hai assalammualaikum

Tergoda Dengan Koleksi Baju Baru Zacheela Yang Unik Dan Cantik


Ni kali pertama nad pergi ke majlis Fashion Show. Memang dah lama teringin nak pergi majlis macam ni, tapi sebelum ni tak berkesempatan. Alhamdulillah, semalam, nad berpeluang menyaksikan acara Fashion Show ni depan mata. Tengok model berjalan atas stage dengan memperagakan pakaian terkini dari Zacheela. Majlis diadakan di Parkroyal Kuala Lumpur, jam 8 malam.


Nad memang suka berfesyen, teruja nad tengok pakaian yang diperagakan. Bila dapat peluang macam ni, sekurangnya, kita tau pakaian terkini yang ada di pasaran, sesuai dengan kita dan menutup aurat. Tahun 2016 bakal melabuhkan tirai namun bagi jenama fesyen Muslimah, Zacheela. keterujaannya baru’ bermula. Glamorous Devotion Fashion Show 16/17 adalah pentas penuh warna bagi memeriahkan lagi industri fesyen tanah air.

Zacheela menampilkan lima koleksi fesyen terkini dengan 30 seleksi busana Muslimah, Menggunakan fabrik berkualiti Rasetti Silk dan Korean Polyester dengan perincian mutiara dan manik premium, koleksi eksklusif ini menyediakan 100 helai bagi setiap rekaan dan boleh didapati di butik Zacheela sahaja.

Lima Koleksi Terbaru Zacheela 


1. Alessandra ( Baroque )
Corak Baroque diinspirasikan daripada sebuah jenama mewah antarabangsa. Ia salah satu paten yang begitu eksklusif dan menarik. Membawakan dua warna mewah. hitam dan nude agar pemakai tampak elegan.



2. Florella (Flora )
Diinspirasikan daripada Flora. Lukisan tangan dengon bermotifkan flora digunakan agar pemakainya tampak lebih manis dan ayu. Dua warna lembut iaitu ungu dan dusty green yang dilakar pada fabrik. menambahkan ciri kelembutan dalam koleksi ini.

3. Sophia ( Morroccan )
Dominasi cetak Moroccan yang classy ini sempurna digayakan ke mana pun. Menampilkan motif negara Timur Tengah dalam rona lembut. ia memberi suntikan penuh gaya.


4. Malena ( Abstrak )
Koleksi Malena mempunyai rekaan corak abstrak dan membuatkan si pemakai tampak jelita. Merah jambu yang merupakan signatur butik Zaeheela dillham dalam koleksi ini bagi menyerlahkan lagi keanggunan pemakai.



5. Bahira ( Geometrik )
Diinspirasikan dari corak modern geometric. Pilihan bual wanita yang inginkan gaya lantang. Biru tanda berani mencipta sensasi pada pemakai.

Memang berbaloi datang. Cantik-cantik dan unik semua baju yang diperagakan..Nad sangat suka tengok baju jenis Flora dan Abstrak. Nanti nak beli la..heehe..nanti tengok ye nad amik baju yang mana..Alahai terpegun tengok semua jenis baju. Korang pun patut miliki Koleksi Zacheela ni, sebab baju ni menyasarkan golongan belia bekerjaya yang mementingkan penampilan diri yang unik dan elegan.

Saiz tak perlu risau, sebab Koleksi Zacheel menyediakan saiz XS hingga XXL. Harga yang ditawarkan amat berpatutan iaitu bermula pada harga RM179 hingga RM299.

Ikon Fesyen Zacheela



Zacheeela meenampilkan aktres terkenal tanah air, Anzalna Nasir sebagai duta jenama eksklusif.Cantik sangat Anzalna ni. Terpesona tengok dari depan. Lemah lembut je orangnya.


Baju yang Anzalna pakai ni keluaran eksklusif Zacheela. Inila " Blissful Blossom ". Limited Edition Couture adalah kombinasi polos warna peach pink yang dihiasi dengan swarovski crystal dan premium pearls. Ia direka khas buat wanita yang ingin tampil anggun daninginkan kelainan di majlis keramaian. Hah!! boleh pakai untuk kawin..mesti cantikk..tak pun majlis grand kau..huhuhu..Macam puteri bila Anzalna pakai. Kalau kornag pakai, mesti lawa juga weii..

Kucing Sebagai Model


Bestnya,masa event ni ada kucing tau. Kucing tu bukan sekadar perhiasan, tapi antara kucing terpilih untuk masuk sekali dalam keluarga Zacheela...ehehe. Kucing tu pun jadi model tau. Ni la keunikan Zacheela, mengambil kucing sebagai model dalam gambar koleksi Zacheela. Comel gila kucing tu. Satu kecik, satu besar. Gebu-gebu dua ekor kucing ni. Kucing besar warna coklat tu pernah masuk iklan dalam tv. Kalau nak tengok gamabr kucing ni, boleh tengok dekat instagram dia iaiatu @johanandhiscats. 



Menurut Pengarah Pemasaran & Operasi yang juga Pengasas Zacheela, Tengku Shaheela Tengku Abd Malek, koleksi yang ditampllkan banyak bermain dengan keberanian dalam membawa elemen inovotif dan trend terkini serta didatangkan dalam pelbagai warna. Ini memberi lebih banyak pilihan kepada penggemar fesyen Muslimah.

“Kami berusaha menghasilkan sesuatu yang unik agar peminat sentiasa tergoda untuk memiliki koleksi kami. Bagi memenuhi kehendak pengikut fesyen, kami memperkenalkan koleksi baru pada setiap dua minggu.” katanya.

Dalam pada itu, menurutnya acara perfunjukan fesyen Glamorous Devotion ini diadakan sebagai salah satu usaha untuk memperkenalkan jenama Zacheela di mata peminat fesyen tanah air.

“Acara seperti ini diharapkan dapat mengukuhkan jenama kami dan mampu membina kepercayaan para penggemar fesyen. Walaupun kami sedar begitu banyak butik yang menawarkan fesyen Muslimah di pasaran. Zacheela menerimanya sebagai satu persaingan sihat dengan memberikan kepuasan kepada pelanggan melalui servis dan kualiti.”

MENGENAI ZACHEELA SDN BHD

Ditubuhkan pada penghujung 2013. Tengku Shaheela Tengku Abd Malek memulakan pemiagaan dalam talian dengan menumpukan kepada busana wanita. Perniagaan ini diusahakan kerana minatnya kepada dunia fesyen dan bisnes.

Dalam mengukuhkan lagi bisnes ini. suami kepada TengkuShaheela Tengku Abd Malek iailu Zarkiah Awang Latif yang juga Pengasas Bersama Zacheela sedia meninggalkan kerjayanya dalam bidang minyak dan gas setahun yang lalu.

Mengetengahkan konsep Muslimah Modem Wear, Zacheela dengan taglinc Beauty of Modesty sentiasa mahu menampilkan koleksi elegan namun melindungi aurat dengan sempurna. Leblh utama Zacheela amat menitikberatkan pernilihan fabrik berkualiti tinggi seiring dengan jahitan yang bermutu.

Setelah dua tahun beroperosl. Zacheela kini memiliki dua cawangan butik di KL dan Bangi, serta sebuah pejabat urusan di Bangi dengan kekuatan kakitangan seramai 16 orang.

ZACHEELA BANGI SENTRAL
05-05-02 JALAN PUSAT MEDAN BANDAR 8A
BANGI SENTRAL
BANDAR BARU BANGI

Website : http://www.zacheela.com.my/
Facebook: Zacheela
Instagram: Zacheela

SHARE 10 comments

Add your comment

  1. lawanyya koleksi dia nad. boleh usha ni. no wonder ada tgk artis pergi event ni. nad pun pergi. hebat hebat. hehe. len kali ajak kita tau. suka gak fashion show. hee

    ReplyDelete
  2. Blissful Blossom ni cntik.... berapa hrga ? rasa nk beli tuk kawen nti

    ReplyDelete
  3. lawanya koleksi yang diperagakan..nampak gojez..

    ReplyDelete
  4. Meletopss la koleksi dia..suka! 😍

    ReplyDelete
  5. wah bestnya.. suka lak yanie tgk fashion show sejak pi ari tu...

    yanieyusuf.com

    ReplyDelete
  6. Mendapatkan pinjaman yang sah sentiasa menjadi masalah besar untuk pelanggan yang mempunyai masalah kewangan dan keperluan untuk penyelesaian kepadanya. Isu kredit dan cagaran adalah sesuatu yang pelanggan sentiasa bimbang apabila pinjaman dari pemberi pinjaman yang sah sedang mencari. Kami juga adalah sebuah pertubuhan Kristian / undang-undang untuk membantu orang yang memerlukan, seperti bantuan kewangan. Well bila ia sedang melalui masalah kewangan Atau adakah anda dalam apa-apa keadaan huru-hara kewangan dan memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri, atau memerlukan pinjaman untuk menyelesaikan hutang anda atau membayar bil anda, memulakan perniagaan yang baik, atau mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman daripada bank-bank tempatan kemudian hubungi kami hari ini @. E-mel (andrewwinnersloan@gmail.com)

    ReplyDelete
  7. perhatian semua orang
    Kami ingin memaklumkan orang ramai bahawa syarikat pinjaman Irene Fernandez Giron kini sedang memberikan pinjaman pada kadar yang berpatutan sebanyak 2% kadar faedah tahunan. Jika anda memerlukan kewangan untuk pengembangan perniagaan, tujuan pertanian, pembayaran balik hutang dan pinjaman pendidikan maka kita boleh menjadi bantuan yang besar dan bantuan kepada anda. Untuk pertanyaan lanjut mengenai program kredit kami kami mencadangkan anda menghubungi alamat e-mel rasmi kami di: (irenegironfernandez@gmail.com) untuk memohon.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2