hai assalammualaikum

Susun Atur : Almari Buku Ikea - Akhirnya ada gak almari buku ni. Bila ada almari ni, buku-buku pun nampak tersusun la. Lama dah nak beli rak buku untuk susun semua buku-buku jejaka mafia dan arwah mami. Banyak sangat buku diaorang, dengan buku photographer jejaka mafia, dengan Al-Quran dan buku-buku lain lagi.

 Inilah bekas yang diaorang guna untuk simpan buku..nampak tak serabutnya...hehehe

Ingat tak nad ade pergi shoping Ikea, masa tu dah belek-belek almari yang disukai jejaka mafia. Pastu pergi lagi sekali design yang nak tu takde pulak. Jadi amik jela ape yang ade dari nak biarkan buku yang bersepah ni. Warna yang sama cuma design yang berbeza. Hargalebih mahal sikit dari yang kitaorang nak..takpelah kann..Jadi kami amik design ni dan pergi bayar dekat kaunter. Masa tu kami amik sekali dengan kos penghantaran dan pemasangan. Pergh ingat pasang sekali murah rupanya dekat RM100 juga la penghantaran dan pemasangan..redha jela..haha..nak pasang sendiri tak reti..kang rosak kang..

Hari Jumaat diaorang pun sampai. Keluarkan almari dan pasang..






Akhirnya siap..dan buku telah dimasukkan dalam almari...nak tegakkan buku tapi tak cukup nak tegakkan..jadi adeyang baring ade yang tegak..Okla asalkan ade almari khas untuk buku.


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. teman pun suka beli barang-barang dari Ikea.. heee..

    ReplyDelete
  2. suka dengan barang ikea. unik. tapi janji ongkosnya ada kan. ^_^

    ReplyDelete
  3. mak aih. banyaknya buku. taakpe. buku tu bergunaa. hehe

    ReplyDelete