hai assalammualaikum

Asal dengar lagu Aiman Tino, Ku Rela Dibenci, dekat televisyen, mesti dia akan berhenti buat sesuatu, lepas tu bangun mengadap tv, lepas tu joget, tak pun dia akan kaku sekejap..hahaa. Tu la perangai Fariza bila dengan lagu Aiman Tino. Suak betul dia dengan lagu Ku Rela Dibenci tu. Mana taknya dia suka, dah kadang-kadang, mommnya pasang lagu ni bila bosan..hahaa. Jadinya dia dah dapat tau lagu apa ni. Lagu lain yang menarik minat dia, lagu Projector Band dengan Caliph Busker, Hanya Namamu..memang dia akn berhenti dan fokus dekat lagu.

Suka Betul Dengan Lagu Aiman Tino



Hah ni la video dia bila dengar lagu Aiman Tino, Ku Rela Dibenci. Masa ni yang nyanyi lagu Aiman Tino Zarul Umbrella dalam Gegarvagnza.

ku ketawa kau menangis
engkau tertawa aku menangis
hanya dirimu oh sayangku

kesudahan tiada henti
hanya yang tinggal igauan mimpimu ternanti-nanti

sering kali aku diuji
air mataku terus mengalir membasahi didadaku
hanya ratapan didalam hati
moga tercipta kesudahan yang dinanti

ku inginku dibenci oleh mu
agar kenangan manis terus terpadam selamanya

menghitung menunggu mati
agar kau jumpa yang dinanti
semoga pemergianku ini terbaik untukmu

tak sanggup ku dibohongi
ku rela dijemput ilahi
kerna dia ku sanggup pergi
hanya disana kekal dan abadi

ku inginku dibenci olehmu
agar kenangan manis terus terpadam
selamanya

menghitung menunggu mati
agar kau jumpa yang dinanti
semoga pemergianku ini terbaik untukmu

tak sanggup ku dibohongi
ku rela dijemput ilahi
kerna dia ku sanggup pergi
hanya disana kekal dan abadi
hanya disana kekal dan abadi
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

7 comments so far,Add yours

  1. Mungkin dia minat nak jadi artis bila besar.

    ReplyDelete
  2. Mungkin dia minat nak jadi artis bila besar.

    ReplyDelete
  3. Haha comel je.. ada potensi jadi artis ni. Tapi kadang-kadang sy tak faham kenapa ada orang benci sangat dengan aimon tina.. bagi saya lagu dia ku rela di benci tu, ok je pun.. kan?

    ReplyDelete
  4. Amboi layan lagu sampai angkat kaki budak bertuah ni ye hehehe comel

    ReplyDelete
  5. Hahhaa budak2 mmg suka lagu aiman tino ni kan..anak2 akk pon suka..selalu jer duk nyanyi2 lagu ni

    ReplyDelete
  6. Si kembar pun suka lagu ni. Tapi akak tak bagi nanyi, sbb lirik tu tak syiok aa...sbb frust je dah menunggu mati? Hmmm

    ReplyDelete
  7. best lagu ni..sy pun suka tapi lagi suka lagu aiman permata cinta :)

    ReplyDelete