Simple Segmen : " Entry Terbaik 2012 "

in , by Nadia Johari, 01:56:00
hai asslammualaikum...

nak join segemn member irwan ni...nak support member...jom la korang join sekali..nak join klik kat banner bawah ni erk..=)


entry pling best..hehehe..
pasl anak kembar..ehhe..spe yang xnk ank kembar kan..semua orang nak..sebb ape..sebb nak tgk diaorng pkai baju wrne sme..if sme jantina la..klo lain jantina ikutla aslkn bju tu pattern sme..hahhaa..pastu tgk die mmbesar same2..makn sme2..pastu klo dapat mesti pikir mcm ne nk bezakn yang ni si polan..yang tu si polan..hahaa..kdg2 x cam kan kalo muka dh seiras..tapi kalo dah nmnyer mak ayh..xkn x cam ank sndri kot kan...hehee..pastu nnt msti semua orang tnyer nak tips mcm ne dpt ank kembar...hahaha...mcm tu la nad selalu pikir..gedikss kan..hehe..nk lebih lanjut p tekan ANAK KEMBAR

mangsa terhormat : DIDIEY
SHARE 5 comments

Add your comment

  1. alamak! di tag...hikhik.tq :) insyaALLAH kalau syarat2 xbyk,boleh join..

    psst~didiey pown teringin nk ank kembar

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum, hai terima kasih sebab join.. Btw anda telah di list kan sebagai peserta Simple Segmen : Entry Terbaik 2012..

    Update peserta dan penambahan hadiah..
    http://www.irwanalessatyme.com/2012/12/simple-segmen-entry-terbaik-2012.html

    Jemput baca sekali semua peserta yang lain ok??

    Anda mungkin pemenangnya.. :)

    ReplyDelete
  3. didiey..semua org suke ank kembr..tp ade gak yang lhir ank kmbr sebb ank luar nikah diaorg buang..sedihh

    ReplyDelete
  4. Halo
    Setiap orang saya adalah Mrs.SAFRILITA dari INDONESIA, ALLAH telah memberkati saya dengan dua anak dan seorang suami yang penuh kasih, saya ingin berbagi Kesaksian saya karena ALLAH disukai saya, setahun yang lalu saya sangat membutuhkan uang jadi saya berpikir untuk memiliki pinjaman kemudian saya bertemu dengan orang yang salah yang mengaku sebagai pemberi pinjaman, tidak tahu bahwa mereka semua adalah penipu. Saya SCAMMED dari 25 juta, dan mereka menolak untuk mentransfer pinjaman saya kepada saya, mereka juga berhenti mengirim email kepada saya sejak itu. kemudian saya bingung, seluruh hidup saya hilang. suami saya sakit dan ada tagihan rumah sakit untuk membayar dalam jutaan, semua yang bisa saya pikirkan pada saat ini adalah sucide, teman saya bernama Evi datang menemui saya pada hari itu, dia juga menjadi korban penipuan, dia mengatakan kepada saya tentang konferensi yang diselenggarakan oleh ibu Nurliana Novi untuk memberdayakan perempuan dan laki-laki yang ingin membuat kekayaan, dia meminta saudara perempuannya untuk membantu saya menjaga suami dan anak-anak, jadi kami pergi untuk konferensi. Setelah semua pembicaraan multivasinya, dia mengajukan pertanyaan kepada kami, "APAKAH ANDA SIAP UNTUK MENGAMBIL RISIKO DAN MEMBUAT KEKAYAAN" dengan keberanian di jemaat kecil itu, saya berdiri dan berkata, "YA" dan kami semua diminta datang keesokan harinya dengan rencana bisnis , dia berkata kepada kami, "AKU TIDAK AKAN MEMBERIKAN UANG, AKU AKAN MENGAJARKAN BAGAIMANA MENGAMBIL RISIKO DAN MENDAPATKAN UANG UNTUK BISNIS ANDA," dia berbicara tentang bagaimana dia mendapatkan pinjaman dan koneksi melalui ibu yang hebat ELINA JOHNSON GLOBAL LOAN FIRM, sebuah perusahaan pinjaman online, segera saya menjadi takut, teman saya mendorong dan kami menghubungi ibu Elina's Company, seperti yang diarahkan oleh ibu Nurliana Novi dari konferensi, teman saya dan saya mulai memproses sementara ibu Novi telah kembali, beberapa hari kemudian saya menerima telepon dari teman saya mengatakan dia menerima peringatan dari banknya, pinjamannya telah disetor, sudah terlambat jadi saya tidak bisa pergi ke bank saya untuk mengkonfirmasi, di pagi hari peringatan datang, saya akhirnya mendapatkan pinjaman 843 juta dari ibu ELINA JOHNSON PINJAMAN GLOBAL FIRM, setelah mengikuti proses hukum.
    kami diberi arahan untuk menyerahkan rencana bisnis kami dan meninggalkan uang di bank selama seminggu, lalu ibu Novi memanggil meminta kami untuk bertemu lagi yang kami patuhi, kami sampai di venue dan melihat expat asing di perdagangan dan investasi, kami diberikan ceramah dan kontak untuk memulai investasi, dalam enam bulan melalui konvensi ibu Elina saya mulai impor dan hari ini suami saya dan saya telah mendirikan dua perusahaan besar bernilai MILIAR.
    Saya ingin Anda semua tahu bahwa satu-satunya pemberi pinjaman sejati yang saya saksikan adalah ibu ELINA JOHNSON GLOBAL LOAN FIRM, hubungi mereka hari ini dan Anda akan mendapat perubahan positif dalam hidup Anda, berikut ini emailnya elinajohnson22@gmail.com. Anda dapat menghubungi saya di email saya safrilita1988@gmail.com, untuk konfirmasi lebih lanjut, jika Anda ragu, saya siap menunjukkan kepada Anda semua buktinya sehingga Anda akan tahu bahwa ini bukan sekadar cerita.
    Catatan, mereka banyak pemberi pinjaman palsu online untuk menipu Anda, merampas uang susah payah Anda, harus dari mereka pergi sejauh membuat situs web pribadi mereka hanya untuk menipu Anda, pinjaman yang mengarahkan Anda untuk mengunjungi situs web palsu, mereka semua scammers.
    Jadi hubungi perusahaan ibu Elina sekarang dan pinjaman Anda akan ditransfer kepada Anda saat Anda mengikuti proses yang sesuai, sekali lagi di sini adalah emailnya elinajohnson22@gmail.com, ALLAH melihat hati saya dan dia tahu saya mengatakan yang sebenarnya dan tidak ada yang lain selain kebenaran .

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2