hai assalammualaikum

Bila dia dapat cermin mata dia, mesti dia akan mula bergaya. Sekali sekala je nak bergaya, bukan selalu pakai cermin mata ni. Kalau pergi bercuti ke, pergi mana-mana ke, baru pakai. Ni la namanya Gaya, Mutu dan Keunggulan..hahahhaa. Ni beli pun untuk suka-suka je. saje nak gayakan anak.

Cermin mata pun dah sampai ke hidung

Kembar Budak Cina Pelakon Kungfu

Bila dia pakai, dan kita cakap " wah cantiknya, cantiknya "..mulalah dia kembang dan jalan sini sana. Macam paham je ape kita cakap. Eeee..mommy jugak yang geram. Masa dia pakai spek mata, nad terus teringat dekat seorang pelakon budak cina dalam cerita kungfu tu. Banyak jugak budak tu berlakon. Semua cerita dia best-best. Sebab dia berlakon memang buat orang terhibur. Dahla pemalas, kuat makan, nangis. Hati kering giler bila kena marah ke, kene ketuk kepala ke..hahaha.

Kok Siu Man

Ni la dia pelakon tu..hehe. Kalau korang ingat lagi,banyak cerita budak gemuk ni berlakon dengan partner dia yang pandai berkungfu. Budak gemuk ni namanya Kok siu Man..Haa,yang kurus  tu nama dia Sik Siu Lung. Gabungan dua budak ni memang mantaplah kiranya zaman cerita kungfu budak kecik ni dulu.

Pandai lastik ke tu...

Disuruh senyum..macam tu jela rupa dia..

Hah ni kembar dia sekarang..hahhaa. Tengokla tu..lagaknya la..ish lempang kang..hahaha. Hari-hari kena gomol dengan mommy. Ada je buat perangai yang buat mommy gembira, geram, nak marah..semuala..Memang menguji kesabaran. Kene marah pun buat tak tau je. Tapi, nasibla dia jenis mendengar kata..haishh...

Dari kecik, dari pipi tembam, sekarang dah besar, dah jalan, dah berlari,.Semua kenangan ni nad simpan..Suka tengok balik waktu dia baby..hehee. Punyalah penat berjaga, sekarang alhamdulillah, penat memnag ada, nak buat macam mana. Takkan lepaskan pengalaman ni semua.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours

  1. Haha.. muka sama la. Gaya tu macam sama je.. budak besar gini mmg tak guna marah pun...bukan dia faham pun kita marah... Geram tu mmg ada kan...

    ReplyDelete
  2. alolololo... comeyyy sangat... :D tapi betul la gaya tu mmg nak sama dah.. hehe. takpe besar nnti bljar kungfu sah org tak berani nk kacau

    ReplyDelete
  3. dia ikut cara mak dia jugak yang suka bergaya tu..hehe
    x sabar nak ada anak ni :)

    ReplyDelete