hai assalammualaikum

Baju Menyusu / Nursing Wear Friendly

Kalau bab pemilihan baju, mestilah nad pilih jenis nursing friendly. Paham-paham jela, sejak jadi mommy, anak pulak masih menyusu badan. Jadinya kena pilih baju yang memudahkan untuk nad menyusukan anak tanpa segan silu. Kalau sebelum ni nad pilih baju yang ada zip, butang kan, tapi baju menyusu kali ni, tiada zip mahupun butang. Baju menyusu yang nad nak share dengan korang ni ialah dari Butik Feedmilk. Semua cantik-cantik baju dia, dan paling best baju dia TRENDY sangattt.


Pelancaran Butik Feedmilk Di Shah Alam 

Ni kali pertama nad datang ke Butik Feedmilk di Shah Alam. Ada kawan jemput nad, datang ke Butik Feedmilk ni. Terima kasih Feedmilk dan sahabat jemput nad datang ke sini. Butik feedmilk ni terletak di seksyen 16 Alam avenue 2 Tingkat 1. Waze je Feedmilk, nanti jumpa.

Butik Feedmilk Di Tingkat 1 Seksyen 16 alam Aveneu 2

Majlis Pelancaran Pembukaan Butik feedmilk

Sebenarnya pada 4 Februari, pada waktu pagi ada majlis Pelancaran Butik Feedmilk Di Shah Alam. Tapi nad tak sempat menyaksikan pelancaran tu, sebab ada hal belah pagi, jadinya nad pergi waktu petang. Butik Feedmilk membuat opening sales pada 4 dan 5 Februari secara besar-besaran dengan harga baju RM1 untuk 100 orang pertama dan pelbagai diskaun khas untuk baju yang ada dekat Feedmilk.

Koleksi Baju Menyusu Di Butik Feedmilk Cantik Dan Trendy

Masuk je kedai tu dekat tingkat 1, wow, putih je semua. Banyak betul koleksi baju yang ditunjukkan. Pelancaran ni dibuat sebab Butik Feedmilk buat perubahan butik dia. Besarkan sedikit butik dia.

Masuk dalam kedai dah nampak perkataan Feedmilk dekat kaunter bayaran

Masih ada lagi mak-mak datang. suami pun support

Pilih jangan tak pilih

Masa nad datang dalam pukul 3 petang, masih ada lagi mak-mak yang datang ke kedai ni. Diaorang taknak lepaskan peluang untuk beli baju yang Feedmilk ni. Lagi best, ada yang datang dengan suami. Memang support habis para suami, bila isteri nak beli baju menyusu ni. Macam mr mafia juga la, hehee..

Budak ni nak belon

Pekerja Feedmilk memang peramah.

Lantai sejuk..guling kejap

Anak nad siap berguling-guling hah. Siap jumpa kawan baru.

Feedmilk adalah satu jenama baru ,yang akan dikendalikan oleh Puan Anys dan pasangannya , Encik Syafiq .Mereka membuka butik Feedmilk kerana melihat ramai wanita dan para ibu yang menyusukan bayi mempunyai masalah besar dalam pemilihan pakaian yang sesuai , cantik, up to date serta didatangkan dalam pelbagai saiz.

Koleksi Baju Menyusu di Butik Feedmilk

Koleksi Baju Menyusu di Butik Feedmilk

Rekaan baju Feedmilk menjamin kepuasan hati para pengguna kerana pemilihan fabrik yang selesa, khusus dijahit untuk di sesuaikan dengan bentuk badan yang berubah selepas bersalin. Disamping memberi keyakinan kepada para ibu modern yang mementingkan style, penampilan agar terus menyusu anak. Apa yang nad nampak, kebanyakan baju di Feedmilk tidak menggunakan sebarang zip pada baju, jenis selak je. Hastag pun #Selamberselak..hehee. Tapi bukannya selamber je kau selak macam tu, maksudnya, kain jenis selak. Nad suka selak-selak ni, mudah je.


Video Butik Feedmilk

Pilihan Nad..jeng..jeng..jeng

Bila tengah membelek baju Feedmilk, ternampak pulak satu baju Tshirt ni. Cantik sangat. Pekerja dekat situ cakap, ni baju baru sampai "new arrival"..woww gitu. Tunjukla dekat suami. Suami pun berkenan, dan dia sokong nad beli baju nursing ni. sebab mudah untuk nad susukan Fariza walaupun dekat luar. Jadinya, nad suruh dia pilih salah satu warna, dan dia pilih warna creamy roses. Tengok design Bettybon ni cantik sangat, siap ada ribbon, cute je. baju pun tak mudah kedut.

Tada..cantik tak..

 Tengok design Bettybon ni cantik sangat, siap ada ribbon, cute je. baju pun tak mudah kedut.

Tengok nad pakai, cantik tak..hehee. Apa lagi grabla cepat. Mesti ada satu dalam almari ok. Kita dah beli dah..hehe. Bila tengok dekat Instagram, majlis selama dua hari tu mendapat sambutan hangat. Fuh, popular rupanya Feedmilk ni. Korang kalau terpengaruh tengok baju nad beli ni, korang boleh beli baju Feedmilk secara online atau terus pergi ke kedai dia di Shah Alam. Ada diskaun diaorang akan buat. Sila-silalah terjah facebook dan instagram diaoorang ye.

Revolusi Warna Cinta bersama Butik Feedmilk
Credit ; Kstudio Arts

Info Feedmilk:
Butik Feedmilk
H50-1, Jalan Serai Wangi M/16/M, Alam Avenue 2, Seksyen 16, 40200 Shah Alam Selangor.
Contact : 03-5524 1515
website; www.feedmilk.com
Facebook: https://www.facebook.com/feedmilk
Instagram; https://www.instagram.com/feedmilk

#selamberselak #pakarbajumenyusu #blousemenyusu #bajumenyusu #jubahmenyusu
SHARE 8 comments

Add your comment

  1. tshirt nursing tee 3.0 sedap pakai... rasa macam nak beli lagiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. aipppp hee jemput dtg dear ke butik kami :) ...hee

      Delete
  2. bagus sekarang ni kan Nad, berfesyen namun masih sesuai untuk ibu menyusui baby dan terjaga aurat, in shaa Allah

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan... blogwalking dan done follow blog ini. :)

    ReplyDelete
  4. Bajunya bagus bagus ya, sayang jauh sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAI dear boleh buat pembelian melalui website kami www.feedmilk.com or trus whtsapp admin feedmilk sedia membantu dear xkira pelanggan jauh mahupun dekat kmi always tolong dear bgi memudahkan breastfeeding! :)

      Delete
  5. Berkenan plk tshirt yg nad pakai tu

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2