama Fariza paham..kalau gigit masa susu, memang mommy jadi hulk..fuh seriau..masa Fariza takda gigi, dia kepit dengan gusi pun dah sakit, inikan pulak gigi..jauhkan..ngrrr..

Ada kes, ibu hilang puting susu dia gara-gara anak gigit..Dengar pun dah gerun.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. Budak2 pnye gigitan ni berbisa gak. Pernah kena gigit dgn anak buah. Fuh dia pnye sakit...

    ReplyDelete
  2. Masa tu gusi dia sedang gatal. Mungkin semua kanak2 usia tu memang begitu.

    ReplyDelete