hai assalammualaikum

MAHA 2016 Dapat Sambutan Hangat Daripada Pengunjung


Memang rugi siapa tak pergi Maha 2016 haritu. Nad sendiri rasa rugi, kenapa sedangkan nad pergi ke Maha 2016??? Sebab nad tak pusing habis apa yang ada dekat Maha Maeps Serdang waktu tu. MAHA 2016 telah melabuh tirainya pada 11 December 2016 baru-baru ini di MAEPS, Serdang Selangor. Kalau masa boleh diputar balik, nad akan habiskan satu hari dari pagi sampai ke malam dekat Maha 2016 haritu.

Boleh baca entry nad di MAHA 2016 di SINI.


Tema Pameran Antarabangsa Pertanian, Hortikultur dan Agro Pelancongan Malaysia (MAHA) kali ini ialah " OUR Food OUR Future",  telah mendapat sambutan hangat daripada pengunjung untuk datang ke situ pada tahun ini. Dikatakan seramai 3.7 juta pengunjung yang hadir..fuh..kau nampak masyarakat marhain datang ke MAHA 2016 kali ni.


Walaupun cuaca panas, hujan, orang tetap datang untuk merasai dan melihat sendiri apa yang ada di MAHA 2016 kali. Yang datang dari pelbagai golongan, muda dan tua, pelbagai bangsa, sama-sama menghangatkan suasana dia MAHA 2016.



Macam-macam aktiviti, pameran, yang menarik yang disediakan di MAHA 2016. Memang nampak perbezaannya, kali ini lebih meriah berbanding tahun sebelumnya. Yup, nad pernah pergi sebelum ni, memang aktiviti yang sama ada di Maha iaitu buah-buahan, pertanian, pameran, produk, dan taman-taman. Tapi untuk MAHA 2016 kali ni, benda baru seperti Kampung Mok Cun, Kampung Durian Upin dan Ipin, Festival Muzik, Laman padi,  dan Laman Perikanan. Nad sempat ke Kampung Mok Cun je untuk terbaru ni.

Paling menarik bila ada lembu sado..hehehe..


Selain itu, menariknya lagi ada penginapan untuk pengunjung bermalam di MAHA 2016 dengan harga berpatutan. Iaitu di Nafas Cube. Penginapan berkonsepkan kontena, tube dan khemah.

Nampak kan, macam-macam benda yang disediakan di MAHA 2016 kali ni. Tak sia-sia pergi.


Tahniah kepada pihak penganjur yang menjadikan MAHA 2016 lebih meriah dan mendapat sambutan yang menggalakkan daripada pengunjung. Harap tahun depan buat lagi lain daripada lain..hehehe..Nad dah siap-siap untuk pergi ke MAHA seterusnya..huhuhuhu..


SHARE 5 comments

Add your comment

  1. a'aa.mmg best Maha 2016
    mmg sambutan this year nmpak luar biasa sbb cuaca x menentu tp org ttp ramai.
    dgn hujannya. panas lagi tp ttp penuh.

    nad, MAHA hanya ada 2 tahun sekali. next MAHA tahun 2018 pulak. :)

    tp best la hari kedua terakhir ari tu, su ada juga terserempak geng blogger pergi MAHA di dewan A. tak silap 35 orang. nad ada tak? macam mana erk dapat joint event tu under blogger..

    ReplyDelete
  2. Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman dari syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
    di dunia? jika ya maka hubungi kami sekarang untuk kami menawarkan pinjaman kepada semua
    kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan. kami menawarkan
    pinjaman pada kadar faedah 3%, Hubungi kami melalui e-mel:
    mrwilliam751@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Adakah anda memerlukan pinjaman segera kami menawarkan pinjaman di seluruh dunia untuk yang memerlukan pinjaman peluang perniagaan yang anda mempunyai yang cari adalah di sini lagi. e-mel kami di: mohanmendcompany01@gmail.com
    BORANG PERMOHONAN PINJAMAN
    1) Nama Penuh:
    2) Jenis Kelamin:
    3) Jumlah Pinjaman Diperlukan :.
    4) Tempoh Pinjaman:
    5) Negara:
    6) Alamat Rumah:
    7) Nombor Telefon:
    8) Pendapatan Bulanan:
    9) Pekerjaan:
    ) Yang adakah anda di sini tentang kami.

    Selamat sejahtera.

    ReplyDelete
  4. Hello Semua orang
    syarikat IRENE FERNANDEZ Pinjaman kembali di sini dan kini memberi pinjaman untuk semua jenis aktiviti pada tahun 2017 dan pinjaman ini untuk memulakan tahun baru. Anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Anda memerlukan penyatuan atau gadai janji pinjaman?
    Kami berada di sini untuk memberi semua masalah kewangan anda, kami meminjam wang kepada orang yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil-bil, dan untuk melabur dalam perniagaan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. julat pinjaman kami dari 20,000 Ringgit 50, 000,000.00, Ringgit juga kita meminjam dalam dolar, Rupiah dan mana-mana mata wang lain pilihan anda.

    Hubungi kami hari ini melalui e-mel; (irenegironfernandez@gmail.com) untuk memohon.

    ReplyDelete
  5. Adakah anda memerlukan pinjaman? Pernahkah anda mencari di mana untuk mendapatkan pinjaman? Adakah anda telah cuba untuk mendapatkan apa-apa jenis pinjaman? kemudian memohon sekarang di (alicewaltonloans@gmail.com) jika anda mahu untuk mendapatkan pinjaman yang berpatutan. Pinjaman ditawarkan di sini pada kadar faedah yang sangat rendah 3%. Hubungi kami sekarang jika anda berminat.

    Nama penuh:
    negara:
    Nombor telefon peribadi:
    WhatsappNumber:
    jumlah pinjaman yang diperlukan sebagai pinjaman:
    Tempoh pinjaman:


    Email: alicewaltonloans@gmail.com

    Puan Alice Walton

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2