BLOG BERUBAH LAGI

in , , by Nadia Johari, 19:49:00
hai assalammualaikum

Seorang blogger memang tidak akan puas dengan blognya selagi blog kepunyaannya tidak menepati ciri-ciri yang dikehendaki. Selain itu seorang blogger akan berfikir untuk meringankan lagi blognya supaya orang lain dapat membaca blognya dengan mudah dengan tidak meletakkan banyak gadget di situ. Selain entry yang menarik, rupa blog juga menarik perhatian pelawat lain. Bila anda jadi seorang blogger anda akan mula memilih template yang sesuai..dan masa tu anda akan mula berfikir macam mana nak mengedit blog. 

Pada mulanya nad buat blog dan nad edit sendiri blog nad. Masa tu tak berapa tau pasal edit ke coding ke..nad struggle belajar dari tutorial blog lain. zizan cakap " tawakal innahu dok try dok tahu "..hehhee..tu la nad. Sekali dah mengedit memang takkan berhenti selagi tak puas. Dulu nad edit sendiri sebab takda duit nak mintak tempah orang lain buatkan. So sekarang financial dah ok..bolehla tempah blog kat orang. Nad pun tak sempat nak mengedit dah sekarang sejak kerja ni dan tak banyak bab coding-coding ni. So nad decide nad nak tempah edit blog kat blogger ni. Sebelum ni nad penah tempah dengan dia gak. Ni dia edit nad punyer blog sebelum ni ( BLOG PUN NAK RAYA )Nad pilih dia sebab die buat mengikut citarasa nad dan lagi satu sebab MURAH....=). Blogger yang dimaksudkan

http://sheda-ucu.blogspot.com/
tekan gambar ni boleh terus ke blog sheda
Nad ni jenis yang simple dan tak rumit. Macam tu jugak dengan blog nad. Simple dan Elegant..wah kau macam baju plak..hahaha..sebelum tu Nad ada bagi lakaran dekat sheda. yela nak cakap satu-satu memang payah..Takut tak paham apa yang nad nak..so lakaran is mo better..kita terangkan sikit-sikit je..dan hasilnya..


Cool tak..Biru memang tak boleh dipisahkan..hahhaa..Inilah yang nad nak.Gambar tak besar, perkataan simple..dan paling best menu tab die. Dulu nad punyer kan over..sekarang simple..yang penting ringan.kemas dan teratur..Perempuan dengan motor tu nad taknak buang sebabnyer tu blogger Lisa yang bagi..smart oo takleh buang..Nah BACA SINI.. header pemberian adik lisa. Rindu dia..


Satu lagi nad tambah sebagai ending blog..simple je..takyah rumit2..heehe..done..saya berpuas hati dengan hasil tangan sheda..hehe..alamatnyer tahun depan kene tukar gak kot..yela tukar kepada Mrs..hahahha...k bye
SHARE 6 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2