hai assalammualaikum

Aloevera Fresh Soothing & Moisturising Gel

Sememangnya kita tau tumbuhan Aloevera banyak kebaikannya. Hampir 100%  pokok Aloevera mengandungi air. Bahagian pelepahnya mengandungi gel yang mempunyai banyak kegunaan dan khasiat dari segi kecantikan dan kesihatan. Jayaone Cosmetic telah mengeluarkan satu produk terbaru mereka mereka iaitu Aloevera Fresh Soothing & Moisturising Gel.

ALOEVERA FRESH SOOTHING & MOISTURISING GEL

Fungsi Kandungan Aloe Vera Fresh Soothing & Moisturising Gel

- Rosemary Leaf : Anti bakteria, membaiki dan meratakan warna kulit
-Green Tea Leaf : Antioksidan
-German Chamomile Flower / Leaf : Melegakan dan melembutkan kulit
- Aloe baradensis Leaf : Melembutkan dan melembapkan kulit
- Byungpul Extract : Membaiki dan melegakan kulit
- Licorice Root : Antioksidan, melegakan dan mencerahkan kulit
- Mulberry Root : Mencerahkan, melembapkan dan melegakan kulit
- Artemisia Absinthium (wormwood) Extract : Anti bakteria dan melegakan kulit

Sentuhan Kasih Sayang Bersama Aloevera Fresh soothing & Moisturising Gel

Harga RM 19.90

Masa nad dapat, cantik je dibungkus dengan kotak yang berlove-love. Ada maksudnya. maksudnya sentuhan kasih sayang kita dengan orang yang kita sayang tak kira, mak, ayah, suami, anak atau adik beradik. Kawan pun ia juga. Bila adanya Aloevera Fresh soothing & Moisturising Gel, bolehlah buat urutan dan sentuhan kasih sayang dengan mereka. Urutan dan sentuhan ni bukan sahaja mampu meredakan kesakitan, memberikan kelegaan malah dapat melembapkan kulit dengan penggunaan Aloevera Fresh soothing & Moisturising Gel ni.

Urutan kasih sayang dari anak kepada mak

Ni lah tangan yang dari kecil sampai nad besar tak berhenti melakukan sesuatu. Mak!!..ye, ni lah tangan mak. Nampak kasar dan semakin berusia. Untuk hilangkan penat lelah dia, nad buat urutan sedikit dengan menggunakan Aloevera Fresh soothing & Moisturising Gel ni. Terasa lega mak. Mak pun suka, sebab dia kata produk ni sangat bagus. Sampai terlena hah bila dapat urutan lembut dari si anak.

Sentuhan manja

Dekat Fariza pun nad beri sentuhan kasih sayang bersama Aloevera Fresh soothing & Moisturising Gel. Sentuhan ibu kan sentuhan yang memberi ketenangan kepada si manja. Urutan memberikan si manja berasa selesa dan selamat. Disamping mengalakkan deria rangsangan dan perkembangannya. Sentuhan sebegini mampu merapatkan lagi hubungan dengan anak.

Aloevera Fresh soothing & Moisturising Gel mampu berikan kesegaran pada kulit tanpa meninggalkan rasa melekit. Gel ini boleh digunakan untuk pelbagai kegunaan termasuk sebagai pelembap, penyegar, pelindung sinaran matahari dan juga sesuai digunakan untuk tubuh badan dan rambut. Banyak kegunaan satu bol gel Aloevera ni. Bagus, tahan lama mengikut penggunaan kita. Gel ini amat sesuai untuk semua jenis kulit serta kulit sensitif
Bagi kulit kering, sapukan gel pada waktu pagi dan malam untuk mendapat keputusan yang lebih memuaskan.

Sila layari laman sosial Jayeon untuk mendapatkan informasi lanjut tentang produk ini :

Jayeon membawa maksud "nature'" dan "kind" dalam bahasa Korea. Ia merupakan brand peribadi wanita untuk mendapatkan kecantikan ideal. Dengan keunikan kecantikan mereka, Jayeon Cosmestics Sdn Bhd melancarkan Jayeon Aloe Vera Fresh Soothing & Moisturising Gel produk terbaru mereka pada Disember 2016 yang lepas.

Website: www.jayeoncosmetics.com
Facebook: www.facebook.com/jayeoncosmetic
Instagram: @jayeoncosmetic

Sebarang pertanyaan sila hubungi:
Yeong Huey Miin
E-mail: hueymiin@jayeoncosmetics.com
SHARE 1 comment

Add your comment

  1. husna pon guna benda ni tiap malam sebelum tido tempek muka.. sejuk je sebab keluar dr peti ais.. hihihi..

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2