hai assalammualaikum

New Year Giveaway With Eversoft Skinz Youth Recall By Aj - Siapa yang tak nak cantik. Sebut pasal nak cantik, mesti semua wanita akan tersenyum. Lagi-lagi bagi yang dah berkahwin macam nad, sentiasa nak nampak cantik dan muda untuk suami. Penampilan itu penting supaya suami nampak kita je..hahaha..dan nad teruja nak join giveaway Ayujean ni..Terpanggil pulak bila ternampak produk kecantikan daripada Eversoft skinz Youth Recall ni..Tahun baru azam nak kulit sentiasa menawan dan tiada jerawat..

http://www.ayuejean.com/2014/12/new-year-giveaway-with-eversoft-skinz.html

Kelahiran EVERSOFT Skinz telah diilhamkan oleh kecantikan dan keindahan wanita Jepun. Dengan menggabungkan bahan-bahan semulajadi yang terdapat dalam produk penjagaan kulit dan inovasi serta 5 Langkah Amalan Penjagaan Anti- Penuaan wanita jepun telah membuatkan satu dunia terpesona dengan kecntikan kulit mereka yang licin dan halus itu. Rahsia di sebalik penjagaan kulit tradisional   kecantikan ini digunakan dari generasi ke generasi. Dengan menggunakan bahan-bahan semula jadi Jepun, ia merangkumi 5 langkah amalan penjagaan anti-penuaan kulit wanita Jepun yang memberi kulit yang halus dan sentiasa muda.




Eversoft Skinz Youth Recall menggunakan ramuan tradisional Jepun yang terkenal dalam mengatasi masalah antipenuaan terdiri daripada:

Rumpai Laut Wakame
- Kaya dengan Kolagen-Phyto, Rumpai Laut Wakame membantu meningkatkan tahap kolagen dan secara jelas membantu mengurangkan kedutan serta mengembalikan keanjalan kulit untuk kontur wajah yang lebih menawan.

Ume
 - Dikenali sebagai aprikot Jepun, Ume mengandungi bahan antiglisasi yang melindungi kulit dengan menyekat AGE (Advanced Glycation End) yang mengakibatkan kulit menjadi kusam dan kuning hasil daripada penuaan. Ume diguna secara tradisional dalam ubat-ubatan Jepun untuk mencerah dan menghilangkan kulit kuning serta menyamaratakan tona kulit untuk kompleksyen lebih cerah dan berseri.

Hiaruron San (Asid Hialuronik Luar Biasa )
 - Juga dikenali sebagai “Pancuran Keremajaan”, Asid Hialuronik Luar Biasa mengunci kelembapan untuk hidrasi berpanjangan bagi memelihara kelembutan, kelicinan dan kecerahan kulit.



5 langkah rejim penjagaan kulit anti-penuaan

Langkah 1: Mencuci - Ini merupakan langkah pertama dan terpenting. Diformula bersama minyak botanika yang bertujuan melegakan, DEEP ACTION MICRO CLEANSING OIL membersihkan kulit dengan menyingkirkan solekan, pelindung matahari, krim BB dan produk lain pada wajah secara efektif.

Langkah 2: Membersih dengan mendalam - Langkah kedua ialah pembersih mendalam menggunakan HYDRA CLEAN CLEANSING FOAM (untuk kulit normal) atau DEEP MOIST RICH CLEANSING FOAM (untuk kulit kering). Dua produk ini membantu menyingkirkan noda-noda tersembunyi dan sebum berlebihan sambil melindungi keseimbangan semula jadi pH kulit.

Langkah 3: Menyegar - Langkah ketiga ialah menyegar (toning). HYDRATING TONING LOTION diperkaya dengan Hiaruron San (Asid Hialuronik Luar Biasa) yang memberikan 2x hidrasi segera dan efek pelembutan yang kekal untuk 24 jam. Ia juga membantu mengoptimumkan faedah pelembap anda.

Langkah 4: Rawatan untuk  Pembaikan dan Keserian - Langkah keempat meliputi rawatan kulit menggunakan FIRMING & REFINING ESSENCE (Wajah & Mata) yang diperkaya dengan cecair pekat aktif bagi mengatasi tanda-tanda penuaan dan untuk tujuan pemutihan. Esen penapisan kulit ini juga mengandungi Peptid Pemulihan 3 pekat bagi mempercepatkan pemulihan untuk kulit yang lebih licin, berseri dan anti kulit kuning.

Langkah 5: Melembap - Langkah terakhir adalah dengan mengaplikasikan HYDRA GLOW FIRMING CREAM  SPF 30 PA++ untuk perlindungan di siang hari dan ULTRA RICH RENEWAL FIRMING CREAM sebelum tidur untuk tujuan melawan garis-garis kedut dan memperbaiki tanda-tanda penuaan ketika anda berehat.



Mengapa anda harus memenangi rangkaian produk Eversoft Skinz Youth Recall .....
Nad ingin memenangi rangkaian produk Eversoft Skinz Youth Recall ini kerana Produk ini mengandungi ramuan tradisional yang mampu memberi kebaikan kepada kulit muka, menganjalkan kulit dan membantu nad kelihatan sentiasa muda daripada usia nad disebabkan  usia semakin hari semakin meningkat, jadi kerisauan kedutan atau penuaan pasti akan muncul. Selain itu, masalah kulit seperti jerawat, dan berminyak menyebabkan nad malu nak berdepan dengan orang ramai, jadi Nad ingin memiliki kulit yang licin, cantik, putih dan gebu serta tiada jerawat seperti  wanita jepun di sana. Paling penting nad ingin nampak sentiasa berseri di depan suami kerana bahagian muka la yang ditatap selalu oleh suami..hehe..

Slogan
Eversoft Skinz menjadi pilihan untuk kekal cantik di Tahun Baru 2015 kerana.......
Kecantikan itu adalah hak milik setiap wanita, Umur tiada lagi penghalang untuk kelihatan cantik. Dengan ramuan semulajadi dan 5 langkah amalan penjagaan kulit mampu memberikan wajah saya lebih cantik dan menawan dengan Eversoft Skinz. Selamat tinggal kulit bermasalah.



New Year Giveaway with Eversoft Skinz Youth Recall by AJ akan berlangsung dari 26 Disember 2014 sehingga10 JANUARI 2015 (11.59 malam)
  
Hadiah :

5 (lima) x Rangkaian Produk Penjagaan Kulit Eversoft Skinz Youth Recall bernilai RM 250 setiap satu.
Pemenang akan dipilih berdasarkan entri dan slogan yang paling menarik dan kreatif.
Pemenang akan diumumkan pada   15 Januari 2015
SHARE 14 comments

Add your comment

  1. All the best dear.. moga ada rezeki awak nanti..=D

    ReplyDelete
  2. mak aih gud luck2 :D semoga bertuah bersempena tahun baru ni :)

    ReplyDelete
  3. gud luck nad.... nk join tapi xpandai nk mereka slogan kreatif

    ReplyDelete
  4. Salam Jumaat
    terbaek lah... wish u ol the best

    ReplyDelete
  5. Terima kasih sudi join dan support Giveaway ni.....
    Boleh semak kembali senarai peserta kat sini okay :
    http://www.ayuejean.com/2015/01/senarai-peserta-new-year-giveaway.html
    Gudluck!!!! =D

    ReplyDelete
  6. gudluck!

    menyinggah dr segmen yg sama :)

    ReplyDelete
  7. salam..singgah cn
    http://mummysupplementshop.blogspot.com/2015/01/new-year-giveaway-with-eversoft-skinz.html

    ReplyDelete
  8. Hi hi hi☺!!
    Qila pun singgah dari GA sama jugak ehehe! GOODLUCK! WINK WINK!

    ReplyDelete
  9. Semoga kita antara yang bertuah dapat produk ni kak nad.. teringin nak try.. aduhai.. kesian kulit muka, bnyak sgt try produk.. :D tapi SHAD nak jugak dapat eversoft ni kalau ada yg bg freeee.. :D

    ReplyDelete
  10. Tahniah Dear..Nad menang....kalau byk leh bg k.sal satu..kihkihkih

    ReplyDelete
  11. Congrats sis awak menang wiwiwi :D

    ReplyDelete
  12. Terima kasih dengan sharing sis. Saya juga sedang mencari stain removal tips untuk make up dan lipstick pada barang saya seperti sofa. Harap akan mendapat info dengan blog ini. Tahniah sis menang!

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2