ANAK IRAS DADDY!!! MOMMY REDHA..

in , by Nadia Johari, 20:38:00
hai assalammualaikum

Anak Iras Daddy!! - Nak hasilkan anak, memang mudah,  tapi nak bagi melekat tu, bukan senang, walaupun kita tau sperma lelaki ni ada banyak, tapi nak masuk ke tempat yang dituju perlu banyak rintangan..  Kalau yang ok, cepatla dapat anak, ada tu sampai bertahun. Takpe, yang penting kita usaha. Jangan putus asa. Eh asal nad cerita macam ni,..huish2..ni bukan pasal seks ok..hahaha..ni pasal bila anak dah lahir, tapi iras bapak..sedih dak mak-mak ni..

Sebelum tu nak cerita dulula bagaimana baby terjadi?? Ia terjadi ketika sel sperma yang masuk ke dalam rahim seorang perempuan ke sel telur yang telah matang. Air mani yang nirmal akan mengandungi 100 juta hingga 120 juta buah sel sperma. Dalam banyak-banyak ni, hanya satu sperma akan berjaya.


Betul tak nad cakap, bukan mudah nak hasilkan anak. Semuanya kene usaha. Part lelaki dah berusaha,( sperma). Bila dah tersangkut, part perempuan pulak ok. Bila dah melekat semestinya akan terhasil zigot dan masa tu dapat berita gembira dan mengandung memang seronok. Lepas tu giliran perempuan pulak yang menanggung semua. Oiii..





Kitalah yang menanggung alahan, muntah penin segala bagai. Kitalah perempuan yang bawak perut ni dari kecik sampai besar selama 9 bulan. Kitalah yang bersalin, menahan sakit, kene jahit bagai. Kitalah yang tak tidur, jaga anak bangun, nangis semua. Dan alih-alih rupa dia banyak ke daddy dia oiii.. lelaki berusaha dekat sperma je..huhuhuhu.. Ramai cakap muka bapak. Anak orang kuala lumpur ni. Hidung mancung. Orang cakap anak perempuan kalau iras daddy, sejuk je. Takpela mommy redha..hahaha..


Yang penting fariza Nafisah jadi anak yang baik,kuat dan sayang ibu bapanya. Tengok anak membesar depan mata, seronok sangat. Macam tak caya i am a mother ok. Macam ni la perasaan mak-mak kita ye..Ni baru sorang..nak tambah lagi ni..hahaha..k bai.
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. tgah lalui fasa alahan..harap2 lepas ni ok lah..bulan ni je dah 4 ari mc dalam tempoh 2 minggu..tak larat dah

    ReplyDelete
  2. tau xpe.. rintangan yg kena hadap tu adehhh.. kadang rasa tak tertanggung dah..tp demi zuriat untuk suami tersayang kan.... sekali muka paknya.. hahaha

    ReplyDelete
  3. walaupun belum kahwin lagi and tak pernah rasa macam mana pregnant or bersalin.. boleh feel la kat situ apa perasan bila keluar baby muka daddy.. redha jer la.. ahaha

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2