hai assalammualaikum

Penapis Air Coway...Mesti beli - Sekarang semua rumah dah ade penapis air kan. Sebab apa?..sebab tak mau air yang kita minum tu kotor..sapa yang suka nak minum air yang kotor, berkeruh dan berkarat..leh dapat penyakit oo..yela kita tak tau apa yang mengalir dekat saluran air kita, jadi penapis yang kita guna boleh tapis bendasing yang tak diperlukan.

Minum air kosong memang semua orang suka minum tapi nak memasaknya malas kan..hahaha..yela dah nak kene isi dalam cerek lepas tu kene tunggu lagi air masak..banyak kerja kan..Pastu kalau kalau nak air sejuk kene masuk dalam peti ais lagi..haisshh ..banyak kerja kan..sekarang semua nak mudah..biar kerja jadi mudah dan terurus. Takdelah kite kelam kabut bila air habis.


Tengah survey punya survey nampak satu penapis air ni. Nad jatuh cinta dengan penapis air ni. Penapis air daripada Coway.. Ramai kata bagus produk ni dan memudahkan pengguna.  Coway Petit yang memenuhi semua spesifikasi yang nad rasa memang sesuai untuk semua. Petit ni boleh letak atas kitchen cabinet, meja atau mana saja tempat yang kita nak letak. Janji dekat dengan paip air la.


Penapis Air Petit ni ade butang dia, korang nak minum air sejuak atau panas..tekan je..mudah kan..takyah la susah-susah nak masak air...air sentiasa ade..

- 3 pilihan air : sejuk/panas/suhu bilik
- sistem direct piping
- BPA free
- sijil HALAL dari JAKIM
- rental scheme juga disediakn,warranty 5tahun

PERCUMA:
- pemasangan
- penghantaran
- servis setiap 2bulan
- sekiranya ada masalah technician tidak dikenakn caj
- free gift yg menarik menanti anda!!!
- Utk urusan pembelian sila hubungi sy fasihah 012-2489598

Ada pelbagai jenis penapis air daripada coway ni..korang pilihla.. Bangun dari tido nk breakfast. Nak buat air milo panas. Bila msuk dapur..alamak!! Lupe nk masak air la..hancur harapan nk buat air milo panas kn..tu la kn dh ckp pakai pnapis air Coway kan senang..tak payah masak air. Bagun tido je bole terus buat air panas. Takpayah pikir2 nak jerang air. Takpayah nk tunggu-tunggu air msak kat cerek. Lepas ni cerek atau pemanas air tu dh bole simpan ye..hehe..

Testimoni 
 Dulu pun saya punye ruang dapur pun macam ni. Kene apkai water dispenser untuk air biase. Pastu kene ade heater jgk untuk air panas. Tapi....sekarang sejak ade Petit ni memang senang sangat. Jimat kan ruang dapur. Tak perlu susah2 tadah air msuk kt water dispenser dan heater tu. Air panas dan sejuk dah tersedia. Mudah saje kn..yang malas2 minum air pun sekarang rajin minum air sebab suke amik air dari penapis air Coway ni. Bestttt sgt pkai produk Coway ni. Sape yg blm ade tu bli la satu ltak kt rumah. Confirm tak myesal kn!!!


Air Purifier


Salah satu produk Coway bagi mereka  yang suka bela haiwan di rumah. Macam si Putihla, bulunya asyik gugur je..habis rumah penuh dengan bulu dia. Kalau ade anak memang tak elok sebab takut bulu masuk hidung dan dapat lelah.. Terfikir gak guna produk coway ni..segala bulu-bulu dan debu-debu dapat diserap. Lagi-lagi di musim jerebu ni memang sangat bermanfaat. Jgn risau korang tak perlu bersihkn air purifier ni. Pihak coway yg akan bersihkn dan tukar filter. Sedap je kucing tu bertengek dekat situ..

Jenis product:
1) Lombok II (AP-1511)- RM3300 20% OFF = RM 2640
2) Scandal (AP-1510)- RM2850 20% OFF = RM2280
3) Dolomities (AP-1008)- RM2500 20% OFF = RM2000
4) Tuba (AP-3008) -RM4500 20% OFF = RM3600
- tapis/serap BAU
- tapis/serap ASAP
- tapis/serap VIRUS
- tapis/serap HABUK

PERCUMA:
- penghantaran
- pemasangan
- servis 2bln sekali selama setahun
- 0% interest credit card installment
- FREE GIFT!!!
- Sila hubungi saya utk urusan pembelian. Fasihah 012-2489598... Tq:))



Jangan terlepas Ada DISCOUNT 20% sampai Disember ni...
Kalau korang rasa nak beli boleh contact...
Fasihah 012-2489598


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

16 comments so far,Add yours

  1. kat rumah pun dh pakai penapis air...senang..kalau dulu nak minum je, kena masak air dalam cerek.. skg dh mudah :D

    ReplyDelete
  2. nice sharing..x pa nnti nk beli bole contact awat:-)

    ReplyDelete
  3. Dah lama berangan nak beli ni, tapi x kesampaian lagi.... by the way... just bw membalas kunjungan... nice blog :))

    ReplyDelete
  4. umh mbah sy pn ad petit tu.kakak sy pn agen coway hehe

    ReplyDelete
  5. Ha'ah senang dengan penapis air ni.. sejuk suam panas..

    ReplyDelete
  6. TERBAIK !!! Coway mmg diperakui ramai ..Lagi mudah dan jimat masa la lepas ni ...

    ReplyDelete
  7. Kat rumah ena, ena guna yang ni.. memang terbaik tapi kekadang tu dy jadi gila sikit. Tapu biasalah benda benda buatan manusia, mesti ada tersilap sedikit

    ReplyDelete
  8. elok penapis nih. untuk kesihatan. ^_^

    ReplyDelete
  9. Kat umh guna penapis.biasa je lg stkt ni..

    ReplyDelete
  10. ituuu diaaa.. ini lah barang2 org dah kawin hehehe

    ReplyDelete
  11. 2015 Penapis Air Unggul Teknologi Terkini.
    No.1 dalam Malaysia (buatan Malaysia)

    Jika Dibandingkan..

    ELKEN BIO PURE VS C**** R.O WATER FILTER!!

    Saya Bekerja sebagai Penyelia Kualiti, Kualiti amat penting bagi saya.

    Saya syorkan ELKEN BIOPURE,

    1.AutoFlush sisa yg ditapis atau Macam 'BERAK SENDIRI' pengguna tidak perlu cuci (tiada pencemaran semula berlaku)

    2.Air Terbersih Membrane Filter 0.0001mikron. Ya saya ulang 0.0001mikron !! Banding Jenama C**** 0.001 je.

    3.Filter lebih panjang dan tahan lama dari C**** pendek.

    4.Tangki lebih besar dari C**** (bekalan air semasa berterusan)

    5.Tekanan air yang stabil (TIADA sumbat, air titik2 atau pelahan)

    6.Tiada pencemaran sekunder dari dalam mesin. (Rekaan terbaik dalam mesin) berbanding jenama C**** ada.

    7.Pemanasan Air Suhu yang stabil dan sekata.

    8.Pusat Servis 24jam. (Khidmat sokongan terbesar di Asia Tenggara. Semenanjung, Sabah & Sarawak) banding Jenama C**** di kedai dan waktu bekerja.

    9.Harga lebih murah Jenama C**** RM5400 (5tahun) tapi ELKEN Lebih rendah.

    10.ELKEN dengan Rekaan Pakar Air Dunia Grade 6 iaitu Mr. Micheal R Long. Banding Jenama C**** hanya rekaan sedia ada.

    11.Mempunyai Sijil Halal JAKIM dan Mohor Emas WQA S-300 Dunia.

    12.Kecekapan ELKEN Biopure 7Liter Air : 40 minit banding C**** 7Liter : 2.5 jam.

    13.Tiada caj sembunyi. Servis percuma tahun pertama.

    Harga Murah, Kualiti Tinggi.
    Tempah Sekarang!! WhatsApp 0192808032

    ReplyDelete
  12. Setuju, banyak benefits yang pengguna dapat kalau guna penapis air Coway ni. After sales meletop letop.

    ReplyDelete
  13. Good sharing, Elken Bio Pure K-Series or Elken RO Water is effectively removes virtually all types of contaminations, after drinking the water from Bio Pure R. O. System for 5 months, my heath has improved. For detail visit:
    http://kidbuxblog.com/wondered-what-actually-elken-bio-pure-is/

    ReplyDelete