Spray8, Penyembuh luka, kesihatan, Penyembuh luka jenis spray, Hanya Spray Luka Sembuh

hai assalammualaikum

Spray8 Membantu Menyembuhkan Masalah Kulit Dan Luka


Spray8 produk penjagaan luka yang mengandungi ekstrak herba yang mampu merawat kesan terbakar, parut lama, parut pembedahan, luka, mengurangkan bengkak dengan pantas dan menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru tanpa meninggalkan sisa pada kulit.

Ianya selamat digunakan kerana kandungan menggunakan bahan semulajadi dan tiada unsur- unsur alkohol atau steroid, tiada mengandungi bahan kimia, tiada rasa gatal ataupun pedih dan mempunyai formula penyerapan pantas, ianya adalah penyembuhan yang tidak menyakitkan dan berkesan mengikut kecederaan tubuh badan.

Bagusnya Spray8 ni, ia menggunakan bahan ekstrak kulit manggis sebagai ramuan utama untuk merawat jangkitan kulit dan luka. Ramuan lain seperti ekstrak daun neem yang melegakan kesakitan, anti-virus, anti-bakteria dan macam-macam lagi.

Spray8 untuk kegunaan luar sahaja:
- Merawat parut
- Luka
- Kesan terbakar / melecur
- Ruam-ruam
- Gatal-gatal
- Mengurangkan keradangan dengan cepat

Spray 8 boleh juga digunakan untuk masalah kulit yang korang hidapi seperti :
- Luka Diabetik
- Luka Varikos
- Alergi
- Ekzema
- kudis katil / sel mati
- Melecet
- Luka pembedahan/ bekas jahitan
- Calar
- Kulit rapuh

Kelebihan Spray8
- Membunuh Bakteria Berbahaya
- Mengeringkan Luka Tanpa Keretakan Kulit
- Menggalakkan Pertumbuhan Sel - Sel Baru
- Menggalakkan Pembinaan Kapilari Baru
- Pantas Mengurangkan Inflamasi dan Kegatalan (anti histamin)
- Menghalang Pembentukan Lepuh ( air panas)
Spray 8 sangat mudah digunakan pada bila - bila masa, memandangkan botolnya yang tidak begitu besar memudahkan kita membawanya ke mana-mana saja.

Cara penggunaan



Mudah dan senang. Tidak perlu digoncang hanya bersihkan luka terlebih dahulu, kemudian sembur/ spray Spray8 keatas kulit atau luka, pastikan kena pada semua permukaan luka. Kemudian biarkan ia meresap ke dalam kulit. Untuk kesan lebih cepat gunakan secara berterusan, 3 kali sehari dan alami perubahannya.

Spray8 Keluaran Furley Bioextract Sdn Bhd

Testimoni nad sendiri


Nad ni ada masalah kulit yang tak begitu serius sangat. Dia tak datang selalu, dan bila datang, dia akan tiba-tiba je gatal. Bila dah gatal, mestila nak garu je kan. Garu pulak tak berhenti. Bila dah menggaru, tanpa sedar, memang akan jadi luka dan melecet la tempat tu. Selalunya masalah kulit gatal nad alami dengan bahagian tengah kaki, ala bahagian tulang bonjol kaki tu, apa ntah orang panggil..hahaha. Bila ada luka ni memang lambat hilang la.

Selalunya nad akan guna ubat putih dalam bentuk bekas. Itu pun kalau rajin, nak membuka dan sapu ubat dekat luka. Yela kadang malas la nak sapu-sapu ni..huhuhu. Lagi satu, kadang pakai ubat tu pun tak berkesan, tetap gatal. Lepas tu, nad cubala guna satu produk ni, Spray8. Spray je dekat bahagian luka, gatal dah takda dan luka tu jadi kering. Best juga Spray8 ni..hahaha..kenapala baru jumpa produk ni.

Peringatan
Elakkan tersentuh pada mata. Untuk Kegunaan luaran sahaja. Jauhi daripada kanak-kanak. Hentikan penggunaan jika terdapat kesan alahan.



Spray 8 ni juga telah mendapat pensijilan HALAL oleh JAKIM, Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan kilang mendapat pensijilan HACCP & GMP. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Hah korang kena simpan satu dekat rumah..memang sangat bagus produk ni. Sesuai untuk seisi keluarga. Harga Spray8 murah je RM 50.00 (100ml) dan RM35.00 ( 50ml). Boleh dapatkan segera di https://store.furleybio.com/spray8 

Korang boleh dapat diskaun RM10 dengan menggunakan kod FBIO-FBV

Korang boleh layari:
Website: https://store.furleybio.com
Facebook: www.facebook.com/furleybio
Instagram: www.instagram.com/furleybio






Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. Assalam..
    Waaa sangat bagus ni, nak cari gaK LAAA..

    ReplyDelete
  2. Wahhh! Memang berkesan laaa. Boleh guna yg ni nanti..

    ReplyDelete
  3. Harus dimiliki oleh setiap keluarga... Senang nak bawak pi mana2... Ada rezeki nnt nak cari lah satu...

    ReplyDelete