AL-FATIHAH BUAT DATUK SHARIFAH AINI

in , by Nadia Johari, 05:59:00
hai assalammualaikum

Al-Fatihah Buat Datuk Sharifah Aini - Pagi ini dikejutkan dengan berita kematian seorang penyanyi yang terkenal dan hebat iaitu Datuk Sharifah Aini.Patut nad dah lama tak dengar pasal dia dekat televisyen. Lama juga die tak keluar dekat tv.Tup-tup pagi ni jejaka mafia yang cakap Datuk Sharifah Aini dah pergi ke rahmatullah..Mulanya NAd tak percaya, tapi pagi ni ramai yang post, jadi betul la tu. Al-Fatihah untuk arwah.



"Biduanita Negara, Datuk Sharifah Aini atau lebih mesra dengan panggilan Kak Pah meninggal dunia awal pagi Sabtu di Pusat Perubatan Pakar Damansara.Allahyarham yang berusia 61 tahun menghembuskan nafas terakhirnya pada pukul 1.26 pagi akibat jangkitan pada paru-paru.Jenazah akan dibawa ke Masjid At Taqwa Taman Tun Dr Ismail pada selepas solat Subuh dan dijangka dikebumikan di Tanah Perkuburan Bukit Kiara sebelum solat Zohor.Allahyarham meninggalkan seorang anak, Aliff Omar. Allahyarham telah dimasukkan ke unit rawatan rapi di Pusat Perubatan Pakar Damansara pada Selasa. Biduanita itu dikesan menghidap fibrosis paru-paru dua tahun lalu. Kak Pah dimasukkan ke hospital oleh anaknya, Aliff Omar susulan kesukaran bernafas awal pagi Isnin." sumber

SHARE 8 comments

Add your comment

  1. Asslmkm.. Al-Fatihah...

    *ehh, rasanya kita sbaya kan?pnggil je mimie.. :)

    ReplyDelete
  2. Salam ramadhan Nad ; perginya meninggalkan kita dlm bulan yg mulia..semoga dpt keampunan dan rahmat Allah swt...al fatihah.

    ReplyDelete
  3. Al Fatihah semoga Allahyarham ditempatkan dalam golongan orang2 yang beriman

    ReplyDelete
  4. selamat berpuasa ya nad.... al-fatihah buat allahyarhamah...

    p/s: terima kasih sudi join. blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/07/senarai-url-blog-6.html

    ReplyDelete
  5. ayie dapat tahu masa berjaga awal pg tadi..mula2 terkejut jgk. skrg dah slmt dikebumikn. al fatihah

    ReplyDelete
  6. al-fatihah Blogwalking..datang dari Blog Mia..Senarai Blog saya number 80 dari bloglist yg dipostkan oleh MIa...selamat menyambut Ramadhan ;-)

    ReplyDelete
  7. alfatihah. dalam bulan ramadhan tak semua org dapat

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2