hai assalammualaikum

Jom Lari!! Daftar Coway Run 2017 Sekarang

Amalkan Hidup Sihat Dengan Berlari

Jom sihat dengan berlari!!!. Amalkan gaya hidup sihat dengan berlari banyak manfaat yang kita dapat antaranya dapat meningkatkan tenaga, memberi kekuatan pada otot kita dan stamina dan pada masa yang sama dapat menurunkan berat badan. lagi seronok kalau dapat berlari ramai-ramai kan. Nad nak ajak korang jom sama-sama kita berlari sempena Coway Run 2017 ni yang bakal diadakan pada 7 Mei 2017 bertempat di Starling Mall Damansara Uptown.

Produk Coway, sudah lama berada di pasaran. Coway merupakan produk penapis air yang membekalkan minuman yang bersih kepada seisi keluarga. Air yang bersih, hidup pun sihat. Untuk
sentiasa kekal sihat, Coway mengajak semua untuk sama-sama berlari  untuk mencapai gaya hidup yang lebih sihat. Di samping memberi inspirasi orang lain untuk mengikuti jejak mereka.

Mr Kyle Choi Ki Ryong, Pengarah urusan Coway

Menurut Mr Kyle Choi Ki Ryong, Pengarah Urusan Coway , Coway Run bertujuan untuk menjadi medium bagi rakyat Malaysia untuk melangkah keluar dari zon selesa mereka dan menjadi berani untuk mengambil langkah pertama kepada kehidupan yang lebih baik dan lebih sihat.

Coway Run 2017 Officially launch. register Now

"Ini dijalankan bukan soal yang datang di tempat pertama tetapi ia adalah mengenai memanggil keberanian yang menghadapi kebimbangan anda dengan kesediaan untuk membawa perubahan, peningkatan yang akan membina anda untuk menjadi lebih kuat dan yakin dalam menangani kesusahan baru," kata Encik Kyle pada sidang akhbar itu hari ini.

Coway Run 2017

Coway Run 2017

Terdapat dua kategori Larian Coway Run 2017 iaitu 5KM dan 10KM sekitar kawasan Starling Mall Simpan tarikh 7 Mei 2017 untuk Coway Run nanti ye. Bayaran untuk daftar Coway Run 2017 antara RM45 dan RM35

Kategori
- 10 KM untuk Lelaki (18 – 39 Tahun)
- 10KM Wanita Open (18 – 34 Tahun)
- 10KM Lelaki Veteren (40 Tahun ke atas)
- 10KM Wanita Veteren (35 Tahun ke atas )
- 5KM Fun Run (18 Tahun ke atas)

Setiap kategori yang dipertandingkan akan membawa pulang hadiah yang lumayan iaitu hadiah berupa duit sebnayak RM1000 untuk tempat pertama, RM800 tempat kedua, dan RM500 untuk tempat ketiga. Wow!!..tempat pertama tu RM1000..

Meet Jordan Yeoh ( Model kecergasan ) and Carey Ng ( Miss Universe Malaysia )

Masa Coway Run 2017 nanti, korang berpeluang menemui model kecergasan terkenal Jordan Yeoh dan bekas Miss Universe Malaysia Carey Ng berjalan bersama pelari lain untuk sama-sama gembira dan memberi motivasi kepada mereka pada setiap langkah dari jalan. Apa tunggu lagi, cabar diri korang untuk turut serta dalam larian Coway Run 2017 ni. Takkan yang ratu cantik dan model gagah boleh berlari, korang tak boleh kan.

Di samping itu untuk menggantikan cecair yang hilang semasa berlari, Coway akan meletakkan tiga pembersih air gergasi di ketiga-tiga stesen air untuk memastikan bahawa peserta akan kekal terhidrat sepanjang hari. Terdapat juga sebuah klinik berjalan untuk mendapatkan persiapan pra-jangka.

Penaja rasmi Coway Run termasuk Mall Starling dan 100Plus.

Bestkan dapat berlari beramai-ramai. Pada masa yang sama dapat jumpa kawan baru dan berkongsi minat yang sama. Mereka yang berminat dialu-alukan untuk mendaftar di www.myraceonline.com.

Untuk mengetahui maklumat lebih Coway Run 2017 sila layari https://www.facebook.com/cowayMalaysia/

SHARE 2 comments

Add your comment

  1. Kalau dekat dh join dah . Hehehe i loike joging

    ReplyDelete
  2. Wahhh...bila ku check, kategori ku sudah dalam veteran. Tersedak jap. HAHAHAHHA! Tapi bagus sangat aktiviti macam ni. Menyihatkan badan.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2