hai assalammualaikum

Entah bila dia capai barang makeup nad. Nad tengah kemas meja, barang makeup masa tu letak dekat kerusi. Bila masa dia datang, bila masa dia ambil barang makeup tu pun nad tak perasan.


Selesai kemas, terus tengok anak, Ya ampunnnn..habis muka dia, dah penuh dengan gincu..huarghhhhh!!...sedih tak terkata. Dahla gincu yang dikerjakan ni , gincu yang kita suka pakai...sob, sob, sob..tabah jela..



Pandai pula dia buka penutup gincu tu. Lepas tu dicolek dekat muka. Nak oii!!!, ni colek dekat bibir..bukan mukaa..biasalah tak tau nak beza lagi bibir dengan pipi...hahahha..penat dok ngajar bibir-bibir, ditunjuknya pipi..alahaii..sebab tu kalau nak buat apa-apa jangab depan anak..haru oiii..gini la jadinya..cepat belajar..

Selalu dok tengok anak orang lain kerjakan barang makeup mak, tak snagka terkena kat kita..hahaha..dah berhati-hati pun terlepas pandang juga..


Kelakar betul tengok anak perempuan kita ni. Nasib comel, tak dapat nak marah..Kita pun yang cuai, barang makeup sumbat dalam beg plastik sebab nak belajar makeup. Takde beg makeup sumbatla dekat mana yang ada..Tak boleh dalam bilik, nanti anak nangis jerit cari maknya...hahaha..

Disebabkan perkara ni terjadi, terus beli beg makeup dekat lazada...hahaha..terbang duit mommy oiii..takpela..okla ade beg makeup yang sesuai bawak sana sini..murah je..yang penting lepas ni selamat...hehhe..




Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

0 comments so far,add yours