August 2012
haii semua kawan2..
assalammualaikum..
haishh dah pagi2 buta ni x tdo lg..ehhee..
biasala sok nak raya..sume dh kems..
mulala nk update blog..hehehe..berht sebntar bersm blog..hehe
alhamdulillah..syukur..selmt 30 hari Ramadhan..
selamat mengakhiri bulan Ramadhan..
selamat datang bulan Syawal..
selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri..weee..


kepada kwn blogger miszrockers...dicni miszrockers sekeluarga ingin memohon maaf dari ujung rmbut smpai ujung kaki..miszrockers menyusun 10 jari plus dgn 10 jari kaki..hehe..mintak maaf kalo ade yang terguris hati..kalo miszrockers ade terkasar bhs..tertulis yang x sepatutnyer..maafkn miszrockers ye kwn2..
dengan ini miszrockers ingin mengucapkan SALAM LEBARAN kepada umat islam dan kepada kwn2 blogger..maaf zahir dan batin..
haii semuaa..
sok nak raya dah..dah siap dh sume.
sume dh lengkap tgl nak raya je..huhuhu..
x sbrnyer nak raya...walaupun thun ni x semeriah thun lepas..
sebbnyer sume adik berdik yang dh kwin blik umh mertua msg2..
thun ni giliran mertua plk...
haiisshh mcm miszrockers yng blum kwin terpksala duk umh..
tggu akk2 ngn abg blik umh dan brula dpt berya berkunjung umh org..thun ni x taula dpt duit raya bnyak ke x..hehe (besr2 pun dpt tau)..

akhirnyer miszrockers dapat gak menghabiskan duit..hahaa
kelmarin p shoping yang terlast..
complete..sume dh ade..dr ats kepl hinggalah ke kaki..
p shoping kat masjid jamek..pergh mmg sesk x tau nak ckp..
tau2la org kuala lumpur..hari2 biasa pun sesk...
punyerla sibuk mereka2 ni..rs2 klo x raya pun sesk..hahaa..
aritu p nek keretapi bwh tanah..hahaa..prking kat klcc..
mls nak bwk kete katanyer (spe lg jejaka mafia la..)..
ikutkn jele..

dlm sesk2 kat msjid jamek org punyerla sesk2..ade tu yg x sbr smpai berlanggr2..haishh mmg hangin..ingt jalan tu die punyer sorg..(untg x kne hempuk ngn payung)..
dlm kepl ceptla hbis bli brg..hahaa..(len kali jgn p msjid jamek lg..pdn muka kau miszrockers)...dan akhirnyer keluar jugk dr keseskn..dan disebbkn itu miszrockers dan jejaka mafia dh kelprn..hahaa..cr tmpt menu sedp..pergh mmg sedp..melntok la...alhamdulillah..mcm2 situasi mse raya..haishh..jd pe2 pun yang pentg kite enjoyy..hehehe..daaa



haii assalammualaikum..
alhamdulillah..last Ramadhan..
tgh layannzz citer hindustan..citer arini shedih sgtt..
nak nngis dh tapi kne cover..tahn jele..
citer ni tgk bnyk kali pun xkn jemu...
bestt sgt citer ni..nak tau citer pe..
citer "KABHI KHUSHI KABHIE GHAM"..huhuhu
korg msti laynzz gak kan..smbil2 kemas umh sebb sok nak raya..hehe
xleh nak cover dh..masuk blik nngis..hehee..


korang msti dh tau jaln citernyer kan..tapi miszrockers nak citer gak la..
kisah keluarga yang kaya yang mementingkan darjat dan maruah..
mempunyai ank angkat yang bernama Rahul dan ank kandung Roshan..
Rahul telah mengahwini gadis kamung dan menyebabkan bapanya tidak menyukainyer..lalu Rahul keluar dr rumah dan menetap di London..
setelah bbrp tahun Roshan cube menyatukan family ini semula..jaln citer yang best..
ade suka dan duka...happy ending..

ok korg..smbung ngemas umh deh..

assalammualaikum kawan-kawan..
Ramadhan semakin hampir meninggalkan kita..
mari kita membuat banyak amalan di 10 malam terakhir
yang juga dinamakan Lailatul Qadar..


Mari menghidupkan malam-malam terakhir Ramadhan ini moga-moga dapat Malam Lailatul Qadar malam yang LEBIH BAIK dari 1000 bulan.
“Biasanya Rasulullah s.a.w. berusaha dengan bersungguh-sungguh memperbanyakan amal ibadah pada 10 malam yang akhir daripada bulan Ramadhan berbanding dengan masa yang lain.”
Hadis yang diriwayatkan daripada Aishah r.a. yang maksudnya: “Saya pernah bertanya kepada Rasulullah s.a.w. bagimana kiranya saya mengetahui malam Lailatul Qadar dengan tepat. Apa yang saya akan doakan pada saat itu. Baginda menjawab berdoalah dengan doa yang berikut” yang maksudnya:

“Ya Allah ya Tuhanku sesungguhnya engkau sentiasa memaafkan salah silap hamba lagi suka memaafkan oleh itu maafkanlah salah silapku.”

Antara Tips :
~iaitu dengan beramal bersungguh-sungguh pada setiap malam 10 yang akhir di bulan Ramadhan dengan memperbanyakkan Qiamulai, Berzikir, Membaca Al Quran dan Berdoa memohon keampunan dan keredhaan ALLAH SWT.
Insyallah dengan kita beramal setiap malam 10 akhir Ramadhan pasti salah satu malam tersebut adalah Malam Lailatul Qadar. Jangan lupa doa kita untuk Umat dan Makhluk seluruh alam insyallah Malaikat akan mendoakan kebaikan untuk kita kembali.
haii..assalammualaikum..
selmt pagi semua kwn2 blogger...
ermm arini xde mood..duk diam dlm blik je..
ayaq mata x bernti kuar..sejk dr buka smpai sekrg..
harini de citer yng x best..bnde ni jadi petang td..
setiap hari miszrockers akn ambil ank buah yg dijaga mkcik..
sellu amik gune motosikal je sebb dekt..selng 2, 3 rumah je..
tapi dalam hati nak nek kete sebb dh lm x bwk kete...
mse bwk tu ok smpai la amik ank buah dan blik..
tup2 nak parking tempt kete..errmmmmmmmmm...=(
mula2 rs xnk msukkn tapi nk cube..n thenn banggg..bunyi yg kuat..
tgk2 kete terlgar tiang..ALAMAAAAAKKKKKKK..=(
ayh dh ngamuk...miszrockers dh x tau nk watpe..msuk bllik..n nangiss..

ermm ayh bru cat ketenyer..dh calar...terpksala kuar duit simpann miszrockers..gnti blik walaupun x bnykk...pas buka je..msuk blik..nngis lg..ermmm..=(
pasni xmo nek kete ayh lg..(nak bli kete sndri)...


xnk ckp ngn sape2...=(