hai assalammualaikum

Alhamdulilah dan syukur sangat-sangat, dapat earning daripada nuffnang.. earning daripada INTI Cycle 1 Degree Exten.. Terlewat sedikit nak update pasal CPUV ni..kerana kesibukan diri.

Inti International University and Colleges merupakan keseluruhan pembelajaran dalam cara baru yang membolehkan anda untuk mencapai lebih daripada yang diinginkan.
 
Jenis terbaik pendidikan adalah salah satu yang akan memberi kuasa kepada anda untuk hidup. Lebih daripada ijazah, ia perlu memperkayakan anda dengan kemahiran yang betul dan ciri-ciri untuk cemerlang dalam apa sahaja yang anda lakukan, di mana sahaja anda pergi. Itulah sebabnya kita telah mengambil langkah ke hadapan untuk satu pengalaman pembelajaran yang baru. Mendapat manfaat daripada pendidikan berkualiti yang termasuk pendedahan antarabangsa untuk membantu anda mengembangkan perspektif global. Proses inovatif dan kerjasama untuk membantu anda berfikir secara kritikal, menyambung dan menyelesaikan masalah. Dan pembangunan individu untuk membantu anda merealisasikan aspirasi anda dalam dunia yang sentiasa berubah.

Untuk maklumat lanjut sila layari web berikut
SHARE 4 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2